Det är en halv miljard andra människor som sitter med samma problem som du, och anledningen är just för att en halv miljard andra människor försöker ladda ner det samtidigt. Detta är även känt som en DoS-attack.
Jag passar på att ställa en någorlunda relevant fråga i den här tråden:
Jag skulle vilja ladda hem Mavericks också, samtidigt har jag planerat ett tag att göra en helt clean re-install av OS X, är det vad som naturligt sker ifall jag uppgraderar till Mavericks, eller kommer eventuellt skit jag samlat på mig följa med när jag uppgraderat? Räknas en uppgradering som en ominstallering, undrar alltså jag.
För övrigt så är det logiska att vänta minst en vecka innan man laddar hem Mavericks, eftersom, som redan påpekats, en jäkla massa människor sitter i detta nu och försöker ladda hem 5.5 GB vardera.
Igår var nog inget bra tillfälle att försöka ladda ned Mavericks. Presentationen hölls på morgonen i US och trycket måste ha varit enormt under resten av dagen. Har du problem, stäng App store och öppna Programfoldern. Leta upp "OS X Mavericks.appsdownload" och dubbelklicka på den. Då försöker App store att fortsätta nedladdningen. Jag raderade min fil och började om från början i App store.
Jag passar på att ställa en någorlunda relevant fråga i den här tråden:
Jag skulle vilja ladda hem Mavericks också, samtidigt har jag planerat ett tag att göra en helt clean re-install av OS X, är det vad som naturligt sker ifall jag uppgraderar till Mavericks, eller kommer eventuellt skit jag samlat på mig följa med när jag uppgraderat? Räknas en uppgradering som en ominstallering, undrar alltså jag.
För övrigt så är det logiska att vänta minst en vecka innan man laddar hem Mavericks, eftersom, som redan påpekats, en jäkla massa människor sitter i detta nu och försöker ladda hem 5.5 GB vardera.