2013-10-20, 05:25
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik165
När fan kommer första 250k ???? Dem sa ju att det skulle vara denna vecka...
Om dem nu kommer denna vecka varför i helvete tar dem söndag???!!?!? blir galen
ingen datum är sagt utan R* säger när server problemen är lösta och allt annat fungerar fin så skall dom få det i slutet av okt. ist för att gräla här in på R* sida läs lite det stod klart och tydligt att när patchen 1.04 kommer ut vilket gjorde i fredas så skall dom börja dela ut slutet av veckan om det inte blir ytligare problem med servern.
Citera
2013-10-20, 08:53
Medlem
Dunderqvists avatar
Fungerar servrarna nu eller sparas fortfarande ingenting?
Citera
2013-10-20, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Fungerar servrarna nu eller sparas fortfarande ingenting?
Har inte haft problem med servrarna varken igår eller idag.
Citera
2013-10-20, 09:26
Medlem
pedobear84s avatar
Synd att spelet redan är dött när de failade med att folk redan har massor av miljoner genom att bugga missions.

Hade nog spelat det fortfarande om det bara gick att farma pengar genom att råna stores, sälja bilar, mörda spelare (som borde rendera med mer pengar än 100$) och göra missions (1gång/mission)

Synd för det kunde ha varit skoj
Citera
2013-10-20, 09:35
Medlem
Smithwickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Synd att spelet redan är dött när de failade med att folk redan har massor av miljoner genom att bugga missions.

Hade nog spelat det fortfarande om det bara gick att farma pengar genom att råna stores, sälja bilar, mörda spelare (som borde rendera med mer pengar än 100$) och göra missions (1gång/mission)

Synd för det kunde ha varit skoj

Jag läste en artikel häromdagen där det stod att rockstar har loggat alla "exploitare" och att de har en ban att vänta sig. Var dock inte på rockstars officiella hemsida, kan se om jag hittar aetikeln senarw. Skriver på luren nu...

Edit; aktiemarknaden är inte öppen än så som jag ser det så är skadan inte skedd än. Hade varit helt åt helbete om aktierna va tillgängliga nu
Citera
2013-10-20, 09:41
Medlem
BattleBuddhas avatar
Vad ska man nu köra för att dra in pengar?

Advokatuppdraget tänker jag inte köra nu när man bara får 4500 för det.. Körde bara det innan, samt criminal records för att låsa upp delar till bilen.

Är level 39.
Citera
2013-10-20, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Vad ska man nu köra för att dra in pengar?

Advokatuppdraget tänker jag inte köra nu när man bara får 4500 för det.. Körde bara det innan, samt criminal records för att låsa upp delar till bilen.

Är level 39.

Kör racet "Down the drain"..bäst är att köra 1 varv med 3-4 pers och sen rösta replay efter varje race. Man får jävla massa pengar för det uppdraget och ett varv tar en minut typ. Kör man tre pers får den som vinner typ 9000..den som blir tvåa kring 6000 och den som blir sist runt 3500. Det är jävla bra pengar för en spenderad minut plus att dom inte snålar med RP heller.
Citera
2013-10-20, 10:20
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smithwicks
Jag läste en artikel häromdagen där det stod att rockstar har loggat alla "exploitare" och att de har en ban att vänta sig. Var dock inte på rockstars officiella hemsida, kan se om jag hittar aetikeln senarw. Skriver på luren nu...

Edit; aktiemarknaden är inte öppen än så som jag ser det så är skadan inte skedd än. Hade varit helt åt helbete om aktierna va tillgängliga nu

Räknas det som exploit när man kunde trycka på knappen "repeat quest" i spelet och köra samma quest om och om igen?
Citera
2013-10-20, 10:25
Medlem
Deferos avatar
Kan man göra så att man dyker upp någon annanstans än i sitt garage när man startar spelet?
Citera
2013-10-20, 10:30
Medlem
Alltså varför kan man ENBART påverka acceleration på bilarna?
Citera
2013-10-20, 10:31
Medlem
GataJs avatar
Kan man byta ut sin första bil? Den som syns på radarn.

Tänkte mig inte för vid första uppdraget så kör runt i en jävla Prius!
Citera
2013-10-20, 10:45
Medlem
02Borsum20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GataJ
Kan man byta ut sin första bil? Den som syns på radarn.

Tänkte mig inte för vid första uppdraget så kör runt i en jävla Prius!

Om du kör in med en annan bil i Los Santos Customs och betalar för insurance och car recovery kommer den nya bilen att ersätta din gamla Prius. Iofs kan du inte köra in med vilken bil som helst, om du vill ha en i kategorin "Sports" eller "Super" måste du först köpa bilen på internet för att kunna modda och göra den din.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in