2013-10-23, 19:04
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFist
Blir sjukt äcklad när jag ser detta! Läkare ska inte vara partiska!

Så läkare får inte ha politiska åsikter?

Förstår du ens hur dumt det låter?
Citera
2013-10-23, 19:05
Medlem
tfucs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Efter att ha läst på det här forumet ett tag har jag förstått att höga tjänstemän sysslar med rasism, på arbetstid. Det vore en enkel match för arbetsgivare nu att försöka dubbelkolla med pixlat-stöttarna och inlägg här. Stackars alla nassar, de har funnits i alla tider, och de är lika obehagliga då som nu. Vill man förändra politik blir man inte nasse, man blir det om man tycker att den vita rasen är överlägsen, men se, det är den inte.

Ut med namnen här, så att folk vet vilka de riskerar att bli felbehandlade av!
hur kan judar vara nassar?
Citera
2013-10-23, 19:08
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Gynnar inte detta avpixlat? Mer trafik och donationer.

Jag tror AB har ett förakt för intelligensen hos deras läsare. Bara dom som håller med dessa åsikter ser det som ett bra avslöjande, majoriteten kan jag garantera er (som för övrigt inte bryr sig om politik) blir uppmärksamma.

De är månne avundsjuka på Avpixlats läsekrets....

Detta har flera postiva effekter:

1. Det avslöjar en desperation och brist på argument hos regeringstrogen gammelmedia som saknar motstycke.

2. Man vederlägger bilden av kritiker av den förda multikulturalistiska politiken som "outbildade män på landsbygden" - dvs det vassaste vapnet att skrämma bort medelklassen från SD. Nu visar man att kvinnliga forskare i Stockholm, professorer, psykologer et c är kritiska till politiken och stöder oppositionen. Mycket bra - det kan vara avgörande för att SD skall få över medelklassvacklarna och kvinnorna.

3. Svaghet hos PayPal uppmärksammas och om sekretssen inte fungerar kan detta amerikanska företag med en omsättning på runt 60 miljarder dollar se fram emot stämningar.

4. Avpixlat kommer nu få ännu fler läsare. Och donatorer - dock utan att PayPal får ta del av vinsten. (förutsatt att de är orsaken)

5. Föraktet för regeringstrogen gammelmedia i allmänhet och kvällspressen i synnerhet ökar.

Senast redigerad av StuG 2013-10-23 kl. 19:19.
Citera
2013-10-23, 19:09
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Så läkare får inte ha politiska åsikter?

Förstår du ens hur dumt det låter?

Läkare ska tycka att alla är lika mycket värda, oavsett hudfärg. Det gör man inte om man diggar nassismen.
Citera
2013-10-23, 19:14
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Läkare ska tycka att alla är lika mycket värda, oavsett hudfärg. Det gör man inte om man diggar nassismen.
Nassismen?? Jag har aldrig sett att Avpixlat är nazistiskt på något sätt. Vad de gör är att kritisera Sveriges urspårade och extrema asyl och invandringspolitik. Det är en demokratisk rättighet och inte på något sätt vare sig nazistiskt, rasistiskt eller främlingsfientligt. Så tagga ner din förljugna retorik!

Till och med BBC börjar ifrågasätta Sveriges asylpolitik. Är även BBC nazister?

http://www.youtube.com/watch?v=Fn4Ru4BWbf8
Senast redigerad av Karman 2013-10-23 kl. 19:18.
Citera
2013-10-23, 19:15
Medlem
Citat:

Älskar att så fort man är invandrings kritker är man NASSE , jag är 99€ säker på att dom som försvarar afton horan i tråden är babbar själva
Citera
2013-10-23, 19:16
Medlem
Golonkas avatar
Det här är skithäftigt! Jag kom just hem från veckans bastubad och gubbarna där inne var inte nådiga. Vi snackar samhällets stöttepelare. Ryggraden i Riket. Ganska stor spridning åldersmässigt, men vi kan för enkelhetens skull benämna gruppen som svensk ur-stam. En del har knappt internet och har aldrig läst AP, men blatterierna är ett återkommande diskussionsämne när något förjävligt kommit upp till ytan -vilket är allt vanligare numera.

En av gubbarna, en snart nittioårig finlandsveteran, var så förbannad att jag trodde han skulle dö där i bastuvärmen av pur ilska. Har aldrig hört honom så uppe i varv förut.

Aftonbladet, DN och Expressen är körda nu. Helt körda! Zigenartjafset, Forserum-pogromerna och allt jävla rasist-pjoller har blivit en bajsbrygd som bara väcker folks ilska. Forserum kom på tapeten igen ikväll (ok, det var jag!) och det var fan upprorsstämning därinne!

Härligt!
Citera
2013-10-23, 19:20
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Nassismen?? Jag har aldrig sett att Avpixlat är nazistiskt på något sätt. Vad de gör är att kritisera Sveriges urspårade och extrema asyl och invandringspolitik. Det är en demokratisk rättighet och inte på något sätt vare sig nazistiskt, rasistiskt eller främlingsfientligt. Så tagga ner din förljugna retorik!

Till och med BBC börjar ifrågasätta Sveriges asylpolitik. Är även BBC nazister?

http://www.youtube.com/watch?v=Fn4Ru4BWbf8
Visst är det kul? Det som i resten av Västvärlden betraktas som en högst normal och helt legitim politisk ståndpunkt, är NASSISM i Sverige!

Fatta hur jävla förljuget och extremt det här landet är! Extremt!
Citera
2013-10-23, 19:21
Medlem
HeltSatansGalens avatar
Citat:

haha kom in i matchen för i helvete!
Citera
2013-10-23, 19:23
Medlem
Runepts avatar
Citat:

Avpixlat är extremt Israel-vänligt. Skärp dig.
Citera
2013-10-23, 19:24
Medlem
Fula Gubbens avatar
>1600 samtidiga på Avpixlat nu, nästan dubbelt mot för några månader sedan. Tack Aftonhoran, tack Jan Helin. Se till och släng upp en artikel om DN:s dikeskörning med de kriminella zigenarna nu medan järnet är varmt.
Citera
2013-10-23, 19:25
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Björn Björkqvist har skrivit en briljant kröna angående artikeln...

https://www.realisten.se/2013/10/23/han-betalar-hattidningen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in