2013-10-26, 13:44
Medlem
Motherlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waawaawaa
Några hjärnsläpp i grupperna då? hittills i min grupp har en man ragequittat efter han svarat på fel lapp och därmed fick hela pass 1 struket haha! Och en kille som nästan fick sitt struket då han inte slog ihop provet när läraren sa till. Knallröd blev han.

Haha! Önskar att det hänt mig.

Nej här i Jakobsberg går det lugnt till. (lite otippat!)
Citera
2013-10-26, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Riddim
Första verbala delarna gick väl sådär för mig, sådär men ok. Tråkigt när man känner att man kunde gjort bättre.

Tredje gick käpprätt åt fanders. Har fått en jädra hjärnsläpp som håller i sig, jag var tvungen att gissa nästan på varje fråga. Det var tanken att man skulle höja men jädra skitsömn och allt annat har förstört min dag. Jag somnade igår i 10 min vid 22 tiden och sen kunde jag inte sova på heela natten. Jag låg med mobilen och körde hypnosinspelningar ifrån youtube men de hjälpte inte. Man har kanske sovit runt en timma.

Det är eländigt för man vill känna att man har gjort bra ifrån och att man är nöjd, att man presterade till sitt yttersta och att man klarade sig bra efter sina individuella förmågor. Just nu känns det som att tiden bara slösas bort- Om man skall invänta nästa prövperiod.

Försök analysera vad som gick fel och ändra på det tills nästa kvant. Jag slösade för mycket tid på kva och xyz frågor som jag ändå inte kunde. Så nästa prov tänker jag börja med nog och sen dtk. Förhoppningsvis får jag till ett skönt flow till dom andra delarna
Citera
2013-10-26, 13:48
Medlem
pokemontrainers avatar
Hur mycket kan man faila för att få 1.0?
Citera
2013-10-26, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waawaawaa
Några hjärnsläpp i grupperna då? hittills i min grupp har en man ragequittat efter han svarat på fel lapp och därmed fick hela pass 1 struket haha! Och en kille som nästan fick sitt struket då han inte slog ihop provet när läraren sa till. Knallröd blev han.

Hos oss gick det åt helvete på kvant-delen för en snubbe och han sa "får väl gå kvar på den här jävla skitskolan ändå..." och kastade papprena och bara gick. Svårt att hålla sig för skratt.
Citera
2013-10-26, 13:50
Medlem
Efter mattedelen nu innan lunchen känner jah mig fan smått utvecklingsstörd! Skönt på ett sätt att se att fler hade problem med den.
Citera
2013-10-26, 13:51
Medlem
Verbal nästa!
Citera
2013-10-26, 13:52
Medlem
Sliparns avatar
Tydligen har jag fyllt i rutorna för slarvigt enligt en handledare.. Får hoppas att resultatet inte påverkas av det då bara
Citera
2013-10-26, 13:55
Medlem
Verbal nästa / vänersbo*g
Citera
2013-10-26, 14:08
Medlem
Sweegones avatar
Ska nog ta och göra pass 3 när den publiceras om jag får tid, fan va mycket tjat det blev om den
Spikade för övrigt 2.0 på kvant förra provet !
Citera
2013-10-26, 14:53
Medlem
antikryptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweegone
Ska nog ta och göra pass 3 när den publiceras om jag får tid, fan va mycket tjat det blev om den
Spikade för övrigt 2.0 på kvant förra provet !
Tyckte första kvant var bra mycket svårare den failade jag nog på. pass 3 kändes mycket bättre
Citera
2013-10-26, 14:59
Medlem
StarSuckers avatar
Fadertexten är det absolut tråkigaste jag har läst. Fy faan vad vad svårt det var att hålla fokus.
Citera
2013-10-26, 15:02
Medlem
BZKs avatar
Pass 4 kändes väldigt enkelt. Jag har nog aldrig haft så mycket tid över på någon del tidigare. Någon som upplevde samma? Hade verbal del för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in