2013-10-28, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Om jag hade skrivit att jag vann hade ni gnällt med, jag tror fan jag gjorde det i fifa 13 tråden nån gång och det var väl då du och dina polare fick för sig o spam pma mig? :P Och nej handlar inte om hur jag förlorar, brukar oftast handla om att jag blir frustrerad över att man kan pausa på de sättet som vi nu varit inne på eller något annat jag tyckt varit fel..

Sen finns där väl någon dum kommentar som jag inte skrivit om inte jag varit frustrerad på skitspelet :P Och nej jag tror inte någon ska bli varnad för han pausar en match.. Jag sa såna som förstör spelet genom o utnyttja sånt kan jag känna bör bli varnade.. Lite som en tillfällig fix tills kanske EA själv fixat problemet för att göra så spelare inte utnyttjar det..

Precis som t.ex I world of warcraft fick man inte utnyttja buggarna som fanns där fast det egentligen inte är spelarnas fel att dom finns där..

Och sluta nu.. Att kalla folk för dum i huvudet och skriva HAHAHAHA och spam pma mig med meddelande på natten ropar väl ändå mer "12åring" eller "omoget"?
och hur tycker du problemet ska lösas? han som har rört bollen sist är givetvis den som ska få pausa. försöker dom göra det mer komplicerat kommer det bara bli sämre. kolla bara när de skulle fixa problemet med snabba inkast...
Citera
2013-10-28, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTim
Visste inte om jag skulle ge mig in i diskusionen, men kan inte låta bli.

Pausa spelet på det viset som det snackas om är inte ok. Inte fusk men jävligt vedervärdigt. Att pausa spelet när man gjort mål är inte heller särskilt snyggt. Man kan tyvärr inte göra något åt det mer än att käka taggtråd o tända till på det istället.

Vad är vitsen med att förstöra spelupplevelsen för någon annan?

Jag har som tur är inte råkat ut för det så ofta, Men dom gånger jag gör det så ger jag igen med samma mynt o bjuder på gagnam dansen när jag gör mål. Skulle jag sen ta ledningen så kan dom glömma att få låna bollen då håller jag den inom laget tills klockan rinner ut. Gissa om man får arga mess då.

I annat fall om de ringer på t.ex telefonen mitt i en match o den jag möter har spelat schysst så låter jag det ringa tills jag kan spela hem bollen till målisen o sedan pausa.

Själv tycker jag att Ea kan införa att du max får pausa typ 3 gånger i en match eller att du bara får pausa när målisen har bollen eller när den är död.

Tack för mig Hej
EA har redan infört max 3 pauser per match.. Det infördes väl typ på FIFA 12..?
Citera
2013-10-28, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
EA har redan infört max 3 pauser per match.. Det infördes väl typ på FIFA 12..?

Ok de måste jag ha bommat. Inte säker men de känns som om jag har varit med om att folk har pausat mer än tre gånger iaf.
Citera
2013-10-28, 02:14
Medlem
Någon som har lust att lista sina top 3 spelare i fifa 14, behöver lite inspiration så skulle vara roligt att veta vilka ni har haft mest lycka med.
Citera
2013-10-28, 02:20
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heatherton
Någon som har lust att lista sina top 3 spelare i fifa 14, behöver lite inspiration så skulle vara roligt att veta vilka ni har haft mest lycka med.

1 Ibra
2 Messi
3 Neymar

ganska väntat iofs
Citera
2013-10-28, 03:06
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:

Bernard, Ramires, Pato och Drogba är sköna lirare tycker jag. Ramos och silva i backlinjen gör livet lite enklare också.
Citera
2013-10-28, 03:07
Medlem
Jessicaffss avatar
Vart köper ni era fifa coins ifrån? finns det någon svensk pålitlig som säljer?
Citera
2013-10-28, 03:08
Medlem
Citat:
1. Jovetic: Han är bara för bra i år.

2. Balotelli: Även han är en målmaskin men det är bara synd att dom tagit bort hans 4*skills.

3. RVP: Väldigt skön spelare men jag har lite problem med vänsterfotade annars hade han nog kommit tvåa på listan.

Yttrar: Robben, Schurrle, Nani.

CDM: Fellaini, Yaya Toure, De Rossi

Backar: Vidic, Luiz, Dante

Jag har spelat FUT sen 2010 och har alltid kört med dom dyraste spelarna varje år men nu har jag insett att det finns många billiga guldkorn och man ska inte bara lyssna på andra utan testa nån spelare som kanske är hur bra som helst.
Senast redigerad av ACM81 2013-10-28 kl. 03:15.
Citera
2013-10-28, 03:12
Medlem
Någon vänlig som kan fullända min colombianska hybrid? Har svårt att få minst 9 i chemistry för IF Rodriguez..
Gärna så billigt och bra som möjligt.

http://www.futhead.com/14/squads/1774633/

Edit: Ska tilläggas att jag inte har pengar att lägga Falcao som anfallare istället för att ge Rodríguez högre kemi.
Senast redigerad av sibba 2013-10-28 kl. 03:28.
Citera
2013-10-28, 03:28
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
1. Jovetic: Han är bara för bra i år.

2. Balotelli: Även han är en målmaskin men det är bara synd att dom tagit bort hans 4*skills.

3. RVP: Väldigt skön spelare men jag har lite problem med vänsterfotade annars hade han nog kommit tvåa på listan.

Yttrar: Robben, Schurrle, Nani.

CDM: Fellaini, Yaya Toure, De Rossi

Backar: Vidic, Luiz, Dante

Jag har spelat FUT sen 2010 och har alltid kört med dom dyraste spelarna varje år men nu har jag insett att det finns många billiga guldkorn och man ska inte bara lyssna på andra utan testa nån spelare som kanske är hur bra som helst.

varför är Luiz och dante bra? tycker båda dom kommer ganska långt ner i mittbacks-listan.

Ända anledningen att dom är värderade så pass är väl ändå för att dante spelar i Bayern och Luiz i PL.
Senast redigerad av Jessicaffs 2013-10-28 kl. 03:41.
Citera
2013-10-28, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Någon vänlig som kan fullända min colombianska hybrid? Har svårt att få minst 9 i chemistry för IF Rodriguez..
Gärna så billigt och bra som möjligt.

http://www.futhead.com/14/squads/1774633/

Edit: Ska tilläggas att jag inte har pengar att lägga Falcao som anfallare istället för att ge Rodríguez högre kemi.

Här har du ett!

http://www.futhead.com/14/squads/1775131/
Citera
2013-10-28, 04:44
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Benzema
Ramos
Dani alves
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in