Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-10-21, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Dock är de knappast begränsade likt Expo till "dödsknarkarnazism", utan de kan skriva om exakt vad de vill, som kan tänkas sälja. Aftonbladet och övrig massmedia har ju en väldigt tydlig agenda mot nationalism och har länge försökt motverka SDs frammarsch genom olika metoder (ignorering eller svartmålning). Expo å andra sidan är det lite annorlunda med, de både hatar oss men vill tjäna pengar på oss samtidigt.

EXPO drivs väl av en stiftelse och är inte lika beroende av att dra in eget kapital då de kommer att understödjas ekonomiskt av judiska intressen tills de fått ett liknande kvasimyndighetsstatus som RFSL. Deras ambitioner är närmast att fungera som inkvisatorer och bränna felprioriterande hederliga medborgare som ser till sina egna och närmaste i första hand och inte arbetar tillräckligt hårt för att införa sionism i vardagen på bålet för kätteri.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2013-10-21 kl. 14:02.
Citera
2013-10-21, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
EXPO drivs väl av en stiftelse och är inte lika beroende av att dra in eget kapital då de kommer att understödjas ekonomiskt av judiska intressen tills de fått ett liknande kvasimyndighetsstatus som RFSL.
Fast ju mer de överdriver det "nazistiska hotet" desto mer angelägna blir väl judar och andra att stödja dem?
Citera
2013-10-21, 14:27
Medlem
Squeekys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f1NKL
Men man får inte dra alla över samma kant!

Givetvis är det skillnad på olika invandrare, det är ju PK-media som klumpar ihop grupper för att kunna visa på några positiva faktorer överhuvudtaget.

En nordeuropeisk invandrare är självklart mer värd än nån MENA-apa eller nigger, för att inte nämna zigenarna (där det nu visar sig att ett DNA-register inte vore så jävla dumt trots allt med tanke på tösen i Grekland).
Citera
2013-10-21, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Fast ju mer de överdriver det "nazistiska hotet" desto mer angelägna blir väl judar och andra att stödja dem?

Visst överdriver de en del, men ändå är de ganska sakliga i andra sammanhang när de ändå drar upp de mest udda fåglarna. Det "nazistiska hotet" finns ju där oavsett, än så länge kan de bara rapportera om det utan att göra nåt så för dem är det viktigaste att framstå som hyffsat rationella.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2013-10-21 kl. 14:41.
Citera
2013-10-21, 14:41
Bannlyst
Artikeln känns lite för vinklad och stämmer inte riktigt överens med vad ssom sägs, men om SvP i Mora och generellt vill dna testa befolkningen, så förstår jag att folk tycker de är skogstokiga.
Citera
2013-10-21, 14:55
Medlem
f1NKLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squeeky
Givetvis är det skillnad på olika invandrare, det är ju PK-media som klumpar ihop grupper för att kunna visa på några positiva faktorer överhuvudtaget.

En nordeuropeisk invandrare är självklart mer värd än nån MENA-apa eller nigger, för att inte nämna zigenarna (där det nu visar sig att ett DNA-register inte vore så jävla dumt trots allt med tanke på tösen i Grekland).

Ja, men varför e just dom mer värda? pga deras hudfärg? man kan faktiskt inte bestämma vad man ska ha för hudfärg. Jag tror att många skäms över vad dom har för hudfärg! Kolla Jack*e Arklö* tex. Tror du att han vill ha den hudfärgen han har?

Men bara för att ett sånt fall har hänt ska man inte dra zigenare över en kant heller. Jag har vänner som är zigenare och dom skulle aldrig få för sig att göra någonting sådant!
Citera
2013-10-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ja, men varför e just dom mer värda? pga deras hudfärg? man kan faktiskt inte bestämma vad man ska ha för hudfärg. Jag tror att många skäms över vad dom har för hudfärg! Kolla Jack*e Arklö* tex. Tror du att han vill ha den hudfärgen han har?

Men bara för att ett sånt fall har hänt ska man inte dra zigenare över en kant heller. Jag har vänner som är zigenare och dom skulle aldrig få för sig att göra någonting sådant!

På sätt och vis är det så, i fallet människa kan man döma boken utifrån omslaget. En synbart negroid typ bär med all sannolikhet en negroid genetik. Det behöver nödvändigtvis inte värderas på nåt sätt, men negrer är inte en lika stor tillgång som en europe.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2013-10-21 kl. 15:11.
Citera
2013-10-21, 15:09
Medlem
R.S.90s avatar
https://www.svenskarnasparti.se/2013/10/21/informationsmote-i-stockholm-nu-pa-lordag/

Ett bra tillfälle för dig som är intresserad av SvP och vill veta mer

// Rebecka Wilfridsdotter
Citera
2013-10-21, 15:10
Medlem
f1NKLs avatar
Fick precis reda på att han Rob*n som artikeln handlar om jobbar på ett ålderdomshem också. Är inte det lite sjukt? Har man sådana åsikter ska man ju inte jobba med människor! Om det är en invandrare som bor på det hemmet då ? Ska han skita i den då ?
Citera
2013-10-21, 15:12
Medlem
f1NKLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
På sätt och vis är det så, i fallet människa kan man döma boken utifrån omslaget. En synbart negroid typ bär med all sannolikhet en negroid genetik.

Så kan du ju inte säga heller. För det stämmer inte. Finns många svarta människor som är bra!
Citera
2013-10-21, 15:12
Medlem
JedemDerSeines avatar
Men nu tror jag inte att SvP vill testa alla individer, utan bara de fall där tveksamhet råder. En neger behöver ju aldrig bry sig om några tester överhuvudtaget. Vi talar bara om ett mindre antal individer av ifrågasatt bakgrund.
Citera
2013-10-21, 15:23
Medlem
Citat:
Så kan du ju inte säga heller. För det stämmer inte. Finns många svarta människor som är bra!

Jo, möjligvis på ett personligt plan, men genetiskt sett är de undermåliga oavsett personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in