Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-24, 18:29
Medlem
pajasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Sluta upp nu med dina jävla oneliners, försvinn till din gollumgrotta. Klart som fan att man inte slänger vikter i ett gym, det fattar väl vilken tattare som helst?

ok lipolle jag slutar, lämnar tråden ochså , men eftersom du blev tillsagd så är du den enda tattaren som inte fattar det tydligen, värt att tänka på. Sköt om dig nu arnold men tare lungt med vikterna! chaooo!
Citera
2013-10-24, 18:30
Medlem
WitchDoctors avatar
Gillar hur hon sa att vikterna går sönder...

Men förstår henne, ogillar när "biffarna" bara släpper vikterna efter dom är klara, då det skapar ett väldigt högt och skarpt ljud som jag har väldigt ont utav.

förövrigt så är det inte tillåtet att droppa vikterna där jag tränar, vilket är skönt för mig.
Senast redigerad av WitchDoctor 2013-10-24 kl. 18:32.
Citera
2013-10-24, 18:33
Bannlyst
Så länge du följer alla regler på gymmet och inte släpper vikterna så det låter massa och stör folk på gymmet skulle jag nog inte tro att det är någon fara. Sen om folk kommer och klagar så får du helt enkelt ignorera de. Så länge du följer reglerna..
Citera
2013-10-24, 18:47
Bannlyst
Man släpper inte vikterna vid marklyft så enkelt är det. Gör du det så tyder det snarare på att du inte klarar av att hantera vikten och kör för tungt.

Hade du släppt vikterna på exempelvis Delta gym så hade fått en sån jävla utskällning av Dimman att du sprungit hem till mamma och gråtit ögonen av dig. Lär dig gymetikett för fasen ..och inse att folk stör sig på oljudet för att inte tala om grannar. Du riskerar att få gymmet nedstängt!! Är det värt det för att du ska leka macho och köra ostrikt!!

Jävla sopa
Citera
2013-10-24, 18:55
Medlem
Fuck that. Inte så du kommer förlora medlemskapet direkt!

Precis som tjejer som är "IT ansvariga" men itne kan ett skit om IT haha... bara o ignorera...
Citera
2013-10-24, 18:58
Bannlyst
Ni är fan helt naiva. Lär ju stå ett antal regler i kontraktet och tro mig de kan göra vad fan de vill med ditt så kallade kontrakt. Skojar du eller?
De kan inte förbjuda mig NÄÄÄÄÄÄÄ jag ska inte bliii förbjuden !!
Citera
2013-10-24, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Man släpper inte vikterna vid marklyft så enkelt är det. Gör du det så tyder det snarare på att du inte klarar av att hantera vikten och kör för tungt.

Hade du släppt vikterna på exempelvis Delta gym så hade fått en sån jävla utskällning av Dimman att du sprungit hem till mamma och gråtit ögonen av dig. Lär dig gymetikett för fasen ..och inse att folk stör sig på oljudet för att inte tala om grannar. Du riskerar att få gymmet nedstängt!! Är det värt det för att du ska leka macho och köra ostrikt!!

Jävla sopa

Nedstängt men herre jävla gud.. Tror inte avstängning ligger närmare än att de stänger ner gymmet?
Citera
2013-10-24, 19:04
Medlem
haha skön diskussion. så länge de finns gummi matta, och det är gummi vikter/hantlar så okej men jag gillar fortfarande inte att folk gör de, de är OK tkr jag om man håller på faila men annars håll er till sl gym.
när folk börjar släppa över 150kg i marken på ett "vanligt" gym så är de rätt störande.

jobbar på ett gym brukar inte bry mig men folk som kastar hantlarna blir jag ganska sne på, speciellt typ 12 kilos hantlarna när dom kört biceps ? vafan alltså.. tror dom är typ jay cutler och kastar/släpper ner hantlarna för att styla, löjligt. då har vi inte gummi hantlar och dom går ofta sönder.

annars ok att släppa på matta om de är gummi vikt.å.matta men med måtta! inte från fullt läge finns ingen anledning.
Citera
2013-10-24, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlameItOnAcon
Folk ska ge fan i att smälla i vikterna dom som gör det förtjänar en redig jävla haksmäll, finns inget som är mer irriterande.
Under mina 4 år har jag sällan upplevt att folk smäller i vikterna och dom som gör det är oftast mediokra fitnessbögar som vill ha uppmärksamhet.

Med fyra års träning som bakgrund har du ingen koll på hur man tränar.
Att "lägga ner" vikterna försiktigt är korkat på så många sätt att jag inte ens tänker diskutera saken.
Citera
2013-10-24, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
haha skön diskussion. så länge de finns gummi matta, och det är gummi vikter/hantlar så okej men jag gillar fortfarande inte att folk gör de, de är OK tkr jag om man håller på faila men annars håll er till sl gym.
när folk börjar släppa över 150kg i marken på ett "vanligt" gym så är de rätt störande.

jobbar på ett gym brukar inte bry mig men folk som kastar hantlarna blir jag ganska sne på, speciellt typ 12 kilos hantlarna när dom kört biceps ? vafan alltså.. tror dom är typ jay cutler och kastar/släpper ner hantlarna för att styla, löjligt. då har vi inte gummi hantlar och dom går ofta sönder.

annars ok att släppa på matta om de är gummi vikt.å.matta men med måtta! inte från fullt läge finns ingen anledning.

50 kg hantlar kan man inte lägga ner "försiktigt". Det skulle slita enormt på armarna om man ens försökte. Om man kan lägga ner dem kontrollerat orkar man 1-2 reps till.
Citera
2013-10-24, 20:08
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1anonymous1
50 kg hantlar kan man inte lägga ner "försiktigt". Det skulle slita enormt på armarna om man ens försökte. Om man kan lägga ner dem kontrollerat orkar man 1-2 reps till.
hur många biceps curla med 50 hantlarna?
Citera
2013-10-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
hur många biceps curla med 50 hantlarna?

hantelpress/flies/axelpress
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in