2013-10-21, 21:36
Medlem
Mickeavensiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
jellybellybean, jag har skickat ett meddelande till dig.
Det finns hjälp att få.

Jaså? Nåt du vill delge oss? Lyssna på havsljud?
Citera
2013-10-21, 21:53
Medlem
Be husläkaren, öron- näsa och halsläkare eller företagshälsovården om en remiss till hörselrehabiliteringen för vuxna, utvidgad hörselrehabilitering till personer över 18 år.
Citera
2013-10-21, 21:58
Medlem
Mickeavensiss avatar
Citat:
Be husläkaren, öron- näsa och halsläkare eller företagshälsovården om en remiss till hörselrehabiliteringen för vuxna, utvidgad hörselrehabilitering till personer över 18 år.

Ok en remiss till hörselrehabiliteringen? Och? Vad skulle det hjälpa? Hjälp in i fördärvet enligt mig, jag skulle rekommendera laserbehandling då jag vet det skulle kunna hjälpa vederbörande att gå genom vårdsvängen är dömt att misslyckas...
Citera
2013-10-21, 22:35
Medlem
Mickeavensiss avatar
Gjort 13 laserbehandlingar nu och känner mig bättre och bättre, tinnitustonen är på väg att förintas helt och hållet, finns bara ett sätt folk att bli av med signalen, ge den en laserbehandling så börjar den darra för att slutligen kapitulera...
Citera
2013-10-21, 22:39
Medlem
RoaldDahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis
Gjort 13 laserbehandlingar nu och känner mig bättre och bättre, tinnitustonen är på väg att förintas helt och hållet, finns bara ett sätt folk att bli av med signalen, ge den en laserbehandling så börjar den darra för att slutligen kapitulera...

Bra!
Citera
2013-10-21, 22:40
Medlem
Orzions avatar
Om någon funderar på laserbehandling bör ni åtminstone först kontakta den offentliga vården (t.ex. vårdcentral men kanske framförallt Öron- näs- och halskliniken eller hörselmottagning) och diskutera det med dem samt läsa ordentligt med information från en rad olika källor innan ni bestämmer er.
Citera
2013-10-21, 22:50
Medlem
RoaldDahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Om någon funderar på laserbehandling bör ni åtminstone först kontakta den offentliga vården (t.ex. vårdcentral men kanske framförallt Öron- näs- och halskliniken eller hörselmottagning) och diskutera det med dem samt läsa ordentligt med information från en rad olika källor innan ni bestämmer er.

Vårdcentralen kan väl remittera dit?
Citera
2013-10-21, 22:51
Medlem
Mickeavensiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion

Jaja fjant säger jag då, har jag ont i benet fixar jag ett förband, har jag fått tinnitus så ordnar jag nåt (typ laser) som hjälper, får jag ont i benet igen tar jag fram förbandet och får jag tinnitus tar jag till laserljuset igen, ganska enkelt
Senast redigerad av Mickeavensis 2013-10-21 kl. 22:53.
Citera
2013-10-26, 17:51
Medlem
Mickeavensiss avatar
Gjort 14 laserbehandlingen och Ja nu känns det som innan jag fick tinnitus, skönt men ska göra 6 behandlingar till har jag bestämt. Kanske får jag då superkrafter och kan bekämpa ondskan i världen?? Vem vet ..hehe
Citera
2013-10-26, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoaldDahl
Vårdcentralen kan väl remittera dit?
Nej, därför att det inte är någon metod som är medicinskt vedertagen eller har bevisad effekt.

Jag frågade en ö n h-läkare om det nu i veckan.
Citera
2013-10-26, 19:27
Medlem
Mickeavensiss avatar
Citat:
Nej, därför att det inte är någon metod som är medicinskt vedertagen eller har bevisad effekt.

Jag frågade en ö n h-läkare om det nu i veckan.

Ja jag vet , jag har skällt ut åtskilliga läkare om att få en remiss till laserbehandling, men nej dom sitter som oroliga hönor på sina feta löner och ruvar...bevisad effekt har det absolut jag kan genomföra vilka tester som helst och verkligen bevisa detta...

Med undantag av min närmaste vårdcentral där det jobbar en verklig klippa till läkare, en finne som är superseriös, han skickade en remiss efter långa samtal med mig och hans chef stoppade det..heder till honom den finska läkaren..vad han hette? Pecka, vad annars? En riktig karl och människa i mina ögon...
Senast redigerad av Mickeavensis 2013-10-26 kl. 19:48.
Citera
2013-10-27, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis
Ja jag vet , jag har skällt ut åtskilliga läkare om att få en remiss till laserbehandling, men nej dom sitter som oroliga hönor på sina feta löner och ruvar...bevisad effekt har det absolut jag kan genomföra vilka tester som helst och verkligen bevisa detta...

Med undantag av min närmaste vårdcentral där det jobbar en verklig klippa till läkare, en finne som är superseriös, han skickade en remiss efter långa samtal med mig och hans chef stoppade det..heder till honom den finska läkaren..vad han hette? Pecka, vad annars? En riktig karl och människa i mina ögon...

Får man fråga vart du gjort din laserbehandling och vad din tinnitus berodde på från början? Har haft mycket svår bullerorsakad tinnitus i ca en månad och famlar efter allt som kan vara till hjälp..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in