2013-10-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leosam
Titta på vår väns högerhand o underarm på denna bild:
http://www.resdagboken.se/m/littlinn/a-journey-for-life-136713/fotoalbum/8761992/sort1#image
Är det någon mer än jag som ser något anmärkningsvärt?

Nja..
Samma typ av armband och ringar "som vanligt", vad tänker du på?
Citera
2013-10-28, 22:39
Medlem
Leosams avatar
Red.

Citat:
Ursprungligen postat av Karl.s82
Nja..
Samma typ av armband och ringar "som vanligt", vad tänker du på?

Armbandet, ringarna och de diskreta artrosförändringarna. Dessutom pekfingrets hudförändring som nu syns längre ut än på kyrkbilden. Undrar också om det är en tatuering eller ngt annat som man försökt att dölja på handryggen på den bilden.
Det är nog bara jag som snöat in på fingerbilder på från Perth.
Senast redigerad av Leosam 2013-10-28 kl. 22:57. Anledning: Komplettering
Citera
2013-10-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
För att kunna ringa in någon behövs tillgång till minst tre oberoende och aningslöst pålitliga källor. På så vis har jag själv kunnat ringa in både dig och Näss.

Svammepelle!

Nu var påståendet från dig att Dan använts av Holmer för att ringa in Näss. Förklara gärna hur någon polis med fokus på Malmskillnadsgatan kan göra det.

I din värld kan kopplingar och fantasier mutera hur som helst helt fritt i rymden. Ena stunden kan du på fullt allvar påstå att Eskil Block styr allt via osynliga maktnätverk på ditt jobb i statsapparaten och i din bostadsrättsförening med syfte att komma åt dig och dina farliga sanningar. Nästa stund har Block ovetandes utnyttjats osv.

Nästa stund har du ringat in Näss och mig. Hmm vad skall det betyda? Kanske snarast att vi ringat in din diagnos ganska väl. Tyvärr är det dock ett regelbrott att ringa in andras identitet på forumet eller att ens försöka eftersöka den.
Citera
2013-10-28, 22:58
Medlem
bartrams avatar
Förebilden till "dan von Geijer" ?
Citera
2013-10-28, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boboslacke
Svammepelle!

Nu var påståendet från dig att Dan använts av Holmer för att ringa in Näss. Förklara gärna hur någon polis med fokus på Malmskillnadsgatan kan göra det.

I din värld kan kopplingar och fantasier mutera hur som helst helt fritt i rymden. Ena stunden kan du på fullt allvar påstå att Eskil Block styr allt via osynliga maktnätverk på ditt jobb i statsapparaten och i din bostadsrättsförening med syfte att komma åt dig och dina farliga sanningar. Nästa stund har Block ovetandes utnyttjats osv.

Nästa stund har du ringat in Näss och mig. Hmm vad skall det betyda? Kanske snarast att vi ringat in din diagnos ganska väl. Tyvärr är det dock ett regelbrott att ringa in andras identitet på forumet eller att ens försöka eftersöka den.

Jamen tanken är inte helt oäven. Kanske kände Holmér denne DK sedan förr (Bordellhärvan kanske) och om Holmér av någon anledning ville köra en slags "parallellutredning" vid sidan av PU (pga brist på förtroende för alla eller några av sina medarbetare i PU kanske?) så kanske han kunde ha engagerat betrodda medarbetare oavsett hemmarotel?

Slacke - Du skulle kunna slå upp en synonymordbok och se om du hittar något annat ord som kan ersätta ditt "mutera". Man blir så jävla less att höra det.
Citera
2013-10-28, 23:20
Bannlyst
Från samma tjejs resedagbok, är inte denne "pappa" lite lik den där P-O Karlsson?
http://www.resdagboken.se/m/littlinn/a-journey-for-life-136713/fotoalbum/8406322/sort2/
Citera
2013-10-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leosam
Armbandet, ringarna och de diskreta artrosförändringarna. Dessutom pekfingrets hudförändring som nu syns längre ut än på kyrkbilden. Undrar också om det är en tatuering eller ngt annat som man försökt att dölja på handryggen på den bilden.
Det är nog bara jag som snöat in på fingerbilder på från Perth.

Jo de sakerna tänkte jag också på. Jag tycker det är mer än bekräftat att det är "rätt man". Dvs den Expolisen som AB varit i kontakt med.

Frågan är inte längre vem han är eller vart han finns. Frågan är hur vi på bästa sätt tar det här nästa steg, steget mot en konfrontation.
Citera
2013-10-28, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bartram
Förebilden till "dan von Geijer" ?

Från Holmers bok, tänkte också det.
Har du vilka sidor så slipper man leta?

Finns en i verkligheten också, som verkar fixa .äventyrsresor i USA.
Var på tapeten när G var oidentifierad men har nog inget med MOP
att göra, då skulle Holmer ha kallat honom nåt annat.
Citera
2013-10-28, 23:45
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljudvision
Från samma tjejs resedagbok, är inte denne "pappa" lite lik den där P-O Karlsson?
http://www.resdagboken.se/m/littlinn/a-journey-for-life-136713/fotoalbum/8406322/sort2/

Nej, det ser inte ut som PO
Citera
2013-10-29, 00:04
Medlem
bartrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BroderWilliam
Från Holmers bok, tänkte också det.
Har du vilka sidor så slipper man leta?

Finns en i verkligheten också, som verkar fixa .äventyrsresor i USA.
Var på tapeten när G var oidentifierad men har nog inget med MOP
att göra, då skulle Holmer ha kallat honom nåt annat.

Har tyvärr inte boken. Kanske nån annan kan hjälpa till?
Citera
2013-10-29, 00:23
Medlem
Citat:

Boken har inget personregister och bara numrerade kapitel, ingen annan uppdelning, så man måste gå igenom hela boken i såna fall! Vet ni ungefär i vilket skede han ska finnas med?
Citera
2013-10-29, 01:37
Medlem
FurirRevaers avatar
Citat:

Trettonde kapitlet, sidan 97.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in