2013-10-26, 16:53
Medlem
discomusens avatar
Måste bara gråta ut här. Jag har pluggat dagligen sen i augusti och hade flyt hela provet. Provpass 4 HÄNDE DET SOM INTE FÅR HÄNDA!!!!!!! Jag råkade av någon korkad anledning fylla i alla svar på de orangea häftet istället för det riktiga svarspapperet!!!! ALLTSÅ PANIKEN när jag insåg det. Provledaren sa bara synd bättre lycka nästa gång men tänk på att den delen kanske faller bort. Kag ba nej del 2 föll bort han ba det vet man aldrig. Jag ba jo läs Flashback hejdå.

Ja då blir det inget juristprogram denna termin heller. Fick 1.2 sist så var säker på en höjning till 1.4
Citera
2013-10-26, 16:55
Medlem
Soulsurfers avatar
Facit finns nu uppe här - http://www.studera.nu/hogskoleprovet/hogskoleprovet/facitprovfragorochnormeringstabellertillhogskolepr ovet.5.328dbf20131f69ece448000337.html

Se till att rätta noga nu! Hoppas det inte kom någon isfråga.
Senast redigerad av Soulsurfer 2013-10-26 kl. 17:00.
Citera
2013-10-26, 16:57
Medlem
Vad var det för jäkla motsägelse i en av mattefrågorna?

"Första kastet och sista kastet är lika långa"

"Första kastet plus en tredjedel av sista kastet"

eller hur det nu löd.

?
Citera
2013-10-26, 17:00
Medlem
Detets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Måste bara gråta ut här. Jag har pluggat dagligen sen i augusti och hade flyt hela provet. Provpass 4 HÄNDE DET SOM INTE FÅR HÄNDA!!!!!!! Jag råkade av någon korkad anledning fylla i alla svar på de orangea häftet istället för det riktiga svarspapperet!!!! ALLTSÅ PANIKEN när jag insåg det. Provledaren sa bara synd bättre lycka nästa gång men tänk på att den delen kanske faller bort. Kag ba nej del 2 föll bort han ba det vet man aldrig. Jag ba jo läs Flashback hejdå.

Ja då blir det inget juristprogram denna termin heller. Fick 1.2 sist så var säker på en höjning till 1.4
Hur fan kan man lyckas med något sådant? Så jävla dumt.

Själv känner jag mig varken glad eller ledsen efter provet. Sätt låga krav och överraska dig själv då det går bra.
Citera
2013-10-26, 17:01
Medlem
Libreseiss avatar
Blev så sjukt besviken när jag läste att delprov 2 var testprovet, då jag helt klart presterade bäst på denna. Anade dock att fallet skulle vara så då provet kändes enklare än de andra, men det kanske bara var jag?
Citera
2013-10-26, 17:02
Medlem
.The.Dude.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
Facit finns nu uppe här - http://www.studera.nu/hogskoleprovet/hogskoleprovet/facitprovfragorochnormeringstabellertillhogskolepr ovet.5.328dbf20131f69ece448000337.html

Se till att rätta noga nu! Hoppas det inte kom någon isfråga.

Är så jävla trött, orkar inte tänka. Hur får man fram sitt preliminära poäng?
Är det där under, normeringstabeller?
Citera
2013-10-26, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libreseis
Blev så sjukt besviken när jag läste att delprov 2 var testprovet, då jag helt klart presterade bäst på denna. Anade dock att fallet skulle vara så då provet kändes enklare än de andra, men det kanske bara var jag?

Haha, vilken tur! Jag tyckte att jag hade råflyt på första läsprovet.
Citera
2013-10-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .The.Dude.
Är så jävla trött, orkar inte tänka. Hur får man fram sitt preliminära poäng?
Är det där under, normeringstabeller?

Du får titta på tidigare normeringstabeller så får du ett ungefär, men den riktiga kommer inte förrän om ett tag.
Citera
Medlem
Holisistics avatar
Dum som jag är trodde jag att "prygla" bara var slang för att "spöa" upp någon. Men det visar sig att det faktiskt betyder spöstraff

Jag chansade på "markera"
Citera
Medlem
Boblovebudss avatar
När jag gjorde provet så kikade jag lite på personen Framför och tog lite inspiration från hans svar. Det kändes dock som att provledarna kom på mig ett flertal gånger. Kan man blir anklagad för fusk för detta?
Citera
2013-10-26, 17:07
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ickerokare
Vad var det för jäkla motsägelse i en av mattefrågorna?

"Första kastet och sista kastet är lika långa"

"Första kastet plus en tredjedel av sista kastet"

eller hur det nu löd.

?
Tror det stod att första och sista kastet tillsammans är lika långa som andra kastet. Inte säker.
Citera
2013-10-26, 17:07
Medlem
Walter-Ulbrichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarSucker
Fadertexten är det absolut tråkigaste jag har läst. Fy faan vad vad svårt det var att hålla fokus.
Hur var 1800-tals mansgestalten? (eller hur frågan nu löd).

Jag ägnade mycket tid åt den frågan, men svarade inte på ett vis som jag var säker på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in