Citat:
Ursprungligen postat av
ACM81
Nån som spelat med Neymar och kan ge en liten recension?
Såg att det va nån som undrade hur IF rossi är och jag har spelat med han ca 10 matcher hittills men det enda jag har att klaga på det är hans weakfoot och att han är lite klen. Jag rekommenderar honom verkligen för han är verkligen bra om du spelar han ihop med Balotelli eller nån annan ST.
Neymar passar sig inte som striker, lite väl svag, jag kör med honom som cm och det är väl lite vad det är, spelare som jag häldre rekomenderar i samma prisklass skulle väl vara aguerro och van persie, eller gå för älgkungen zlarre