Värt att köpa? Ligger på 1.16 nu.. Hur mycket skulle det kunna öka? När imorgon ska de släppa rapporten?
Jag skulle nog säga köp. Kan nog göra en vinst kortsiktigt. Har varit en hel del insiderhandel under senaste tiden.
Analysföretaget investtech skriver följade om paynova:
Paynova has broken up through the ceiling of the rising trend channel, which signals an even stronger rising rate. The positive development, however, may give rise to short term corrections down from today's level. The stock has support at kronor 0.53. Volume tops correspond well with price tops, and volume bottoms correspond well with price bottoms. Volume balance is also positive, which strengthens the trend. RSI is overbought. The stock can still rise further, and we should see a decreasing RSI before this is used as a negative signal. The stock is overall assessed as technically positive for the short term.
Jaha, ligger 30% + i serstech nu, och 20%+ för dagen, visst gör man klokast att sälja av och invänta rekyl imorgon? Den lär väl knappast hålla sig och gå upp ytterligare imorgon?
Känns vansinnigt att sitta med 25% + idag och inte sälja av, nej säljer av nu!
Jaha, ligger 30% + i serstech nu, och 20%+ för dagen, visst gör man klokast att sälja av och invänta rekyl imorgon? Den lär väl knappast hålla sig och gå upp ytterligare imorgon?
Och aktietipset är? Bättre att du skaffar en blogg.
Eller... Så slutar betala du betala en massa courtage och inväntar 20kr om några månader.
Jag står inför kvalet att antingen lägga mig tyngre i shamaran petreleum eller gå in i africa oil med de pengarna som jag nu har i likvida medel(motsvarar ca 10% av min porfölj).
Alltså, lägga knappt 25% av porföljen i shamaran eller 15% i shamaran och 10% i africa oil?
Vad säger ni? Själv känns det lite hugget som stugget för mig men lutar lite åt det första alternativet. Tankar?
Jag står inför kvalet att antingen lägga mig tyngre i shamaran petreleum eller gå in i africa oil med de pengarna som jag nu har i likvida medel(motsvarar ca 10% av min porfölj).
Alltså, lägga knappt 25% av porföljen i shamaran eller 15% i shamaran och 10% i africa oil?
Vad säger ni? Själv känns det lite hugget som stugget för mig men lutar lite åt det första alternativet. Tankar?
Ähh. Lägg inte allt i samma. Köp Pilum. Nedtryckt i skorna och kommer explodera uppåt snart.