2013-10-27, 14:13
  #10441
Medlem
Frågar en gång till, finns det någon som vet några förbättringar jag kan göra på detta lag, vill få bättre offensiv. Har funderat på IF Sanchez som ST men vet inte om han funkar bra där? Så skulle vara tacksam för någon hjälp
Har 100k att spendera

http://www.futhead.com/14/squads/1700662/
Citera
2013-10-27, 14:31
  #10442
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tooxoonic
Frågar en gång till, finns det någon som vet några förbättringar jag kan göra på detta lag, vill få bättre offensiv. Har funderat på IF Sanchez som ST men vet inte om han funkar bra där? Så skulle vara tacksam för någon hjälp
Har 100k att spendera

http://www.futhead.com/14/squads/1700662/


http://www.futhead.com/14/squads/1741667/
Citera
2013-10-27, 14:32
  #10443
Medlem
Messijahs avatar
Hej, kan inte köpa FIFA poäng och har inte kunnat på 2 veckor. Försöker jag så står det
"Vi ber om ursäkt, men just nu kan du inte lägga till FIFA poäng. Försök igen lite senare."

Som sagt, har väntat i 2 veckor men fungerar aldrig, vad kan det vara för fel?
Har ett PS3 för övrigt. Kan ni andra som har PS3 köpa poäng?
Citera
2013-10-27, 14:57
  #10444
Medlem
galeloss avatar
Vet någon ett skönt lag för 50 k på 360?
Citera
2013-10-27, 15:12
  #10445
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/1743666/

Satte ihop detta laget nyss, är helt okunnig om vilka spelare man ska ha i ett Bundesliga lag. Kan jag göra några förbättringar? Är Mandzukic och Aubameyang bra?
Citera
2013-10-27, 15:34
  #10446
Medlem
Mr.TravisBickles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baddwe
http://www.futhead.com/14/squads/1743666/

Satte ihop detta laget nyss, är helt okunnig om vilka spelare man ska ha i ett Bundesliga lag. Kan jag göra några förbättringar? Är Mandzukic och Aubameyang bra?

Jag skulle ha Schäfer istället för Schmelzer, Draxler istället för Diego, och Subotic istället för Hummels. Annars ser det grymt ut. Mandzukic och Aubameyang är galet bra!
Citera
2013-10-27, 15:45
  #10447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messijah
Hej, kan inte köpa FIFA poäng och har inte kunnat på 2 veckor. Försöker jag så står det
"Vi ber om ursäkt, men just nu kan du inte lägga till FIFA poäng. Försök igen lite senare."

Som sagt, har väntat i 2 veckor men fungerar aldrig, vad kan det vara för fel?
Har ett PS3 för övrigt. Kan ni andra som har PS3 köpa poäng?
Har du en svensk version av spelet samt ett svenskt konto?
Citera
2013-10-27, 15:48
  #10448
Medlem
Någon som har lust att plocka ihop ett lag med Ronaldo? Ps3 350k

Fick han precis i pack och vill ej sälja han direkt
Citera
2013-10-27, 15:55
  #10449
Medlem
Messijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Har du en svensk version av spelet samt ett svenskt konto?


Ja det bör jag ha, köpte det hos cdon och har inte mixtrat på något sätt. Kunde köpa när spelet kom precis och det gick bra, alltså fifa poäng men nu har det slutat fungera.
Citera
2013-10-27, 16:01
  #10450
Medlem
Knugen37s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/1725156/

Någon som kan fylla i dem sista platserna?
Citera
2013-10-27, 16:11
  #10451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Hej!

Kör med det här bpl laget http://www.futhead.com/14/squads/770642/ och det har funkat bra men saknar det där lilla extra :-) ngn som har ngt cool tips för att förbättra laget?

Är Suarez värt att ha? istället för jovetic?

Jag har kört med båda och jag tycker att Suarez känns mycket bättre. Vet dock inte vad han kostar nu då han gjorde hattrick men vänta med att köpa honom.
Citera
2013-10-27, 16:14
  #10452
Medlem
Seether14s avatar
Hahahaha. Jag måste ha David Luiz Skönaste killen i hela PL.

http://www.youtube.com/watch?v=7GABnWZFboI

OnT: Vad tror folket om Z och Aguero på topp?

http://www.futhead.com/14/squads/1733924/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in