2013-10-27, 23:17
  #10513
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Huri helvete fick du tag på ibra?? Fattar inte var folk få så mycket coins från
När sa jag att det var mitt lag? Länka det bara till en kille som frågade efter hjälp.
Citera
2013-10-27, 23:18
  #10514
Medlem
Fan vad alla priser sjunker för tillfället..
Citera
2013-10-27, 23:23
  #10515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
massa skitsnack

Förstår du inte? Du tillför absolut ingenting till tråden utan det enda du gör är skriva romaner om hur dina motståndare fuskar. Nej, att pausa spelet är inte fusk. Nej, att ha snabba spelare är inte fusk. Nej, att slå inlägg är inte fusk. Dina argument är värdelösa och ingen bryr sig.

OnT: Köpte Neymar imorse för 378k; spelade ett par matcher, gick upp till division 3 men bestämde mig för att sälja honom. Bam, priset låg på 348k. Torskade 50k om man inkluderar tax. Sweet.

Istället för Neymar och Balotelli på topp så skaffade jag Aguero och Jovetic. Satan vad mycket bättre de är! Rekommenderar dem starkt; särskilt Jovetic. Mer prisvärd spelare får man leta efter.
Citera
2013-10-27, 23:31
  #10516
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Förstår du inte? Du tillför absolut ingenting till tråden utan det enda du gör är skriva romaner om hur dina motståndare fuskar. Nej, att pausa spelet är inte fusk. Nej, att ha snabba spelare är inte fusk. Nej, att slå inlägg är inte fusk. Dina argument är värdelösa och ingen bryr sig.

OnT: Köpte Neymar imorse för 378k; spelade ett par matcher, gick upp till division 3 men bestämde mig för att sälja honom. Bam, priset låg på 348k. Torskade 50k om man inkluderar tax. Sweet.

Istället för Neymar och Balotelli på topp så skaffade jag Aguero och Jovetic. Satan vad mycket bättre de är! Rekommenderar dem starkt; särskilt Jovetic. Mer prisvärd spelare får man leta efter.

Om jag inte tillför nånting, vad gör kommentarerna om att jag är dum i huvudet det då? Det tillför ju ännu mindre än mig ? Och hur kan man fortfarande vara upphakad på "fusk"? Har jag inte gått igenom det tillräckligt tycker du? Eller du har bara läst en del och hoppat in därefter?

Nej, pausa spelet är inte fusk så klart, bara ett fel som EA borde fixa till (menar paus i dom områden jag nämnt tidigare då)

Vem fan har nämnt att snabba spelare är fusk då`? o.O Har väl då aldrig klagat på de tror jag? Och kan omöjligt vara fusk för då är det bara för mig o skaffa snabba med..

Nej, inlägg är inte fusk, tycker bara det är otroligt fegt att ha det som en 90 minuters grej Vart vill du komma?

Mina argument är värdelösa och ingen bryr sig, men ändå är det du som kom upp med saker jag inte skrivit ens och försökte återgå till ordet fusk IGEN, verkar ju nästan som ni vill förstöra tråden med att återgå till något jag trodde var avslutat redan? Förresten om ingen bryr sig, hur kommer det sig att jag om o om igen får svara på samma skit om o om igen där alla vill snacka om ordet fusk men skiter fullständigt i förklaringarna därefter?

Eller det kanske är där du menar ni bryr er inte? Ni vill alltså bara snacka skit? Eftersom det är sååååå intreeeesaaannt att återkomma till "fusk" att när jag förklarar mig så är det ju inte intressant för då kan ni ju inte nämna fusk...

Man börjar fan tappa tron på detta forumet när man har 5-6 personer som gjort det till sitt personliga uppdrag att spamma tråden om samma sak om o om igen om något avslutat... Så klagar ni på att jag inte tillför något? Vad tillför du själv? Att du förlorat pengar? Hur tillför det mer än att jag klagar på en dålig funktion i spelet?
__________________
Senast redigerad av Bluxor 2013-10-27 kl. 23:35.
Citera
2013-10-27, 23:37
  #10517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Fan vad alla priser sjunker för tillfället..

The power of IF Zlatan och 15k packs
Citera
2013-10-27, 23:42
  #10518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor

Man börjar fan tappa tron på detta forumet när man har 5-6 personer som gjort det till sitt personliga uppdrag att spamma tråden om samma sak om o om igen om något avslutat... Så klagar ni på att jag inte tillför något? Vad tillför du själv? Att du förlorat pengar? Hur tillför det mer än att jag klagar på en dålig funktion i spelet?

Precis så tänker alla när de läser dina inlägg.
Citera
2013-10-27, 23:48
  #10519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Precis så tänker alla när de läser dina inlägg.
Akta dig böbben, du svarade inte på alla hans frågor.
Citera
2013-10-27, 23:48
  #10520
Medlem
Woooqes avatar
nu när priserna går ner lite, kommer dom ligga på ungefär det dom ligger på nu framöver eller kommer dom gå tillbaka till sin "gamla" nivå ? är nyfiken på va ni tror/vet
__________________
Senast redigerad av Woooqe 2013-10-28 kl. 00:14. Anledning: a
Citera
2013-10-28, 00:18
  #10521
Medlem
Jessicaffss avatar
fan asså aldrig spelat ett spel med så många buggs som fifa 14. Det hänger sig sjukt ofta när man är i transfer sidan och köper/säljer spelare. Sen när man spelar singelmode turneringar eller säsong så loggas man ut efter matchen och matchen registreras inte som spelad. Ganska drygt att man vinner en match och lagt 15min för ingenting. Blir riktigt lack faktiskt på alla dessa jävla buggar.
Citera
2013-10-28, 00:20
  #10522
Medlem
Visste inte om jag skulle ge mig in i diskusionen, men kan inte låta bli.

Pausa spelet på det viset som det snackas om är inte ok. Inte fusk men jävligt vedervärdigt. Att pausa spelet när man gjort mål är inte heller särskilt snyggt. Man kan tyvärr inte göra något åt det mer än att käka taggtråd o tända till på det istället.

Vad är vitsen med att förstöra spelupplevelsen för någon annan?

Jag har som tur är inte råkat ut för det så ofta, Men dom gånger jag gör det så ger jag igen med samma mynt o bjuder på gagnam dansen när jag gör mål. Skulle jag sen ta ledningen så kan dom glömma att få låna bollen då håller jag den inom laget tills klockan rinner ut. Gissa om man får arga mess då.

I annat fall om de ringer på t.ex telefonen mitt i en match o den jag möter har spelat schysst så låter jag det ringa tills jag kan spela hem bollen till målisen o sedan pausa.

Själv tycker jag att Ea kan införa att du max får pausa typ 3 gånger i en match eller att du bara får pausa när målisen har bollen eller när den är död.

Tack för mig Hej
Citera
2013-10-28, 00:21
  #10523
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTim
Visste inte om jag skulle ge mig in i diskusionen, men kan inte låta bli.

Pausa spelet på det viset som det snackas om är inte ok. Inte fusk men jävligt vedervärdigt. Att pausa spelet när man gjort mål är inte heller särskilt snyggt. Man kan tyvärr inte göra något åt det mer än att käka taggtråd o tända till på det istället.

Vad är vitsen med att förstöra spelupplevelsen för någon annan?

Jag har som tur är inte råkat ut för det så ofta, Men dom gånger jag gör det så ger jag igen med samma mynt o bjuder på gagnam dansen när jag gör mål. Skulle jag sen ta ledningen så kan dom glömma att få låna bollen då håller jag den inom laget tills klockan rinner ut. Gissa om man får arga mess då.

I annat fall om de ringer på t.ex telefonen mitt i en match o den jag möter har spelat schysst så låter jag det ringa tills jag kan spela hem bollen till målisen o sedan pausa.

Själv tycker jag att Ea kan införa att du max får pausa typ 3 gånger i en match eller att du bara får pausa när målisen har bollen eller när den är död.

Tack för mig Hej
Finns inte den begränsningen redan? Fanns där på 13 iaf.
Citera
2013-10-28, 00:31
  #10524
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JogoBonito
Okej spelar på PS3 och undrar, hur kommer det sig att alla priser sjunkit i detta nu, ex. Aubamyang 20k--->14k. på bara några dagar?

och för det andra priserna verkar låga priser i genomsnitt jämfört med förra året. Ex. ungefärligt:
Agbonlahor Nu: 50 k --->då 200k
Fellaini nu: 8k ---->då 15-12 k

Köper alla packs nu och sen kommer priserna öka om typ 1-2 veckor? Är alla sugna på IF Zlatan eller?!

utbud och efterfråga

passa på att köp massa nu
__________________
Senast redigerad av Jessicaffs 2013-10-28 kl. 00:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in