2013-10-29, 11:00
Medlem
Rackkartygarns avatar
Kommer David Villa få en IF? Två mål en och assist mot Betis, kommer blir ett sjukt kort isf.
Citera
2013-10-29, 11:01
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinthebeast
vill ha ett lag med benzema och lewandowski men vet inte vilket jag ska ta

http://www.futhead.com/14/squads/1720767/

eller http://www.futhead.com/14/squads/1822797/

eller nån annan som har ett bra lag med benzema och lewandowski budget 350k

Lewandowski/Reus på vänsterkanten och Benzema/Di Maria på högern?
Citera
2013-10-29, 11:53
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Kommer David Villa få en IF? Två mål en och assist mot Betis, kommer blir ett sjukt kort isf.

Jag är tämligen övertyga om att både Dos santos och villa blir uttagna.

När det kommer till Torres så är jag mer tveksam, den enda egentliga riktiga prestationen han gjorde var assisten, utöver det så brände han ett öppet mål, givetvis gjorde han det avgörande, men det är väl mer Harts fel än torres förtjänst. Däremot sitter jag och funderar på när De sanctis ska få en IF, killen har släppt in 1 mål på åtta matcher...
Citera
2013-10-29, 12:17
Medlem
cudders avatar
Så sjukt nice när man ser att snubben man möter har 5st spelare med 90+ pace och sedan krossa honom med IF Totti.
Citera
2013-10-29, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer

När det kommer till Torres så är jag mer tveksam, den enda egentliga riktiga prestationen han gjorde var assisten, utöver det så brände han ett öppet mål, givetvis gjorde han det avgörande, men det är väl mer Harts fel än torres förtjänst. Däremot sitter jag och funderar på när De sanctis ska få en IF, killen har släppt in 1 mål på åtta matcher...
Håller med om De Sanctis, tror det är 9 serie a matcher och två vänskaps som han släppt in 1 mål på.
Citera
2013-10-29, 13:26
Medlem
Deferos avatar
Bästa målvakten i Serie A?
Citera
2013-10-29, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Bästa målvakten i Serie A?
Handanovic utan konkurrens.
Citera
2013-10-29, 13:45
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer

Men Suarez är väl mer given än Torres va?
Citera
2013-10-29, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Men Suarez är väl mer given än Torres va?
Självfallet.
Citera
2013-10-29, 13:59
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Att folk har råd att lägga pengar på ett tv-spel har väl knappast med åldern att göra. Tror inte man har speciellt mycket pengar som 12-åring heller.

Gillar att du drar till med "P12" som om 15 var jättegammalt...

Klart man får köpa om man vill... Men vart tar charmen med spelet vägen då? Att jag syftar på att dom är unga är för att i min värld så lägger inte en normalfuntad vuxen människa 1000-lappar på ett spel, för att få lite bättre spelare. (Om du har tur)

Pappa betalar med andra ord.

Är man bra på spelet kommer man efter lite nötande ha råd med bra spelare och ett bra lag...
Citera
2013-10-29, 14:06
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Klart man får köpa om man vill... Men vart tar charmen med spelet vägen då? Att jag syftar på att dom är unga är för att i min värld så lägger inte en normalfuntad vuxen människa 1000-lappar på ett spel, för att få lite bättre spelare. (Om du har tur)

Är man bra på spelet kommer man efter lite nötande ha råd med bra spelare och ett bra lag...

Alltså, det är ju milsvid skillnad mellan "bra" och "bra" spelare. Visst kan man nöta ihop till ett lag, men om man inte behärskar trading så återstår i princip bara packs och att köpa coins. I alla fall om man vill ha ihop till t.ex. ett riktigt vasst Bundesliga-lag eller BPL-lag.

Jag har personligen inte kunnat köpa ett enda packs p.g.a. någon jävla bugg så för mig återstod i princip bara att köpa coins. När jag väl slår mig ner och lirar vill jag kunna göra det med bra spelare, kan inte sitta och nöta FIFA flera timmar per dag, har ett jobb och en familj att ta hand om så jag kanske lirar 1-2 timmar någon/några kvällar i veckan så för mig är det lätt värt att lägga riktiga pengar på coins.
Citera
2013-10-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior

Jag är en normalfuntad vuxen och har lagt kanske en tusenlapp på spelet för att få lite bättre spelare från början.

Det har jag gjort för att det är roligare att spela med dom högre rankade spelarna och även fast man kan trada och spela matcher för att få ihop coins så lycka till med att få råd med dom bästa spelarna innan Fifa 15 kommer ut. Sen har jag ett jobb så jag har inte tid att trada och så har jag det bra ekonomiskt och kan lägga pengar på det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in