2013-10-27, 02:02
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Jag har dyraste huset för 400k med 10 garageplatser och 10 topptrimmade/Chrome sportbilar som jag har köpt, har även köpt stridsvagn, båt, attackhelikopter och vanlig lyxplan dessutom en mille sparade pengar.
Jag vill komma fram till...spelet är enformigt, man tröttar ganska snabbt och det är dags att R* släpper nya missions t ex råna bank och andra djävulskap. T ex varför får man inte sälja sina köpta bilar? Jag har betalat för mina bilar mellan en mille till 300k men det går ej att sälja ELLER ha en till garage för 10 garageplatser räcker inte nånstans.
Klart somfan det blir tråkigt & enformigt när man glitchat till sig pengar?
Citat:
Ursprungligen postat av HallKaften
Alltså fyfan vad snabbt spelet var varvat.. det är det som är det tråkiga med nya spel, de är inte lika långa speltimmar som de äldre.
Men GTA5 var trots allt underhållande den korta stund det varade. Dock så gillar jag inte orealistiska saker som att när man får 2 stjärnor så försöker polisen döda mig. Och om jag smiter så skjuter polisen.

Och skadorna på fordonen är riktigt kasst. Det var bättre i 4an. Bilstyrningen är äcklig och orealistisk.
En annan sak som irriterar mig är att folk kör omkring med likadana fordon(oftast det fordon jag använder) och om man ändrar kameravinkel så dyker det plötsligt upp nya fordon inom synfältet.

Nu ska jag iaf ta upp ett GTA som jag har mest goda minnen av och tycker egentligen är bäst: Vice City!

Håller med dig, dock så spelade jag vice city för några veckor sen & ångrar det grovt, förstörde mina über minnen från det spelet
Hoppas innerligt att Rockstar gör Vice City i nästa spel
Citera
2013-10-27, 02:06
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Jag har dyraste huset för 400k med 10 garageplatser och 10 topptrimmade/Chrome sportbilar som jag har köpt, har även köpt stridsvagn, båt, attackhelikopter och vanlig lyxplan dessutom en mille sparade pengar.
Jag vill komma fram till...spelet är enformigt, man tröttar ganska snabbt och det är dags att R* släpper nya missions t ex råna bank och andra djävulskap. T ex varför får man inte sälja sina köpta bilar? Jag har betalat för mina bilar mellan en mille till 300k men det går ej att sälja ELLER ha en till garage för 10 garageplatser räcker inte nånstans.
men hur har du fått ihop så mycket pengar? helt omöjligt ju
Citera
2013-10-27, 02:12
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
vadå för? jag tror att du syftar på att spelet blir tråkigare när du inte behöver tjäna ihop pengarna?

Nja. Visst är det en del av spelet att tjäna ihop pengar, men så länge jag har en lägenhet och en hyfsad bil så är jag nöjd. Pengar känns aldrig som ett problem.

Nu vet jag inte om någon frågade dig om du ville ha eller om någon bara gav dig pengar, men med tanke på att R* med all sannolikhet (och förhoppningsvis) kommer börja banna folk som fuskar/hackar och troligtvis även de som har tagit emot pengar från hackers, så skulle jag 1. bli pisst på mongot som försatte mitt konto i den sitsen. 2. bli pisst för att jag måste försöka reda ut det hela med R*.
Citera
2013-10-27, 02:14
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horunge4life
Kanske är en väldigt dum fråga nu då jag knappt sökt.. Men har någon här en aning om när man faktiskt kan börja planera egna heists och självklart även utföra dem?

Man kan inte än, R* har inte get någon datum.

Citat:
Ursprungligen postat av zyx-citron
När kommer dom här 500K som rockstar sa att man skulle få under oktober månad?

https://www.flashback.org/sp45843374
Citera
2013-10-27, 02:16
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Nja. Visst är det en del av spelet att tjäna ihop pengar, men så länge jag har en lägenhet och en hyfsad bil så är jag nöjd. Pengar känns aldrig som ett problem.

Nu vet jag inte om någon frågade dig om du ville ha eller om någon bara gav dig pengar, men med tanke på att R* med all sannolikhet (och förhoppningsvis) kommer börja banna folk som fuskar/hackar och troligtvis även de som har tagit emot pengar från hackers, så skulle jag 1. bli pisst på mongot som försatte mitt konto i den sitsen. 2. bli pisst för att jag måste försöka reda ut det hela med R*.

det var det första jag tänkte på, jag trodde att R* skulle banna mig så jag slängde iväg ett mail till rockstar och förklara vad som hände men har icke fått svar än. men kan man ta bort pengar? för jag fick pengarna skickade till mig och om man inte kan ta bort dom vad fan ska man göra då? du får ju inte välja om du vill ta emot dom heller. det står ''xxxxxxx has transferd xxxxx to your bank'' och vips så är pengarna på din bank.
Senast redigerad av FreakinOAL 2013-10-27 kl. 02:19.
Citera
2013-10-27, 02:24
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
det var det första jag tänkte på, jag trodde att R* skulle banna mig så jag slängde iväg ett mail till rockstar och förklara vad som hände men har icke fått svar än. men kan man ta bort pengar? för jag fick pengarna skickade till mig och om man inte kan ta bort dom vad fan ska man göra då? du får ju inte välja om du vill ta emot dom heller. det står ''xxxxxxx has transferd xxxxx to your bank'' och vips så är pengarna på din bank.

Om du redan har meddelat R* så har du väl gjort allt du kan göra. Då är det väl bara till att köra på och hoppas att de inte får för sig att banna dig trots din anmälan, vilket inte vore rättvist såklart.
Citera
2013-10-27, 03:06
Medlem
c0ffees avatar
Dessa bokstäver som står framför spelares nick när man drar fram menyn om vilka som är i onlineläget (C, F osv), vad står dessa för?
Citera
2013-10-27, 03:20
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
men hur har du fått ihop så mycket pengar? helt omöjligt ju
Det är möjligt, jag har varken glitchat eller vet hur man gör men köra race med vänner och turas om vem som ska vinna. Köra mission osv.
Citera
2013-10-27, 03:39
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c0ffee
Dessa bokstäver som står framför spelares nick när man drar fram menyn om vilka som är i onlineläget (C, F osv), vad står dessa för?

Crew och Friend kanske?
Citera
2013-10-27, 03:45
Medlem
c0ffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Crew och Friend kanske?
Nej, det kan inte stämma då jag varken har dessa i vare sig crew eller vänlista ..
Citera
2013-10-27, 03:46
Medlem
kan man sälja lägenheten man har köpt?
Citera
2013-10-27, 05:13
Medlem
philijoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoxpuff07
kan man sälja lägenheten man har köpt?
Bara om du köper en ny lägenhet, då kan du sälja gamla för halva priset. Tror jag iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in