Citat:
Ingen kvinna har rätt att ljuga om preventivmedel för någon man, eller?
De flesta kvinnor verkar ändå klara den otroligt avancerade problematiken. Då bara 20% av fäderna är förda bakom ljusethttp://www.metro.se/nyheter/faderskapstest-blir-allt-vanligare-en-av-fem-ar-inte-pappan/EVHmhB!ySEtpADm1imhA/
Snart har vi män en sterilisering som varar i tio år och i en lätt handvändning reverseras.
Då kan vi välja vem vi vill avla på.
Och jag kan tänka mig att svenska feministkåren ej jublar, när de ej ingår i skaran sunda kvinnor värda att ödsla säd på
Edit: Feministerna får lov att avla på avdankade alkisar. Hahaha. Men problemet är att steriliseringen är så billig så det är en väl värd investering, även för en missbrukare. Som i sin tur kan ljuga och få spruta sina falska skott i en skabbig hysterika.
De flesta kvinnor verkar ändå klara den otroligt avancerade problematiken. Då bara 20% av fäderna är förda bakom ljusethttp://www.metro.se/nyheter/faderskapstest-blir-allt-vanligare-en-av-fem-ar-inte-pappan/EVHmhB!ySEtpADm1imhA/
Snart har vi män en sterilisering som varar i tio år och i en lätt handvändning reverseras.
Då kan vi välja vem vi vill avla på.
Och jag kan tänka mig att svenska feministkåren ej jublar, när de ej ingår i skaran sunda kvinnor värda att ödsla säd på

Edit: Feministerna får lov att avla på avdankade alkisar. Hahaha. Men problemet är att steriliseringen är så billig så det är en väl värd investering, även för en missbrukare. Som i sin tur kan ljuga och få spruta sina falska skott i en skabbig hysterika.
Kämpa för p-piller till män då! Förresten är siffran 10 procent, har alltid varit det förr omräknat på ett ungefär, statistik är ett nummer i sig. Men vad kan man tänka om de som tror att media är en sanning per lösnummer.
Skulle tro att en del tycks tänka att kvinnor vill ha vad som helst och när de inte tar vad som helst är de feminister, märklig logik men ok om man lider av vanföreställningar. Finns väl inget skabbigare än någon karl som sprutar vart som helst när som helst, minsta problemet är en unge när man lättare får klamydia, kondylom gonorre och andra små presenter i tillvaron. Vad fan blir HIV? Jackpotten, eller? Menar virus är inte lika nogräknade som fortplantningssystemet.