2013-09-25, 00:26
Medlem
finsmurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrajt
Kan man sitta och onanera i ett hörn eller måste man sätta på en skata för att få vara med?
Som singel kille får du det om du visar hänsyn . Men det är nog ingen risk du får komma in bara ett visst antal singelkillar kommer in. Med den inställningen får du nog inte sätta på någon skata det är tjejerna som bestämmer och de har krav på singlarna.
Senast redigerad av finsmurfan 2013-09-25 kl. 00:31.
Citera
2013-09-25, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finsmurfan
Som singel kille får du det om du visar hänsyn . Men det är nog ingen risk du får komma in bara ett visst antal singelkillar kommer in. Med den inställningen får du nog inte sätta på någon skata det är tjejerna som bestämmer och de har krav på singlarna.

Swinger, är inte det att man byter partner, hur kan då singlar komma in. Vilka ska de byta bort så att säga.
Citera
2013-09-25, 00:47
Medlem
finsmurfans avatar
Det är alltid några runkande singel killar där . Men för att de ska få vara med kräv att de har något extra . Det är inte alla som byter partner de flesta är med sin partner och har sex tillsammans med andra . Vanligt är att par tycker om att någon tittar på dem.
Citera
2013-09-25, 00:49
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericus
Swinger, är inte det att man byter partner, hur kan då singlar komma in. Vilka ska de byta bort så att säga.
På swingerfester brukar man inte bara byta partner utan man lever ut de flesta sexfantasierna. Singelkillarna är för par som vill ha en extra kille. Rent partnerbyte kan förekomma men vanligast är nog bara hjälpande händer/läppar eller sex medan man kollar in vad andra gör. Mycket av grejen är att titta på andra. Många testar lite bisex också(speciellt tjejer). Gruppsex med flera deltagare samtidigt är inte heller ovanligt. Allt beror givetvis på vilka deltagare som är där.
Citera
2013-09-25, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Fy fan vad det ska lukta där inne efteråt!

Pfff, inget jämfört med ett snusbak

Har varit i rum där det pågått knullorgier i 6-7 timmar utan att jag reagerat på doften, kan bero på att en del andra sinnen varit hårt belastade iofs.
Det är inte helt vanligt att öppna fönster för vädring, har varit med om det vid ett enda tillfälle vad jag kan minnas, just med tanke på möjligheter för fönsterrunkare.

Får hänga en wunderbaum i grenen om det blir för jäkligt då. Doftrenare på sprayburk finns och fungerar bra.

Nej, ska inte dit, men är säker på att ni som ska det får en härlig kväll!
Citera
2013-09-25, 21:39
Medlem
Swinger-sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finsmurfan
Varför betala 750:- st med den inställningen
Jag har alltid inställningen att ha jävligt kul men samtidigt ha rimliga förväntningar.
Kul fest är värt varenda krona. Och så vet jag att det blir skön sex också.
Citera
2013-09-25, 21:47
Medlem
munspruts avatar
är det okej om man kommer dit som ensam kille och får knulla med de finaste brudarna? om det inte är okej så är det väl diskriminering kan man tycka? har ingen lust att betala bara för att titta på så att säga
Citera
2013-09-25, 21:53
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
är det okej om man kommer dit som ensam kille och får knulla med de finaste brudarna? om det inte är okej så är det väl diskriminering kan man tycka? har ingen lust att betala bara för att titta på så att säga

Det är inget jävla dagis där alla som går dit får medalj. Ingen kommer garantera dig sex eller ens att du kommer ha roligt bara för att du betalar inträde. Vad hände med eget ansvar?
Citera
2013-09-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Fy fan vad det ska lukta där inne efteråt!

Haha ja fy fan. Fittsaft och sperma blandat i en salig blanding från 300 pers, mumma..

Min mosters, mans kompis som äger klubben förresten. Hörde att han bemötte en hel del klagomål från satkärringar.

Vad spelar det för roll? Inte så att någon bjuder ner sina ungar i källaren? Håll dom utom räckhåll från platsen bara. Ser absolut inget fel med detta och de skulle inte göra mig något om jag var inneboende där. Det är ingen som skadar någon. Tvärtom, människorna njuter.

Sexuell frihet i sin bästa form.

Håller med Lennart Holmqvist.

Citat:
"Lennart Holmqvist, som bor ovanför teatern, har inte heller några problem med festen.

– Vill de krypa ner i källaren där och nuppa så får de väl göra det, säger han till SVT. "

Har en fråga med.
Har redan en partner och detta är inget som intresserar oss, men finns de en möjlighet att kika in fast man inte har biljett?

Är bara nyfiken på att se hur det går till på en swingersklubb.
Vi ska alltså inte delta i någon aktivitet.
Senast redigerad av Floosiki 2013-09-25 kl. 22:08.
Citera
2013-09-25, 22:00
Medlem
Trollens avatar
Ingenting att bli kåt över....

De flesta swingers är oftast fula, oattraktiva och överviktiga.
Citera
2013-09-25, 22:05
Medlem
datajesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollen
Ingenting att bli kåt över....

De flesta swingers är oftast fula, oattraktiva och överviktiga.

Man får inte glömma domdär fina bra människorna som man kan ha så roligt med. Glömmer man dom, oavsett sammanhang, blir allt bara skit.
Citera
2013-09-25, 22:43
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Det är inget jävla dagis där alla som går dit får medalj. Ingen kommer garantera dig sex eller ens att du kommer ha roligt bara för att du betalar inträde. Vad hände med eget ansvar?

Förstår väl att det inte är nåt dagis men undrar hur det funkar, går man typ omkring nakna , snackar lite och knullar med de man känner för undrar jag men jag börjar få uppfattningen att det är kass fest
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in