Citat:
Ursprungligen postat av
tooxoonic
Någon som skulle kunna säga vad de tycker om Di Maria och Dani Alves? Är dom värda pengarna osv?

Jag var tveksam till Di Maria men köpte honom häromdagen och han har som vanlig HM i mitt 4-4-2 gjort 5 mål och 4 assist på 7 matcher, i division 4.
Sköna skott, rätt kvick men har 2* weak foot så inlägg från högerkanten bör ske efter att man vänt upp med honom, om man nu inte väljer att vända in i banan och knorra upp den i krysset.
Dani Alves är snabb, stabil och passningssäker men gör inte så många poäng för mig.