Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
jag tycker själv det blir roligare rus på något sätt, har väll något med miljön att göra. Blir alltid något mer speciellt om man bakar än om man bara röker...
undrar bara ifall det verkligen funkar med att bara äta utan tillsatt fett? är den enda skillnaden att det tar längre tid för det att slå? borde bli svagare rus med kan man tycka
Jag har brajjat i ett gäng år men dom absolut bästa cannabisupplevelserna har jag fått när jag ätit/druckit stora mängder t.ex. haschmuffins/te/o'boy.. Mera "trippigt" och oberäknerligt och ruset håller i sig längre.. Jag kan fortfarande få värsta skrattattackerna om jag äter rätt mängd.
Tror inte det skulle bli lika bra med fettfria muffins då thc´t är fettlösligt och blandar ut sig mycket bättre om man använder fett (uppvärmt, tex smält smör rekomenderas)...
Man kan oxå värma upp lite olja, mecka ner valfri(så stor som möjligt) mängd hasch, slänga på t.ex. varm mjölk(soya , såklart) och göra värsta choklad/minth drycken eller nåt.. Use your immagination!!! Chai-haschte är ju en annan gammal classic.