Ojoj vad otaktiskt jag skrev del 3, fastnade på XYZ och fick gissa 3-4 st på Diagramen.
Stämmer det att del 2 var utprovning? Har skrivit två KVA och en LÄS i Göteborg
Ojoj vad otaktiskt jag skrev del 3, fastnade på XYZ och fick gissa 3-4 st på Diagramen.
Samma här, fast stressen i slutet fick mig att fokusera lite mera iallafall. Japp del två var ett test.
Verkar som att del 2 var prov, ja
Citat:
Ursprungligen postat av Sliparn
Samma här, fast stressen i slutet fick mig att fokusera lite mera iallafall. Japp del två var ett test.
Verkar som om det är fler än jag som har problem med del 3.
Shit vad glad jag är att pass2 inte gilldes, fick chansa som fan och hade nästan gråten i halsen haha riktiga kvant, 3an, gick betydligt bättre, hoppas jag. Men ändå shit vad stressigt det är, när läraren säger "fem min kvar!" får jag panik.
Det är en kvantitativ del kvar och en verbal. Med tanke på att de inte lär köra tre KVA i rad för de som fick kvantitativ provdel torde nästa del vara verbal.
Har haft två verb, gick lika bra på båda. Kvant gick åt skogen förutom på diagramen. Efteraom man intr behöver ha några speciella kunskaper för den delen så la jag allt krut där och körde i princip gissningsleken på det resterande.