Citat:
Ursprungligen postat av
z3ndium
Förutsatt att man inte använt sig av
slicklapp från RFSU eller annan metod för att undvika direktkontakt.
Jag skulle vilja påstå att man inte gått speciellt långt när det gäller att rota i det påstådda oralsexet, kanske för att man vet att det är b.s. redan då?
Tja, att rota i sånt man inte får spår på är väl kanske inte prioritet direkt, och han ljuger ju friskt flera gånger. Sen minns han knappt något, så sex eller inte har ingen betydelse i sak.
Jag tror mer på att han provade att få sex, men fick nobben för hon hade fullt upp med den hon va kär i.
Ratad, försmådd, svartsjuk, så det kan vara en anledning till hans vansinniga knivattack. Han har nog fått ta en strid också kan jag tänka mig. Därför kapade han händerna så inget skrap skulle finnas att tillgå för analys. Han har nog förträngt det hela rejält och han har inte varit fullt klar över vad han gjort möjligen med alkohol i kroppen och sin psykiska störning som då blir en livsfarlig kombo.
Han vill inte heller minnas något han vägrar se på bilder, och han slår ifrån sig allt då förhören är gjorda. Man kan bara hoppas att han erkänner en dag för fullständigt händelseförlopp-.
Någon slicklapp i sammanhanget tror jag inte på eftersom hans sexuella vanor är mer än normala med tarmsköljning och andra ingrediens. Han verkar inte direkt kräsmagad om jag säger så. Lapparna är väl till för den som tycker det är äckligt? Men då finns det väl gladpack att tillgå?