Citat:
Ursprungligen postat av
ACM81
Behåll Schurrle jag gillade Hazard men inte för så mycket mer coins och dom är väldiga lika som spelare.
Hur är Silva som CAM? Jag har snart testat varenda CAM förutom han. Just nu har jag Cazorla och han är ok men innan hade jag IF Özil och det va en besvikelse.
Tack misstänkte det var onödiga pengar.
Har bara hunnit spela 3 matcher med Silva och är positiv än så länge.
Har mest kört Özil och Carzorla och föredrog faktiskt Cazorla av dem.
Rooney gillade jag inte alls.
Känns inte som jag kan förbättra så mycket mer kanske får bli ett Laliga lag istället.