Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-10-21, 15:32
Medlem
f1NKLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Men nu tror jag inte att SvP vill testa alla individer, utan bara de fall där tveksamhet råder. En neger behöver ju aldrig bry sig om några tester överhuvudtaget. Vi talar bara om ett mindre antal individer av ifrågasatt bakgrund.

Men varför ska dom som sköter sig bli utvisade ur sverige?
Citera
2013-10-21, 15:34
Medlem
Herrpotats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f1NKL
Det är ju sjukt hur han argumenterar! Att han ska dna testa allihopa är ju bara sjukt. Han lär väl förstå hur mycket pengar det lär kosta staten? Och dom som har invandrarblod i sig då men bott i sverige hela sitt liv och deras föräldrar också. Dom som bara kan svenska, hur tänker dom med dom? Det är ju bara sjukt. Och samerna sen då? Det är väl dom som är s.k ursvenskar? Nej. Bort med svp!

Håller med om att hela affären är överdriven och killen som kräver DNA-tester inte riktigt ser hela bilden. Men att kalla Samer Sveriges urbefolkning är fel, det diskuteras om de ens var först i norra Sverige. Men en sak är säker, i södra Sverige var nordmän först, dvs Svear och Götar. Så nej, samer är inte ''ursvenskar''. Att påstå det är fel.
Citera
2013-10-21, 16:15
Medlem
Citat:
Så du menar att invandrarna har lägre iq än oss svenskar? Alla invandrare är inte som dom du läser om i tidningarna, det finns faktiskt dom som arbetar och betalar skatt och verkligen vill vara som oss svenskar! Sen har vi dom där också som bara ligger hemma hela dagarna o inte gör ett skit! Dom ska ut helt klart! Men man får inte dra alla över samma kant! För det finns även svenskar som är så!

Ja, de flesta invandrargrupper har i varierande grad lägre intelligens än svenskar.
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=IQ_and_the_Wealth_of_Nations&oldid =417721293

Jag läser i princip inte gammelmedia längre, men när jag gjorde det (dagstidning, läste varje dag) så porträtterades absolut inte invandrare som några slashasar som låg hemma och softa hela dagarna.
Har du några riktiga belägg för att gammelmedia skulle porträttera invandrare som grupp negativt överlag???

Citat:
Så kan du ju inte säga heller. För det stämmer inte. Finns många svarta människor som är bra!

Det gör det sannerligen, med tanke på att det finns någon miljard negrer så vore det oerhört, oerhört konstigt annars.
Men de kan väl vara "bra" i sina hemländer, inte sant?

Du förstår väl att även de bra negrerna är här bara för att snylta på vår levnadsstandard?
Deras landsmän har inte förmågan att skapa samhällen på samma nivå som vi européer, därför de kommit hit och inte flyttat till något grannland.
Citera
2013-10-21, 16:16
Medlem
Citat:
Men varför ska dom som sköter sig bli utvisade ur sverige?

Varför ska en väldigt stor del av Sveriges befolkning bestå av icke-svenskar för?

Har du missat nyheten att en tredjedel av de under 45 redan är första eller andra generationens invandrare?

https://www.flashback.org/t2241425

Hur kommer det se ut om tjugo år? Jag vågar knappt tänka på det.
Citera
2013-10-21, 16:24
Medlem
Att DNA testa är väl lite att ta i kanske? fast jag vet inte hur sånt fungerar med jag tror inte tekniken är där riktigt. Kan man inte bara kasta ut alla svartskallar ändå? man ser ju förfan vem som är vit och vem som är skitskalle? Bara att uppmuntra folket via massmedia att diskriminera och misshandla alla som de tycker inte hör hemma i Sverige så löser sig problem sig självt.
Citera
2013-10-21, 16:33
Medlem
HeltSatansGalens avatar
Citat:
Ja, det är så dom menar..

Norskar och Svenskar är i princip samma folk genetiskt, så nej din idiot.
Citera
2013-10-21, 16:35
Medlem
f1NKLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RisingSun
Ja, de flesta invandrargrupper har i varierande grad lägre intelligens än svenskar.
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=IQ_and_the_Wealth_of_Nations&oldid =417721293

Jag läser i princip inte gammelmedia längre, men när jag gjorde det (dagstidning, läste varje dag) så porträtterades absolut inte invandrare som några slashasar som låg hemma och softa hela dagarna.
Har du några riktiga belägg för att gammelmedia skulle porträttera invandrare som grupp negativt överlag???

Det gör det sannerligen, med tanke på att det finns någon miljard negrer så vore det oerhört, oerhört konstigt annars.
Men de kan väl vara "bra" i sina hemländer, inte sant?

Du förstår väl att även de bra negrerna är här bara för att snylta på vår levnadsstandard?
Deras landsmän har inte förmågan att skapa samhällen på samma nivå som vi européer, därför de kommit hit och inte flyttat till något grannland.

Kolla alla kirurger o sånt, e dom svenskar? Dom flesta där e invandrare. Så vi ska inte ha nå kirurger i sverige? Har inte sagt det om dom, menar att ni här säger att invandrarna är slashasar och inte tjänar nåt till. Dom som är bra är inte här för att snylta dom är här för att jobba och leva det livet dom vill leva, men inte kan i sitt hemland
Citera
2013-10-21, 16:36
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xipsor
Att DNA testa är väl lite att ta i kanske? fast jag vet inte hur sånt fungerar med jag tror inte tekniken är där riktigt. Kan man inte bara kasta ut alla svartskallar ändå? man ser ju förfan vem som är vit och vem som är skitskalle? Bara att uppmuntra folket via massmedia att diskriminera och misshandla alla som de tycker inte hör hemma i Sverige så löser sig problem sig självt.

Tekniken finns. Den är dock inte 100-procentig, men i regel så kan vi skilja olika folkslag från varandra med hjälp av genetisk analys.

http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/svenskar-genetiskt-narmast-nordtyskar/
http://www.gnxp.com/blog/2008/08/european-population-substructurefinns.php
Citera
2013-10-21, 16:36
Medlem
HeltSatansGalens avatar
Citat:
Det är ju sjukt hur han argumenterar! Att han ska dna testa allihopa är ju bara sjukt. Han lär väl förstå hur mycket pengar det lär kosta staten? Och dom som har invandrarblod i sig då men bott i sverige hela sitt liv och deras föräldrar också. Dom som bara kan svenska, hur tänker dom med dom? Det är ju bara sjukt. Och samerna sen då? Det är väl dom som är s.k ursvenskar? Nej. Bort med svp!

Vad spelar det för roll om någon blatte har bott här hela sitt liv och kan Svenska? De hör inte hemma här iaf.

Samerna är inte ursvenskar. De germanska folkstammar som sedan kom att bli kallade svenskar började invandra norrut och följde inlandsisen medan den drog sig tillbaka för 18 000 år sedan. Samerna kom österifrån genom Finland, hur skulle dessa ha kunnat komma till Sverige innan de germanska folkstammarna, då norra Sverige var täckt av en inlandsis?

Samerna, först i Lappland? Kanske. Först i Sverige? Nej
Senast redigerad av HeltSatansGalen 2013-10-21 kl. 16:39.
Citera
2013-10-21, 16:38
Medlem
HeltSatansGalens avatar
Citat:
Kolla alla kirurger o sånt, e dom svenskar? Dom flesta där e invandrare. Så vi ska inte ha nå kirurger i sverige? Har inte sagt det om dom, menar att ni här säger att invandrarna är slashasar och inte tjänar nåt till. Dom som är bra är inte här för att snylta dom är här för att jobba och leva det livet dom vill leva, men inte kan i sitt hemland

Det spelar ingen roll om en arab är hjärnkirurg eller lokalvårdare, ingen arab ska kunna ha medborgarskap i Sverige.
Citera
2013-10-21, 16:39
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Såvitt jag vet så är de flesta kirurger i Sverige svenskar. Men har du annan information så får du gärna länka till det.

Eller du kanske syftar på alla kirurger som kör Taxi?
Citera
2013-10-21, 16:46
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Såvitt jag vet så är de flesta kirurger i Sverige svenskar. Men har du annan information så får du gärna länka till det.

Eller du kanske syftar på alla kirurger som kör Taxi?
Vad bygger du din uppfattning på då? Har du länk till information eller syftar du på svenskarna som kör taxi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in