2013-10-25, 17:48
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorve
Såvitt jag har förstått skall det finnas en lista på 300 personer. Om inga namn nämns så är detta en ytterst ointressant nyhet. Trots detta vill jag gärna ha listan. Inte den förkortade gratislistan som syns i den här tråden.
Så det har inte skett någon uthängning överhuvudtaget?
Citera
2013-10-25, 17:53
Medlem
bajskorves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon

Det verkar inte så men tydliga svar är svåra att komma över. Verkar återigen som att flashback vill att jag ska sponsra aftonbladet.
Citera
2013-10-25, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icefrontier76
Det har varit betydligt fler online än vanligt på AP på sistone. Bara att tacka AB för publiciteten.
Det ska bli myckt intressant att se hur nästa våg av opinionsundersökningar ser ut. Kan det bli samma rush till SD som efter den sk "järnrörsskandalen" tro?
Ja snacka om bra reklam!
Nu då fler upptäcker sidan kommer garanterat SD få en rejäl knuff uppåt.

Dessutom är det ju bra att fler upptäcker vad gammalmodiga mörkar!
Citera
2013-10-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massa1212
Mer att smarthet o vett är inte samma sak.stäng ner Avpixlat
Det vore väl en våt dröm för dig

Men den lär inte stängas så länge vår flykting och invandringspolitik ser ut som den gör.
Citera
2013-10-25, 18:20
Avslutad
Snacka om att AB fallerar i sin tanke. Avpixlat lär säkert få mer pengar och uppmärksamhet när AB gjort såhär.
Avpixlat har inte jätte många skribenter heller. Det är väll Kenths polare som sitter i Israel och knappar på datorn
Citera
2013-10-25, 18:45
Medlem
UT64s avatar
Det verkar som Avpixlat haft en tydlig ökning av antalet besökare
de senaste dagarna. Sannolikt har det rasslat till i deras bankgiro också.

Tack Aftonbladet!
Citera
2013-10-25, 19:29
Medlem
Svamphoras avatar
För dom som är oinformerade! Avpixlat är Pro-zionistiskt, alltså inte nationellt. Förvänta inte att se Judekritisk information på denna sida, Kent "Judejäveln" Ekeroth har känd kontakt inom avpixlat.

SD själv är ju iofärsig kontrollerad opposition trots allt.

Låt er inte blindas av charaderna.
Citera
2013-10-25, 20:27
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Nej, Aftonbladet med idioten Richard Aschberg i spetsen har inget att komma med, de bara ljuger om saken
Citera
2013-10-25, 20:55
Medlem
Citat:

Nej. Att hänga ut någon innebär att man publicerar uppgifter som gör att en person går att identifiera. Jag har ännu inte sett något exempel på detta i samband med AB:s artiklar om Avpixlatdonatörer. Däremot har tidningen gjort sig skyldig till övertramp i andra avseenden. Jag tror det blir tredje gången jag skriver detta i tråden.

/SD-trollet
Citera
2013-10-25, 21:27
Bannlyst
Bara att Aftonhoran publicerar nånting som denna artikel är både tragiskt och osmakligt...

Som den "gammel-media" dom är borde dom veta bättre. Snacka om att skjuta sig själv i foten!

Avpixlat får min röst alla dagar i veckan!
Likaså Friatider & Realisten. När jag växte upp sa alltid min far: "-Ärlighet varar längst, min son..."

Kanske är det dags för Aftonhoran & Expressblaskan att vakna upp och inse vad folk VILL läsa? SANNINGEN.
Utan vitpixlingar, och artiklar som inte berättar hela sanningen. Usch....

Jag skäms verkligen för vad vårat land har blivit. Min största fråga i livet nu är: Ska man stanna och slåss? Eller ge upp och emigrera? Media får mig att välja alt. nr 2, men det är väl det dom vill....

/Inte rasist, bara realist...
Citera
2013-10-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svamphora
För dom som är oinformerade! Avpixlat är Pro-zionistiskt, alltså inte nationellt. Förvänta inte att se Judekritisk information på denna sida, Kent "Judejäveln" Ekeroth har känd kontakt inom avpixlat.

SD själv är ju iofärsig kontrollerad opposition trots allt.

Låt er inte blindas av charaderna.
Det är skitsamma om den är nationalistisk eller inte. Huvudsaken är att det kommer saker som inte vanliga massmedia går ut med. Judekritiska nyheter finns det ju gott om på andra sidor så det spelar nog inte så stor roll.
Citera
2013-10-25, 22:06
Medlem
CockneyRejects avatar
börjar nästan tro att aftonbladet och SD(avpixlat) samarbetar, SD(avpixlat) har verkligen skjutit i höjden tack vare aftonbladets rapportering om de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in