2013-10-28, 14:15
  #10561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Behåll Schurrle jag gillade Hazard men inte för så mycket mer coins och dom är väldiga lika som spelare.

Hur är Silva som CAM? Jag har snart testat varenda CAM förutom han. Just nu har jag Cazorla och han är ok men innan hade jag IF Özil och det va en besvikelse.

Tack misstänkte det var onödiga pengar.
Har bara hunnit spela 3 matcher med Silva och är positiv än så länge.
Har mest kört Özil och Carzorla och föredrog faktiskt Cazorla av dem.
Rooney gillade jag inte alls.

Känns inte som jag kan förbättra så mycket mer kanske får bli ett Laliga lag istället.
Citera
2013-10-28, 14:30
  #10562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
Tack misstänkte det var onödiga pengar.
Har bara hunnit spela 3 matcher med Silva och är positiv än så länge.
Har mest kört Özil och Carzorla och föredrog faktiskt Cazorla av dem.
Rooney gillade jag inte alls.

Känns inte som jag kan förbättra så mycket mer kanske får bli ett Laliga lag istället.
Varför vill du byta till La Liga? Vinner du inte mycket med laget? Jag har nästan ett likadant lag förutom Vidic istället för Kompany och Jovetic istället för Aguero.

Jag är hur nöjd som helst och Jovetic har hittlils gjort 26mål på 19 matcher det är därför jag inte byter ut han. Så jag har tänkt behålla mitt lag och trada lite och sen när det dyker upp nån skön IF då provar jag dom.
Citera
2013-10-28, 14:34
  #10563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
http://www.futhead.com/14/squads/1784624/

Så här ser det ut just nu, vinner det mesta men känner inte att cuadrado får tillräckligt med plats. Förslag på ersättare/ändringar?

Pjanić fungerar otroligt bra.

Edit: Skulle Candreva funka bra?
Benatia är galen, helt klart värt att testa honom!
Citera
2013-10-28, 14:52
  #10564
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tooxoonic
Okej, vilken formation skulle du rekommendera?
http://www.futhead.com/14/squads/1781290/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/1781259/

Jag kör med honom i en rak 4-4-2 så andra formationen skulle jag rekommendera.
Citera
2013-10-28, 14:55
  #10565
Medlem
Flinta82s avatar
Okej, Özil har inte imponerat i hundratusenkronorsklassen direkt, så nu behöver jag tips på vem jag ska placera bredvid Yaya Toure som playmaker. Vill ha någon som har grymma passningar, men spelade tyvärr sönder mig lite på BPL förra året så Cazorla och Arteta är såna som går bort för jag lirade ett par hundra matcher med dom förra året.

Någon med förslag på en playmaker med sinnessjuka passningar från Premier League?
Citera
2013-10-28, 14:56
  #10566
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Tack för hjälpen! Jag provar Cerci.

Cerci är väl dessutom vänsterfotad vilket inte Candreva är? Passar väl bättre på en högerytterkant.
Citera
2013-10-28, 14:59
  #10567
Medlem
Deferos avatar
Hur mycket bättre är TOTW-spelare till skillnad från vanliga spelare? Är det värt att köpa dessa spelare istället? Vad är den exakta skillnaden?
Citera
2013-10-28, 15:01
  #10568
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Okej, Özil har inte imponerat i hundratusenkronorsklassen direkt, så nu behöver jag tips på vem jag ska placera bredvid Yaya Toure som playmaker. Vill ha någon som har grymma passningar, men spelade tyvärr sönder mig lite på BPL förra året så Cazorla och Arteta är såna som går bort för jag lirade ett par hundra matcher med dom förra året.

Någon med förslag på en playmaker med sinnessjuka passningar från Premier League?

Gerrard? http://www.futhead.com/14/players/232/steven-gerrard/
Citera
2013-10-28, 15:02
  #10569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Okej, Özil har inte imponerat i hundratusenkronorsklassen direkt, så nu behöver jag tips på vem jag ska placera bredvid Yaya Toure som playmaker. Vill ha någon som har grymma passningar, men spelade tyvärr sönder mig lite på BPL förra året så Cazorla och Arteta är såna som går bort för jag lirade ett par hundra matcher med dom förra året.

Någon med förslag på en playmaker med sinnessjuka passningar från Premier League?
Jag har samma bekymmer som dig Jag kör med Cazorla och han är bra men är också lite trött på han så jag funderar på Silva.

Men dom som inte fungerat så bra är IF Özil, Rooney, Nasri men kom precis på att jag glömt Mata så jag ska testa han.
Citera
2013-10-28, 15:02
  #10570
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Hur mycket bättre är TOTW-spelare till skillnad från vanliga spelare? Är det värt att köpa dessa spelare istället? Vad är den exakta skillnaden?

Vissa stats är bättre, några är samma som innan. Inte speciellt mycket bättre om man sätter det i förhållande till att de är sjukt mycket dyrare, och sjunker snabbt i pris när det kommer nya TOTW
Citera
2013-10-28, 15:02
  #10571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Precis så tänker alla när de läser dina inlägg.

Skulle inte förvåna mig om dom gör likadant med er som skriver om samma sak hela tiden som fyller flera sidor

Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Akta dig böbben, du svarade inte på alla hans frågor.

Vad jag vet så svarar du egentligen aldrig på en enda och är endast ute efter att provocera osv
Citera
2013-10-28, 15:03
  #10572
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Okej, Özil har inte imponerat i hundratusenkronorsklassen direkt, så nu behöver jag tips på vem jag ska placera bredvid Yaya Toure som playmaker. Vill ha någon som har grymma passningar, men spelade tyvärr sönder mig lite på BPL förra året så Cazorla och Arteta är såna som går bort för jag lirade ett par hundra matcher med dom förra året.

Någon med förslag på en playmaker med sinnessjuka passningar från Premier League?

Mata, Nasri, Kagawa är de spelare som har bäst kortpassningar i hela Premier League förutom Cazorla och Özil. Kagawa och Nasri är dessutom sjukt prisvärda.

Edit:
Om vi snackar offensiva mittfältare alltså. När det gäller spelare som spelar centrala mittfältare så är Gerrard och Carrick bäst när det gäller både lång och kortpassningar.
__________________
Senast redigerad av Defero 2013-10-28 kl. 15:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in