Citat:
Ursprungligen postat av
mr private
De flesta är inte några toppmodeller direkt. Swingers är dessutom lite egna och udda men oftast glada och öppna människor. De enda snygga tjejerna jag stött på i klubbsvängen är tyvärr rätt trasiga på något sätt. Dit raggade av nån bestämande snubbe. Oftast en äldre snubbe som sprider pengar omkring sig. Jag känner fler än en yngre tjej som hamnat i terapi efteråt och helt bytt livsstil efter sin swingerskarriär. Man måste vara lite speciell och leva med någon som är likadan, annars blir det lät fel. Sen kan ni glömma all bullshit om skyddat sex. Kondomer ser man i skålar eller glasburkar, sällan på någon kuk. I mörkerrum, bubbelpolen. . .ja gissa tre gånger! Club Eden går längst och skriver öppet om det. Kolla in deras kalender och läs gangbang annonserna en bit bakåt i tiden. Det är inte ovanligt att tjejen begär och vill ha oskyddat knull vid gangbang och det står då även i annonsen. Jätte säkert att ha 10 otestade okända killar som gökar på en brud utan gummi. Sådant sker överallt. På swingklubbar, på sexsidor som bodycontact osv. Nä, ska du trivas på en swingersklubb så måste du nästan ha nån diagnos och vara lite speciell eller vara en looser socialt så detta är din sista utväg. Nu kommer alla swingers att gå i taket, eftersom de naturligtvis anser att de är fullt normala. Visst måste det finnas någon normal swinger, men jag har inte lyckats träffa någon som i slutändan är helt okej under skalpen. Är en sak att testa för att få en ny upplevelse, men det är omöjligt att klara av att umgås i de kretsarna om man är van vid ett normalt socialt liv med vänner och familj. Det blir en superkrock.
Svenssons är lite egna och udda människor, ofta lite lönnfeta och med ett antal kilos övervikt. Jag känner ett oräkneligt antal Svenssons i behov av någon form av behandling eller som befinner sig i terapeutiska behandlingar av olika slag. Man måste vara extremt speciell som Svensson eftersom man bara ska knulla sin enda partner....för resten av livet. Det blir ofta fel för Svenssons eftersom det händer att herr Svensson knullar fru Andersson utan fru Svenssons samtycke, vilket inte sällan slutar i tragik.
Jag tror inte någon kommer gå i taket efter att ha läst dina slutsatser, som du tycks dra efter ha läst diverse annonser på olika internetsajter. Det finns säkerligen ett antal kvinnor i landet som vill bli redigt påsatta av X antal män, utan kondom, men det är sannerligen inte representativt för de swingers jag umgås med. Jag känner de som vill vara förståndigt försiktiga, och de som är promiskuöst lössläppta när det kommer till just kondomanvändning. Varje vuxen individ får själv ta ansvar för sin sexualitet och även sin egen hälsa.
Jag dömer ingen, allra minst herr Svensson som går bakom ryggen på sin fru, även om jag tycka att handlingen är ett fruktansvärt svek mot fru Svensson. Det är inte alls omöjligt att swinga och umgås med Svensson, men visst kan det hända att laddade blickar utbyts som Svensson reagerar på, men va f*n vi är ju bra lite kåta efter vår nattliga session med våra egna älsklingar, men det säger vi förstås inte. Utan vi är bara sååå kära brukar det få heta...
Jag tycker bara det är beklagligt att du fått en så skev uppfattning om det hela, men den får du gärna fortsätta ha. Vi klarar oss förhoppningsvis bra utan dig också, även om fler nästan alltid är roligare