Citat:
Ursprungligen postat av
Intejjoohhaann9
Förstår du inte? Du tillför absolut ingenting till tråden utan det enda du gör är skriva romaner om hur dina motståndare fuskar. Nej, att pausa spelet är inte fusk. Nej, att ha snabba spelare är inte fusk. Nej, att slå inlägg är inte fusk. Dina argument är värdelösa och ingen bryr sig.
OnT: Köpte Neymar imorse för 378k; spelade ett par matcher, gick upp till division 3 men bestämde mig för att sälja honom. Bam, priset låg på 348k. Torskade 50k om man inkluderar tax. Sweet.
Istället för Neymar och Balotelli på topp så skaffade jag Aguero och Jovetic. Satan vad mycket bättre de är! Rekommenderar dem starkt; särskilt Jovetic. Mer prisvärd spelare får man leta efter.
Om jag inte tillför nånting, vad gör kommentarerna om att jag är dum i huvudet det då? Det tillför ju ännu mindre än mig ? Och hur kan man fortfarande vara upphakad på "fusk"? Har jag inte gått igenom det tillräckligt tycker du? Eller du har bara läst en del och hoppat in därefter?
Nej, pausa spelet är inte fusk så klart, bara ett fel som EA borde fixa till (menar paus i dom områden jag nämnt tidigare då)
Vem fan har nämnt att snabba spelare är fusk då`? o.O Har väl då aldrig klagat på de tror jag? Och kan omöjligt vara fusk för då är det bara för mig o skaffa snabba med..
Nej, inlägg är inte fusk, tycker bara det är otroligt fegt att ha det som en 90 minuters grej

Vart vill du komma?
Mina argument är värdelösa och ingen bryr sig, men ändå är det du som kom upp med saker jag inte skrivit ens och försökte återgå till ordet fusk IGEN, verkar ju nästan som ni vill förstöra tråden med att återgå till något jag trodde var avslutat redan? Förresten om ingen bryr sig, hur kommer det sig att jag om o om igen får svara på samma skit om o om igen där alla vill snacka om ordet fusk men skiter fullständigt i förklaringarna därefter?
Eller det kanske är där du menar ni bryr er inte? Ni vill alltså bara snacka skit? Eftersom det är sååååå intreeeesaaannt att återkomma till "fusk" att när jag förklarar mig så är det ju inte intressant för då kan ni ju inte nämna fusk...
Man börjar fan tappa tron på detta forumet när man har 5-6 personer som gjort det till sitt personliga uppdrag att spamma tråden om samma sak om o om igen om något avslutat... Så klagar ni på att jag inte tillför något? Vad tillför du själv? Att du förlorat pengar? Hur tillför det mer än att jag klagar på en dålig funktion i spelet?