Citat:
Ursprungligen postat av
AntzPantz
Har du en svensk version av spelet samt ett svenskt konto?
Ja det bör jag ha, köpte det hos cdon och har inte mixtrat på något sätt. Kunde köpa när spelet kom precis och det gick bra, alltså fifa poäng men nu har det slutat fungera.