2013-10-24, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Bra mycket mer fakta än media i varje fall. Och ja, Falkagård är så nära ghetto man kan komma i varberg och falkenberg. Bara fråga random person.

Fast att jämföra ghetto och falka är som att jämföra att röka weed med att röka vanligt gräs. Två helt skilda saker.. Jag bor förövrigt på falka..
Citera
2013-10-24, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenEve
Fast att jämföra ghetto och falka är som att jämföra att röka weed med att röka vanligt gräs. Två helt skilda saker.. Jag bor förövrigt på falka..

Bor också där, men är ingen arrogant skitstövel för det...
Citera
2013-10-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowei
fråga Roy Ojeil eller Maroun Ojeil vem som gjorde det.
Dom sitter väl inne?
Citera
2013-10-24, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SocMilf
Fråga hellre skabbet Ali Ataya och Chihab Joma å deras springpojkar Andy & Lukas...
Det är väl dessa båda som tror att de genom hot och våld ska styra Fbg å drogdistrubitionen här!
Båda borde vara inom lås å bom! Maktgalna Psykopatpundare har inget i vår stad att göra!

Vilka är dom du nämner?
På vilket sätt har dessa namn bäring på det aktuella brottet?
Är det personer som tidigare varit inblandade i liknande ?
Citera
2013-10-24, 22:34
Medlem
Dom är ökända i Fbg, de har både missbruk och tidigare brottslighet bakom sig!
Å de är högst sannolikt iblandade i mordet då de anser att det endast är dom ska ska sälja droger i stan plus att det liknar deras "sätt"!
Moppen, beteende, lynne å pistol, rykten etc tyder på att de båda är inblandade...
Frågan är väl bara om hur å när polis ska kunna hitta bevis som håller för å sätta dit dom!
Å förhoppningsvis så är det dom å inte deras små "springpojkar" som gjort sig olyckliga...
Citera
2013-10-24, 22:44
Medlem
pistolinnehav
Citera
2013-10-24, 22:57
Medlem
Citat:
Fråga hellre skabbet Ali Ataya och Chihab Joma å deras springpojkar Andy & Lukas...
Det är väl dessa båda som tror att de genom hot och våld ska styra Fbg å drogdistrubitionen här!
Båda borde vara inom lås å bom! Maktgalna Psykopatpundare har inget i vår stad att göra!

Hur fan kan jag ens ha någonting med saken och göra?
Ta reda på fakta innan du kallar mig för springpojke, dumb donky haha <3 / Lukas
Citera
2013-10-24, 23:48
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejabdul
Denna låten hittade jag på youtube, är den bra eller http://www.youtube.com/watch?v=si_pbIMDNWY ''Falkagård låten''

Det är fan mycket skjutningar i Sverige nu, gissar på att gangstergrabbarna i lilla Falkenberg har fått tag på vapen via Danmark/Malmö eller via Gbg... har man rätt kontakter så
Strunt samma om man har "rätt kontakter", problemet är att generationerna födda i början och mitten av 1900-tlet.

Att dessa generationer hade så stor byxångest över det som hänt i deras nära samtid, typ koncentrationslägen, andra världskriget, att man inte vågade ta tag i flyktigproblematiken redan på 1980-talet. Man fortsatte att hålla landets gränser för kredit och pledit.

Den som under 1980-talet ifrågasatte flyktingpolitiken under Palmes tid, den blev kallad rasist! Resterande delen av 80-talet, efter att Palme mördats, då var ett angrepp mot flyktingpolitiken TABU!

Fem år räknat från 1986 till nutid vill jag nog uttrycka det av TABU!

Det är väl klart som korvspad att invandraren tar i hand, tackar för att fått en fristat i Sverige, tar landshövdingen i hand, tackar för det svenska medborgarskapet.

När sedan när vardagen kommer, återupptar de den egna spetskompetensen - kriminalitet!

Det finns en massa onödiga människor som vi stöter på i det svenska samhället, som inte har rätten att uppehålla sig på fjäderlandsjord. Onödiga människor som skitar ned samhället med sin kriminalitet, fula nuna, tiggeri

Drömmer mig tillbaka till 1970-talet! Då såg man araber. kineser, afrikaner till latinafrikaner på TV!

Man slapp dem på stugknuten!
En jävligt skön känsla!

Jävligt skoj, att vara uppvuxen med TinTin, och onda araber, eller negrer ur Pippi, vars far var negerkung i Söderhavet!

Mindre skoj att få araber, eller negrer ur Pippi på husknuten!

Ibland måste det accepteras, att man vill umgås med sina egna, då vill man inte ha en arabisk snednäsa eller judisk snednäsa, till ett tjing tjong ansikte i närheten, luktandes ur röven!
Senast redigerad av Kallis 2013-10-25 kl. 00:00.
Citera
2013-10-24, 23:50
Medlem
Inte bra när man tänkt flytta till Falkenberg och allt. Är det mycket kriminalitet där eller hur ser det ut? Kanske bara en engångsföreteelse?
Citera
2013-10-25, 00:20
Medlem
Citat:

Citat:
Dom är ökända i Fbg, de har både missbruk och tidigare brottslighet bakom sig!
Å de är högst sannolikt iblandade i mordet då de anser att det endast är dom ska ska sälja droger i stan plus att det liknar deras "sätt"!
Moppen, beteende, lynne å pistol, rykten etc tyder på att de båda är inblandade...
Frågan är väl bara om hur å när polis ska kunna hitta bevis som håller för å sätta dit dom!
Å förhoppningsvis så är det dom å inte deras små "springpojkar" som gjort sig olyckliga...

Citat:
pistolinnehav

Det är väldigt allvarliga anklagelser du kommer med.
Vet du om de ö.h.t kände Emrah?
Menar du att BO gav sig in på någons "marknad" och därför blev skjuten eller varför skulle dessa eller någon vilja ha ihjäl just honom?
Vad är det för moppe du pratar om - färg, märke?
Till sist-vad är det för pistol du pratar om?
Citera
2013-10-25, 00:39
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Den som under 1980-talet ifrågasatte flyktingpolitiken under Palmes tid, den blev kallad rasist! Resterande delen av 80-talet, efter att Palme mördats, då var ett angrepp mot flyktingpolitiken TABU!

fast så här i backspegeln är det svårt att påstå att den invandringen som kom under palme var så vidare svårhanterlig. några tusen chilenare, syrianer och iranska marxister+rojalister, dessutom relativt väl fördelade över landet. en piss i havet jämfört med vad som hänt sedan dess.

det är ju inte heller de som ställer till jävelskap i t.ex. falkenberg.
Citera
2013-10-25, 06:32
Medlem
Varför tog just du åt dej Lukas?
Jag nämnde en Lukas! Å ändå nappade du?
Att den Lukas jag vet om har stora problem å springer ärenden åt Ataya mfl e vida känt!
Att denne Lukas hotar å slåss är också inget nytt! Trots sin ringa ålder och att mamma jobbar med just ungdomar i stan!

Grova anklagelser?
Att de jag nämnt högst sannolikt är inblandade, är det grovt?!?
Dessa tillhör klientelet som det spekulerats kring tidigare i tråden!
Både här å i media å i "kretsarna" så bet man tex att en moppe å en pistol var inblandad!
De jag nämnt är kända för att ta sug fram på moppe, å minst en av dem har viftat med pistol förr!
De säljer också droger å att de tror att de ska kunna "äga" den marknaden är också känt, just det med "ägandet" av försäljning tas även det upp tidigare i tråden!
Killarna är som sagt ökända, både bland "sina egna", allmänhet å polis!
De är grovt belastade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in