2013-10-23, 13:24
Medlem
Jesusgudssons avatar
Jag har aldrig varit inne på Avpixlat tidigare. Men fyfan vad vidrigt gjort av aftonbladet att hänga ut vanliga svenssons som om man för en åsiktsregistrering. Är det verkligen en kommersiell tidnings jobb att leka åsiktspolis? Jag tror att detta kommer göra mer skada för AB än AP. Jag kommer i ren protest donera pengar till AP nu.
Citera
2013-10-23, 13:25
Medlem
burberrys avatar
Funderar om man skulle donera lite pengar till Avpixlat. Som textmeddelande skriver man exempelvis random namn som Henrik Arnstad, Lena Sundström, Cissi Wallin, Lena Melin, Åsa Linderborg, Åsa Romson och Jonas Sjöstedt. Undrar om Aftonbladet skulle publicera listan med alla journalister och politiker?
Citera
2013-10-23, 13:25
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Så det är tydligen inte enbart lågutbildade yngre män på landsbygden som läser Avpixlat och röstar på SD

Jo, dock är den här gruppen ett gång fattiga snåljåpar så det är inte konstigt att dom inte skänker några pengar.
Citera
2013-10-23, 13:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
Jag håller med det borde gå att anmäla, att hänga ut människor så där är ju sinnessjukt.

Jag hoppas du skämtar.
Att hänga ut människor till höger och vänster är ju Avpixlats specialitet.
Senast redigerad av Wal1berg 2013-10-23 kl. 13:28.
Citera
2013-10-23, 13:28
Medlem
Sadisten123s avatar
Snacka om att skjuta sig själv i foten. De raserade precis den bild de jobbat hårt med att måla upp gällande SD och avpixlat etc. Själv donerar jag 200kr / månad, få se om någon av stenkastarvänstern från Expo knackar på dörren snart...
Citera
2013-10-23, 13:31
Medlem
Sympatiserar inte med avpixlat men måste bara säga att detta gör mig fan både fly förbannad och spyfärdig.

Fyfan trodde inte aftonbladet kunde sjunka lägre än de redan gjort.
Detta är ett direkt hot emot yttrandefriheten och de värderingar som vårat land är byggt på.
Vare sig man är Socialdemokrat, Moderat, upp eller ner så är det fan en plikt att motsätta sig detta beteendet ifrån aftonbladet.

/ SOCIALDEMOKRAT
Citera
2013-10-23, 13:38
Medlem
Besvärjarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Det är ju ganska logiskt, de arga unga männen tillhör knappast kategorin av människor som donerar pengar.
Det gör däremot de som arbetar om dagarna.

Det gör vi visst, men AB ser ingen nytta i att meddela världen att Henrik Arvidsson 27 elektriker, Karlshamn donerar pengar till AP..
Citera
2013-10-23, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Jag hoppas du skämtar.
Att hänga ut människor till höger och vänster är ju Avpixlats specialitet.
Avpixlat hänger väl ut kriminella, något som ändå är offentliga uppgifter?
Citera
2013-10-23, 13:45
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Sympatiserar inte med avpixlat men måste bara säga att detta gör mig fan både fly förbannad och spyfärdig.

Fyfan trodde inte aftonbladet kunde sjunka lägre än de redan gjort.
Detta är ett direkt hot emot yttrandefriheten och de värderingar som vårat land är byggt på.
Vare sig man är Socialdemokrat, Moderat, upp eller ner så är det fan en plikt att motsätta sig detta beteendet ifrån aftonbladet.

/ SOCIALDEMOKRAT

Idag skrämmer och hotar media SD till tystnad, imorgon kan det vara socialdemokraterna, och om ett år Moderaterna.

Detta är en otäck tränd som Aftonhoran försörjer sig på och kan inte fortsätta längre. Jag vill inte att något parti ska skrämmas eller hotas till tystnad, det är en demokrati och SD representerar en stor del av befolkningen, vare sig aftonhoran vill det eller ej.
Citera
2013-10-23, 13:45
Medlem
Fula Gubbens avatar
Mycket höga besökssiffror på AP nu, kanske går man förbi 2000 samtidiga inom kort? Dessa siffror, för den som inte visste det, är synnerligen imponerande och överträffar t ex samtliga svenska dagstidningar utom de fyra rikstäckande. Tacka fan för att PK-media är skärrade.

Ja, vad Aftonhoran hoppades uppnå med detta Stalin-grepp är svårt att säga. Men det tycks vara fina människor, läkare och direktörer, som skänker pengar till Avpixlat, så den sajten är nog inte så farlig trots allt. Man kanske skulle skicka över några hundralappar?

Aftonhoran=
Citera
2013-10-23, 13:49
Medlem
blowns avatar
Konstig lista. De som läser avpixlat är ju uteslutande lågutbildade unga män i keps?
Citera
2013-10-23, 13:49
Medlem
Det är ett valhänt försök att varna för högerextremism. (Om dom HÄR människorna är med, då är det FARLIGT).
Men korken är redan ur flaskan. Se på övriga Europa. Folk vill ha sin frihet och få tycka och tänka vad dom vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in