2013-10-28, 07:19
  #10537
Medlem
Någon som vill kommentera mitt lag? Bra/Dåligt?
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=fQlYoHNsnKnZDs3
Citera
2013-10-28, 07:27
  #10538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heatherton
Någon som har lust att lista sina top 3 spelare i fifa 14, behöver lite inspiration så skulle vara roligt att veta vilka ni har haft mest lycka med.

Jovetic

Lahm

Ibra
Citera
2013-10-28, 09:04
  #10539
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gobban123
Någon som vill kommentera mitt lag? Bra/Dåligt?
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=fQlYoHNsnKnZDs3

Nja, tre cdm och två cf? Spelar du bara med den uppställningen känns det onödigt. Sälj någon och köp Gerrard, och spela som vänster cm. Får sjuka långskott därifrån, och går dom inte in så blir det nästan alltid en hörna = mål

EDIT: sen borde du byta spelare eftersom du har kondition som ligger på 50
__________________
Senast redigerad av LMLhaha 2013-10-28 kl. 09:06.
Citera
2013-10-28, 09:57
  #10540
Medlem
Någon som skulle kunna säga vad de tycker om Di Maria och Dani Alves? Är dom värda pengarna osv?
Citera
2013-10-28, 10:37
  #10541
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tooxoonic
Någon som skulle kunna säga vad de tycker om Di Maria och Dani Alves? Är dom värda pengarna osv?

Jag var tveksam till Di Maria men köpte honom häromdagen och han har som vanlig HM i mitt 4-4-2 gjort 5 mål och 4 assist på 7 matcher, i division 4.

Sköna skott, rätt kvick men har 2* weak foot så inlägg från högerkanten bör ske efter att man vänt upp med honom, om man nu inte väljer att vända in i banan och knorra upp den i krysset.

Dani Alves är snabb, stabil och passningssäker men gör inte så många poäng för mig.
Citera
2013-10-28, 10:43
  #10542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heatherton
Någon som har lust att lista sina top 3 spelare i fifa 14, behöver lite inspiration så skulle vara roligt att veta vilka ni har haft mest lycka med.

1. Jackson Martinez
2. Ibarbo
3. Eder
Citera
2013-10-28, 11:23
  #10543
Medlem
Detta är mitt BPL lag något tips på någon förbättring/reservspelare?

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bvDyqrF6nKn2ns3

Har ca 100k och funderar på spara till Hazard men är han värd det?
Är väldigt nöjd med Schurrle på vänsterkanten.
Citera
2013-10-28, 11:26
  #10544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Jag var tveksam till Di Maria men köpte honom häromdagen och han har som vanlig HM i mitt 4-4-2 gjort 5 mål och 4 assist på 7 matcher, i division 4.

Sköna skott, rätt kvick men har 2* weak foot så inlägg från högerkanten bör ske efter att man vänt upp med honom, om man nu inte väljer att vända in i banan och knorra upp den i krysset.

Dani Alves är snabb, stabil och passningssäker men gör inte så många poäng för mig.

Okej, vilken formation skulle du rekommendera?
http://www.futhead.com/14/squads/1781290/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/1781259/
Citera
2013-10-28, 11:37
  #10545
Medlem
megaman9s avatar
Hahaha drog en Team of the week spelare i min gratis-pack från Ultimate team edition
Citera
2013-10-28, 11:38
  #10546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
varför är Luiz och dante bra? tycker båda dom kommer ganska långt ner i mittbacks-listan.

Ända anledningen att dom är värderade så pass är väl ändå för att dante spelar i Bayern och Luiz i PL.
Jag har spelat med T.Silva, Hummels, IF Miranda, Chiellini, Pepe, Boateng men lovar dig att Luiz och Dante är dom som fungerat bäst för mig och då bryr jag mig inte om dom spelar i bundes eller PL.
Citera
2013-10-28, 11:42
  #10547
Medlem
marcmarocs avatar
Helt sjukt jag ligger för tillfället och kämpar i 4-5 div (upp o ner) men kliver snart upp i finsalongerna känns det som Har krigat med mitt bpl lag så gör jag det här laget för jag köpte If Milito förut och vinner fan allt.. Så antligen är det formationen eller laget hehe ... delar med mig till er andra vilsna själar:

http://www.futhead.com/14/squads/1325439/
Citera
2013-10-28, 11:42
  #10548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
Detta är mitt BPL lag något tips på någon förbättring/reservspelare?

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bvDyqrF6nKn2ns3

Har ca 100k och funderar på spara till Hazard men är han värd det?
Är väldigt nöjd med Schurrle på vänsterkanten.
Behåll Schurrle jag gillade Hazard men inte för så mycket mer coins och dom är väldiga lika som spelare.

Hur är Silva som CAM? Jag har snart testat varenda CAM förutom han. Just nu har jag Cazorla och han är ok men innan hade jag IF Özil och det va en besvikelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in