2013-10-27, 11:00
  #10429
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Nån som spelat med Neymar och kan ge en liten recension?

Såg att det va nån som undrade hur IF rossi är och jag har spelat med han ca 10 matcher hittills men det enda jag har att klaga på det är hans weakfoot och att han är lite klen. Jag rekommenderar honom verkligen för han är verkligen bra om du spelar han ihop med Balotelli eller nån annan ST.

Neymar passar sig inte som striker, lite väl svag, jag kör med honom som cm och det är väl lite vad det är, spelare som jag häldre rekomenderar i samma prisklass skulle väl vara aguerro och van persie, eller gå för älgkungen zlarre
Citera
2013-10-27, 11:02
  #10430
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Är i akut behov av hjälp. Fick hjärnsläpp när jag bestämde mig för att bygga detta lag,
http://www.futhead.com/14/squads/1707370/

Och som ni ser så är Mandzukics kemi katastrof. Ingen aning om hur jag ska lösa det. Någon som har NÅGOT förslag!? Gillar verkligen denna hybrid i övrigt. Jävla tyska strikersjävlar.

Som jag ser det blir det att lägga till Götze som CAM, men jag har inte pengar till det, samtidigt som jag har hört att han inte är speciellt värd pengarna heller.
¨

tänk kroos
Citera
2013-10-27, 11:07
  #10431
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
¨

tänk kroos

gjorde verkligen precis det, det funkar ju. Hur är han?
Citera
2013-10-27, 11:23
  #10432
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
gjorde verkligen precis det, det funkar ju. Hur är han?

Kroos är grym. Sjuka långskott. Känns väldigt prisvärd och komplett. Köpte sedan IF kroos men kände ingen större skillnad. KÖP
Citera
2013-10-27, 11:27
  #10433
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
gjorde verkligen precis det, det funkar ju. Hur är han?

Det där är ju lite individuellt om man vill springa igenom försvaret eller vicka till bollen läckert och slå ett avgörande pass, eller gå på långskott. Alternativ två faller mister toni in på!
Citera
2013-10-27, 11:28
  #10434
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LMLhaha
Kroos är grym. Sjuka långskott. Känns väldigt prisvärd och komplett. Köpte sedan IF kroos men kände ingen större skillnad. KÖP

Mycket trevligt, då fick jag ihop squaden till slut. Ett tack för hjälpen ska ni ha.
Citera
2013-10-27, 11:29
  #10435
Medlem
Vem är bäst utav Hummels och Thiago Silva?
Citera
2013-10-27, 12:05
  #10436
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masivi
Vem är bäst utav Hummels och Thiago Silva?


Silva?
Citera
2013-10-27, 12:09
  #10437
Medlem
Seether14s avatar
Har spelat 4-4-2 innan, men kommer inte riktigt ihåg. Hur mycket följer yttrarna med offensivt?
Citera
2013-10-27, 12:10
  #10438
Medlem
uppersatsumas avatar
skulle någon kunna slänga ihop ett lag för ca 40-50k gärna hybrid och hellst europeiska ligorna!
Citera
2013-10-27, 12:11
  #10439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
Silva?

Alright! Kör med honom just nu, men såg att Hummels hade mycket högre styrka
Citera
2013-10-27, 14:01
  #10440
Medlem
marcmarocs avatar
Hej!

Kör med det här bpl laget http://www.futhead.com/14/squads/770642/ och det har funkat bra men saknar det där lilla extra :-) ngn som har ngt cool tips för att förbättra laget?

Är Suarez värt att ha? istället för jovetic?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in