Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-10-21, 17:50
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Det finns inte tillräckligt med idioter i Sverige för att dessa typer ska få politisk makt, så vi behöver inte oroa oss om att kvasiventenskapliga tester utförs.
problemet är att när svp får lite makt vågar ingen angripa på det sättet man angriper demokratiska SD.
SD är snälla och ofarliga,samt vill hålla låg profil,det vet kreaturen som angriper,stör torgmöten etc.
Svp är inte alls lika försynta,dom kommer att ge igen,så den skräniga vänsterpöbeln lär bli tämligen tysta och sluta med sina attacker.
Det här är svaret för att man negligerat problemen med massinvandringen.
Enda lösningen är att folk som normalt sett tänkt rösta på ett sjusysterparti,röstar på SD,eljest kommer SVP att växa..
Citera
2013-10-21, 17:52
Medlem
Malacodas avatar
Hmm... min mormor var same. Innebär detta nu att jag efter ett DNA-test kommer deporteras till Lappland där jag får tälja träkåsor och valla renar så länge jag håller käft
Citera
2013-10-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f1NKL
Nej, om du tittar längre bak i tiden så ser du ju fler invandrare? eftersom att alla är invandrare på något sätt. Så man kan inte säga att man än helsvensk tycker jag. Visst du är "svensk" om du har svenskt blod i 5 generationer bakåt men innan det då ? tänk om det var en arab med i bilden där? då är man ju inte helsvensk och syns inte det i DNA då ?

Men dom är ju fortfarande invandrare? Tillome Norskar o Finnar o Danskar är invandrare om dom kommer hit om man ska hårddra det.

Ja, men det hade inte kommit hit om inte alla invandrarna hade kommit hit!
KFC (iofs borta nu) och andra amerikanska skräpmatsidéer kom hit utan att horder av jänkare vällde in över gränsen.
Senast redigerad av Olepeter 2013-10-21 kl. 17:54.
Citera
2013-10-21, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malacoda
Hmm... min mormor var same. Innebär detta nu att jag efter ett DNA-test kommer deporteras till Lappland där jag får tälja träkåsor och valla renar så länge jag håller käft
Bra fråga. Det har ju bott samer i Gävleområdet. Du kanske får flytta dit.
Citera
2013-10-21, 17:54
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StreetAmmo
Haha? Vad fan är meningen med att testa hela sveriges befolkning?
Meningen är underförstått.
Citera
2013-10-21, 17:55
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
oroa dig inte!!
hela norrland har samiskt DNA,liksom att alla samer har svenskt dna i huvudsak.
Citera
2013-10-21, 17:55
Bannlyst
DNA testa hela Sverige är ett mycket dumt beslut. Det leder till en minskad frihet.

Staten skall inte ha denna makt över människor.

Jag förstår de goda avsikterna med antagandet att det vore en bra sak. Speciellt när invandrare är så överrepresenterade i brottsstatistiken. Det är det man vill komma åt annars hade det varit meningslöst.

Men jag tycker att det får vara bra utan denna maktkontroll över vanligt folk. Vi måste ha kvar någon som helst frihet. Vi kan inte alla ses som kloner som vandrar på denna jord.
Citera
2013-10-21, 17:56
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Det finns inte tillräckligt med idioter i Sverige för att dessa typer ska få politisk makt, så vi behöver inte oroa oss om att kvasiventenskapliga tester utförs.

DNA = kvasivetenskap. Är det vad du påstår, eller var det mer eugenik du tänkte på?
Citera
2013-10-21, 17:59
Medlem
Fingaals avatar
Citat:
Nej, inga västerlänningar kommer deporteras. Att DNA testa befolkningen handlar om att bevara det nu hotade biologiska mångfalden.

Sen kan ju det här ämnet tolkas lite fritt från folk och folk eftersom SvP inte står helt enade om den här punkten, så vitt jag vet.
Citera
2013-10-21, 18:00
Medlem
Pro-Enfalds avatar
Snackar ni inom Svenskarnas parti någonsin om framtoning, image etc? Tycker ni sådant är viktigt?:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=161&artikel=5679920
Citera
2013-10-21, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Nej. Siffrorna avser utrikes födda. Hur det är med 2:a, 3:e och 4:e generationens invandrare vet jag inte, men det är så att ju längre bak man tittar desto färre invandrare fanns det i Sverige och desto fler (sett till andelen) var från närliggande länder (Norden + Tyskland), som är genetiskt närbesläktade med oss. Sedan har ju många blandats med svenskar också genom åren. Så det kan bli lite knepigt om man ska börja gå så långt bak i tiden.

Sedan är det så, vilket man inte får glömma, att många läkare som kommer hit kommer hit som arbetskraftinvandrare med sina läkarutbildning som grund. Väldigt många är från Östeuropa. Och Sverige har rekryterat många av läkarna aktivt.

Så överrepresentationen har inte uppstått på naturlig väg, utan beror på aktiv arbetsmarknadspolitik. För 2:a till 4:e gen. invandrare är förstås situationen annorlunda. Men jag har inga siffror där.

Jag tror att även svenskar kan koka ris eller baka pizzor...

Givetvis kan svenskar också göra det, men varför är i princip alla pizzabagare svartskallar ? Inte konkurrerar de väl med högstående ariska svenskar med medel-IQ på 120 ? Varför tar svenskar inte såna jobb speciellt nu, eller städjobb för den delen ?
Citera
2013-10-21, 18:02
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingaal
Nej, inga västerlänningar kommer deporteras. Att DNA testa befolkningen handlar om att bevara det nu hotade biologiska mångfalden.

Sen kan ju det här ämnet tolkas lite fritt från folk och folk eftersom SvP inte står helt enade om den här punkten, så vitt jag vet.

Skönt för jag kan varken jojka, köra scooter eller kasta lasso, hatar dessutom kyla och snö. Hade blivit en utomordentligt dålig lapp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in