18-29, man. I lågstadiet duschade jag, liksom resten av killarna, nakna. Mellanstadiet likaså - det fanns dock en dusch med draperi, som några valde att endast använde (istället för de 3-4 utan draperi. Föregick en hel del snärtande med handdukar, och annan lek i omklädningrummet/duschen också, som det bör sig. Värt att tillägga är väl att framåt de sista åren på mellanstadiet så blev duschen med draperi alltmer populär, och de flesta duschade vända in mot väggen. Det var dock inte så pass att man försökte skyla sig till varje pris, men de flesta kände inte för att visa upp sig mer än nödvändigt.
I högstadiet så duschades det ta mig fan ingenting, varken jag eller de andra killarna. Tror till och med att jag aldrig nyttjade skolans duschar efter idrotten. Detta berodde framförallt för att vi brukade ha idrotten som sista lektion, och de flesta drog direkt hemåt för att sedan duscha på kvällen (tror jag iaf, det var det jag gjorde

). Tror inte att detta handlade om att man inte ville visa sig naken inför de andra grabbarna.
Samma sak på gymnasiet, idrotten brukade vara placerad sist på schemat. Dock duschades det ganska ofta ändå. Tunna väggar skiljde duscharna åt.
Till er som snackar om runktävlingar och dylikt: vad i helvete? Något sådant, eller liknande, har aldrig förekommit i någon av mina klasser. Låter helt sjukt ju. Om detta hade hänt i någon av mina klasser hade personer direkt klassats som sjuk/bög.
EDIT: Kom på något som alltid var aktuellt på klassrådet i mellanstadiet: tjejerna ville ha mer än en dusch med draperi. Uppenbarligen så använde alla enbart den duschen, vilket innebar att det tog en jävla tid för alla att bli klara. Skulle alltså tippa att jäntorna inte direkt trippade runt näck och snärtade varandra med handdukar, direkt.