Citat:
Ursprungligen postat av
gsonjunior
Klart man får köpa om man vill... Men vart tar charmen med spelet vägen då? Att jag syftar på att dom är unga är för att i min värld så lägger inte en normalfuntad vuxen människa 1000-lappar på ett spel, för att få lite bättre spelare. (Om du har tur)
Pappa betalar med andra ord.
Är man bra på spelet kommer man efter lite nötande ha råd med bra spelare och ett bra lag...
Alltså, det är ju milsvid skillnad mellan "bra" och "bra" spelare. Visst kan man nöta ihop till ett lag, men om man inte behärskar trading så återstår i princip bara packs och att köpa coins. I alla fall om man vill ha ihop till t.ex. ett riktigt vasst Bundesliga-lag eller BPL-lag.
Jag har personligen inte kunnat köpa ett enda packs p.g.a. någon jävla bugg så för mig återstod i princip bara att köpa coins. När jag väl slår mig ner och lirar vill jag kunna göra det med bra spelare, kan inte sitta och nöta FIFA flera timmar per dag, har ett jobb och en familj att ta hand om så jag kanske lirar 1-2 timmar någon/några kvällar i veckan så för mig är det lätt värt att lägga riktiga pengar på coins.