2013-10-28, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
och hur tycker du problemet ska lösas? han som har rört bollen sist är givetvis den som ska få pausa. försöker dom göra det mer komplicerat kommer det bara bli sämre. kolla bara när de skulle fixa problemet med snabba inkast...

Jo jag inser att det kan bli problem.. Kommer ju alltid finnas något man inte gillar, bara så jäkla jobbigt ^^ Jaja får fokusera mer på spelet nu än o irritera mig över småskitet.. Tack för du gav ett ordentligt svar åtminstone, blivit lite irriterande här inne med folk som endast försökt provocera istället för o ge svar.. Inser ju som sagt att blivit dumma kommentarer från mig, men tycker inte man behöver sjunka så lågt som vissa gjort för de :/ Ska bättra på mig o läsa igenom den jag skriver noggrant innan jag postar nu så ni som tycker det är irriterande o se när jag skrivit ordet fusk slipper se dom dumma postsen..
Citera
2013-10-28, 15:09
Medlem
Flinta82s avatar
Tackar för svar. Som jag sa spelade jag sönder BPL förra året därför fångar dom "nya" spelarna mitt intresse lite mer än dom som jag redan lirat med, vilket är mer eller mindre alla dugliga BPL-mittfältare.

Eriksen? Någon som lirat med honom? Han verkar ju ha sköna stats.

Fernandinho? Samma sak där, ruskigt allround med okej passningar?

Någon med erfarenhet av dessa herrar?
Citera
2013-10-28, 15:16
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Tackar för svar. Som jag sa spelade jag sönder BPL förra året därför fångar dom "nya" spelarna mitt intresse lite mer än dom som jag redan lirat med, vilket är mer eller mindre alla dugliga BPL-mittfältare.

Eriksen? Någon som lirat med honom? Han verkar ju ha sköna stats.

Fernandinho? Samma sak där, ruskigt allround med okej passningar?

Någon med erfarenhet av dessa herrar?

prova De Bruyne, billig och kommer inte göra dig besviken
Citera
2013-10-28, 15:21
Medlem
Bruunkens avatar
Ser att det är mycket snack om BPL Cams, ser dock inte att någon har nämnt Mata. Har Mata i mitt lag och jag tycker han är grym, riktigt fin teknik samt en väldigt fin vänsterfot, både skott och passningar, främst det sistnämnda.
Citera
2013-10-28, 15:23
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Ser att det är mycket snack om BPL Cams, ser dock inte att någon har nämnt Mata. Har Mata i mitt lag och jag tycker han är grym, riktigt fin teknik samt en väldigt fin vänsterfot, både skott och passningar, främst det sistnämnda.

han är inte prisvärd och har dålig höger, om vi jämför med de bruyne som jag precis nämde har han nästa samma totalstats, sämre wf och är väldigt mycket dyrare.
Citera
2013-10-28, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Varför vill du byta till La Liga? Vinner du inte mycket med laget? Jag har nästan ett likadant lag förutom Vidic istället för Kompany och Jovetic istället för Aguero.

Jag är hur nöjd som helst och Jovetic har hittlils gjort 26mål på 19 matcher det är därför jag inte byter ut han. Så jag har tänkt behålla mitt lag och trada lite och sen när det dyker upp nån skön IF då provar jag dom.
Jag tänkte inte sälja av detta lag sjukt nöjd. Menade jag skulle göra ett till lag sitter på hyfsat mycket coins och bra spelare att sälja. Har inte testat jovetic köper on han och evt vidic. Vilka är det bästa mittbackparet i Pl enligt er?
Citera
2013-10-28, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
Jag tänkte inte sälja av detta lag sjukt nöjd. Menade jag skulle göra ett till lag sitter på hyfsat mycket coins och bra spelare att sälja. Har inte testat jovetic köper on han och evt vidic. Vilka är det bästa mittbackparet i Pl enligt er?
Vidic + Kompany.
Citera
2013-10-28, 15:49
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Vidic + Kompany.

Håller med. Dessutom är Vidic grym på att nicka in, och nicka bort hörnor
Citera
2013-10-28, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Vidic + Kompany.
Ska genast testas. Vilket anfallspar är giftigaste? Har Aguero på vänster RVP på högern nu.
Citera
2013-10-28, 15:52
Medlem
Deferos avatar
Bra hyfsat billig defensiv mittfältare från Italien? Har kört med Cambiasso och De Rossi ett tag på mittfältet men Cambiasso håller verkligen inte!
Citera
2013-10-28, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
Aha trodde du skulle sälja laget eftersom du skrev att du hade 100k och sparade till Hazard. Men testa Jovetic och Vidic du kommer bli nöjd och det bästa mittbacksparet enligt mig är Vidic och Luiz.
Citera
2013-10-28, 16:01
Medlem
Deferos avatar
Bästa högerbacken från Serie A?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in