2013-09-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
...Har redan en partner och detta är inget som intresserar oss, men finns de en möjlighet att kika in fast man inte har biljett?

Är bara nyfiken på att se hur det går till på en swingersklubb.
Vi ska alltså inte delta i någon aktivitet.

Inget som intresserar men ändå en viss nyfikenhet

Antar att svaret är nej, just den här gången. Eftersom det är en specialkväll med ett visst tema. På "vanliga" kvällar brukar det gå bra att komma förbi och titta hur det fungerar,föranmälan är brukligt för att aktuell klubb skall kunna ha någon på plats som visar runt och förklarar vissa förhållningsregler innan det drar igång.
Citera
2013-09-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z3ndium
Inget som intresserar men ändå en viss nyfikenhet

Antar att svaret är nej, just den här gången. Eftersom det är en specialkväll med ett visst tema. På "vanliga" kvällar brukar det gå bra att komma förbi och titta hur det fungerar,föranmälan är brukligt för att aktuell klubb skall kunna ha någon på plats som visar runt och förklarar vissa förhållningsregler innan det drar igång.

Haha, någon gång ska jag lätt pröva på.
Okej, tack för svaret
Citera
2013-09-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Förstår väl att det inte är nåt dagis men undrar hur det funkar, går man typ omkring nakna , snackar lite och knullar med de man känner för undrar jag men jag börjar få uppfattningen att det är kass fest

Ja precis, det e bara att knulla med den man känner för....
En bra start är att båda eller alla tre eller hur många man nu är, känner för att knulla med varandra. Det är liksom inte som på dagis att man gå och pilla med snorren hursomhelst (men nästan). Ofta brukar swingersfester sluta med man går "typ" omkring nakna ja.
Eftersom du börjar få den uppfattningen så ska du nog undvika tillställningen. Andra skulle kunna göra mycket för att få medverka, men tyvärr går det inte alltid som man vill
Citera
2013-09-26, 05:32
Medlem
finsmurfans avatar
Det är som vilken krog som helst fast nyktrare . Ett nej är ett nej . Kvinnorna har ofta sexiga underkläder . Och det är som överallt annars snygga och mindre snygga. De flesta singel killar får nöja sig att titta om du i inte har något riktigt extra att komma med. Det är inte bara att titta in föranmälan krävs och för killar väntetid.
Citera
2013-09-26, 12:31
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finsmurfan
Och det är som överallt annars snygga och mindre snygga.

Erm, jag betvivlar det.

Av det jag har sett som varit swinger-relaterat så brukar dessa självutnämnda swingers ofta utgöras av medelålders och lite överviktiga gubbar och gummor som man får känslan av attde adopterat livsstilen lite p.g.a någon sorts gemensam ålderskris.

Så till er läsare som förväntar sig en orgie mellan 300 glamour-modeller och bodybuilders, tänk om.
Citera
2013-09-27, 06:32
Medlem
finsmurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Erm, jag betvivlar det.

Av det jag har sett som varit swinger-relaterat så brukar dessa självutnämnda swingers ofta utgöras av medelålders och lite överviktiga gubbar och gummor som man får känslan av attde adopterat livsstilen lite p.g.a någon sorts gemensam ålderskris.

Så till er läsare som förväntar sig en orgie mellan 300 glamour-modeller och bodybuilders, tänk om.
Du har aldrig varigt på club hör jag , det är från jätte snygga till rena freak . Men de flesta är mellan 30 och 60 . Vissa klubbar har även kvällar för yngre .så man nog säga att det är samma blandning som i övriga samhället. Vi har träffat kända människor på club som inte du trodde gick dit och du nog skulle tycka vara snygga , i alla fall är de ansedda som det.
Citera
2013-10-07, 21:30
Medlem
Citat:
Du har aldrig varigt på club hör jag , det är från jätte snygga till rena freak . Men de flesta är mellan 30 och 60 . Vissa klubbar har även kvällar för yngre .så man nog säga att det är samma blandning som i övriga samhället. Vi har träffat kända människor på club som inte du trodde gick dit och du nog skulle tycka vara snygga , i alla fall är de ansedda som det.

De flesta är inte några toppmodeller direkt. Swingers är dessutom lite egna och udda men oftast glada och öppna människor. De enda snygga tjejerna jag stött på i klubbsvängen är tyvärr rätt trasiga på något sätt. Dit raggade av nån bestämande snubbe. Oftast en äldre snubbe som sprider pengar omkring sig. Jag känner fler än en yngre tjej som hamnat i terapi efteråt och helt bytt livsstil efter sin swingerskarriär. Man måste vara lite speciell och leva med någon som är likadan, annars blir det lät fel. Sen kan ni glömma all bullshit om skyddat sex. Kondomer ser man i skålar eller glasburkar, sällan på någon kuk. I mörkerrum, bubbelpolen. . .ja gissa tre gånger! Club Eden går längst och skriver öppet om det. Kolla in deras kalender och läs gangbang annonserna en bit bakåt i tiden. Det är inte ovanligt att tjejen begär och vill ha oskyddat knull vid gangbang och det står då även i annonsen. Jätte säkert att ha 10 otestade okända killar som gökar på en brud utan gummi. Sådant sker överallt. På swingklubbar, på sexsidor som bodycontact osv. Nä, ska du trivas på en swingersklubb så måste du nästan ha nån diagnos och vara lite speciell eller vara en looser socialt så detta är din sista utväg. Nu kommer alla swingers att gå i taket, eftersom de naturligtvis anser att de är fullt normala. Visst måste det finnas någon normal swinger, men jag har inte lyckats träffa någon som i slutändan är helt okej under skalpen. Är en sak att testa för att få en ny upplevelse, men det är omöjligt att klara av att umgås i de kretsarna om man är van vid ett normalt socialt liv med vänner och familj. Det blir en superkrock.
Citera
2013-10-08, 07:54
Medlem
finsmurfans avatar
[quote=mr private|45577089]De flesta är inte några toppmodeller direkt. Swingers är dessutom lite egna och udda men oftast glada och öppna människor. De enda snygga tjejerna jag stött på i klubbsvängen är tyvärr rätt trasiga på något sätt. Dit raggade av nån bestämande snubbe. Oftast en äldre snubbe som sprider pengar omkring sig. Jag känner fler än en yngre tjej som hamnat i terapi efteråt och helt bytt livsstil efter sin swingerskarriär. Man måste vara lite speciell och leva med någon som är likadan, annars blir det lät fel. Sen kan ni glömma all bullshit om skyddat sex. Kondomer ser man i skålar eller glasburkar, sällan på någon kuk. I mörkerrum, bubbelpolen. . .ja gissa tre gånger! Club Eden går längst och skriver öppet om det. Kolla in deras kalender och läs gangbang annonserna en bit bakåt i tiden. Det är inte ovanligt att tjejen begär och vill ha oskyddat knull vid gangbang och det står då även i annonsen. Jätte säkert att ha 10 otestade okända killar som gökar på en brud utan gummi. Sådant sker överallt. På swingklubbar, på sexsidor som bodycontact osv. Nä, ska du trivas på en swingersklubb så måste du nästan ha nån diagnos och vara lite speciell eller vara en looser socialt så detta är din sista utväg. Nu kommer alla swingers att gå i taket, eftersom de naturligtvis anser att de är fullt normala. Visst måste det finnas någon normal swinger, men jag har inte lyckats träffa någon som i slutändan är helt okej under skalpen. Är en sak att testa för att få en ny upplevelse, men det är omöjligt att klara av att umgås i de kretsarna om man är van vid ett normalt socialt liv med vänner och familj. Det blir en superkrock.[/QUOT
Vad ska man säga stämmer inte med min bild om swingersclub de representerar samhället i övrigt . Alla ligger inte med alla .Det är ingen knullgaranti att gå dit. Jag har träffat alla samhällsgrupper där som inte pratar om att de går dit. Människor du tex ser i Tv vakrje dag.
Citera
2013-10-18, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr private
De flesta är inte några toppmodeller direkt. Swingers är dessutom lite egna och udda men oftast glada och öppna människor. De enda snygga tjejerna jag stött på i klubbsvängen är tyvärr rätt trasiga på något sätt. Dit raggade av nån bestämande snubbe. Oftast en äldre snubbe som sprider pengar omkring sig. Jag känner fler än en yngre tjej som hamnat i terapi efteråt och helt bytt livsstil efter sin swingerskarriär. Man måste vara lite speciell och leva med någon som är likadan, annars blir det lät fel. Sen kan ni glömma all bullshit om skyddat sex. Kondomer ser man i skålar eller glasburkar, sällan på någon kuk. I mörkerrum, bubbelpolen. . .ja gissa tre gånger! Club Eden går längst och skriver öppet om det. Kolla in deras kalender och läs gangbang annonserna en bit bakåt i tiden. Det är inte ovanligt att tjejen begär och vill ha oskyddat knull vid gangbang och det står då även i annonsen. Jätte säkert att ha 10 otestade okända killar som gökar på en brud utan gummi. Sådant sker överallt. På swingklubbar, på sexsidor som bodycontact osv. Nä, ska du trivas på en swingersklubb så måste du nästan ha nån diagnos och vara lite speciell eller vara en looser socialt så detta är din sista utväg. Nu kommer alla swingers att gå i taket, eftersom de naturligtvis anser att de är fullt normala. Visst måste det finnas någon normal swinger, men jag har inte lyckats träffa någon som i slutändan är helt okej under skalpen. Är en sak att testa för att få en ny upplevelse, men det är omöjligt att klara av att umgås i de kretsarna om man är van vid ett normalt socialt liv med vänner och familj. Det blir en superkrock.

Svenssons är lite egna och udda människor, ofta lite lönnfeta och med ett antal kilos övervikt. Jag känner ett oräkneligt antal Svenssons i behov av någon form av behandling eller som befinner sig i terapeutiska behandlingar av olika slag. Man måste vara extremt speciell som Svensson eftersom man bara ska knulla sin enda partner....för resten av livet. Det blir ofta fel för Svenssons eftersom det händer att herr Svensson knullar fru Andersson utan fru Svenssons samtycke, vilket inte sällan slutar i tragik.

Jag tror inte någon kommer gå i taket efter att ha läst dina slutsatser, som du tycks dra efter ha läst diverse annonser på olika internetsajter. Det finns säkerligen ett antal kvinnor i landet som vill bli redigt påsatta av X antal män, utan kondom, men det är sannerligen inte representativt för de swingers jag umgås med. Jag känner de som vill vara förståndigt försiktiga, och de som är promiskuöst lössläppta när det kommer till just kondomanvändning. Varje vuxen individ får själv ta ansvar för sin sexualitet och även sin egen hälsa.

Jag dömer ingen, allra minst herr Svensson som går bakom ryggen på sin fru, även om jag tycka att handlingen är ett fruktansvärt svek mot fru Svensson. Det är inte alls omöjligt att swinga och umgås med Svensson, men visst kan det hända att laddade blickar utbyts som Svensson reagerar på, men va f*n vi är ju bra lite kåta efter vår nattliga session med våra egna älsklingar, men det säger vi förstås inte. Utan vi är bara sååå kära brukar det få heta...

Jag tycker bara det är beklagligt att du fått en så skev uppfattning om det hela, men den får du gärna fortsätta ha. Vi klarar oss förhoppningsvis bra utan dig också, även om fler nästan alltid är roligare
Citera
2013-10-20, 09:56
Bannlyst
Så detta med swingerklubb, he går int ut på att män skall swinga med kuken å förhoppningsvis, få in en fullträff!
Citera
2013-10-20, 11:39
Medlem
finsmurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jervejint
Så detta med swingerklubb, he går int ut på att män skall swinga med kuken å förhoppningsvis, få in en fullträff!
Lovar att det inte är så det går till lite mer får du nog erbjuda för att få till det .
Citera
2013-10-20, 11:45
Bannlyst
Citat:
Lovar att det inte är så det går till lite mer får du nog erbjuda för att få till det .
Nämen ååååhhhh.......Nu blire för krångligt för en Neathertalare som bara kan swinga å swinga om man så säger....Vad äre man skall erbjuda? Lösgodis som man köpt för 4.90/hektot på ICA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in