2011-07-10, 17:40
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Beror helt på situationen och om man känner tjejen sedan innan. Kan vara hett med en kvinna som vet vad hon vill och vågar ta för sig. Men om personen ifråga är allt för på så kan det vara avtändande.
Citera
2011-07-10, 22:15
Medlem
En ful kåt brud får ett ligg lätt..Killar e inte svåra att få i säng när det kommer till kritan...Men en ful kille o en brud ?? No way !
Citera
2011-07-13, 04:44
Medlem
Bra!
Citera
2011-07-13, 16:09
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasssa
Hur reagerar ni killar på kåta kvinnor? Tycker ni att vi är av tändande för att det blir för lätt eller tycker ni det är sexigt? Om en tjej kommer fram, trycker upp er mot väggen och säger "ta mig!"? Eller när killen typ står och lagar mat så kommer man och knäpper upp byxorna och suger av, gillas?

Det är en kvinna jag vill vara ihop med
Citera
2013-10-21, 17:14
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Hur reagerar ni killar på kåta kvinnor? Tycker ni att vi är av tändande för att det blir för lätt eller tycker ni det är sexigt? Om en tjej kommer fram, trycker upp er mot väggen och säger "ta mig!"? Eller när killen typ står och lagar mat så kommer man och knäpper upp byxorna och suger av, gillas?

Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Om du är snygg.

Spelar ingen roll om hon är Movie Star-snygg, jag skulle aldrig släppa till om jag inte vet mer om bruden än att hon är snygg. Om hon dessutom bara erbjuder vanilj (standardfråga från min sida) blir det no-no, då är mitt intresse lika med noll. Hon måste ju kunna någonting mer än suga och knulla ..

Edit: Erfarenhet + nyfikenhet att testa outforskade områden är betydligt värdefullare än utseende och ålder.

Teacher
Senast redigerad av MBoudine 2013-10-21 kl. 17:34.
Citera
2013-10-21, 17:29
Medlem
dannywtfs avatar
Jag hatar dem.

Citera
2013-10-21, 20:02
Medlem
Hon bör vara snygg, och om man med "kåt" menar att hon går med på det mesta inom sex och så, det bästa som finns! Dock ska de inte vara för slampiga eller begära sex för ofta, då blir det bara äckligt.
Citera
2013-10-21, 21:06
Medlem
Zikniks avatar
Kåt men monogam!
Citera
2013-10-21, 21:27
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag älskar kåta kvinnor! men det är väl bara för att jag är en sådan själv.
Citera
2013-10-21, 21:39
Medlem
Maxthons avatar
Finns väl inget bättre än en riktigt kåt kvinna?

Styva bröstvårtor, En svullen kladdig fitta och stönande vid minsta beröring...
Senast redigerad av Maxthon 2013-10-21 kl. 21:42.
Citera
2013-10-21, 22:00
Bannlyst
Citat:
Sexigt!
Citera
2013-10-22, 04:20
Medlem
Tycker det är underbart när dom visar sin kåthet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in