Jag har en uppfatting, och den är att det hela är NONSENS, på samma nivå som Ufoism, kreationism och annat trams.
Men just om att det faktiskt inte är så flummigt när man hår personerna prata. Jag upplever "flumfaktorn" som galet mycket högre när jag hör flumfolk prata om ufoism exempelvis.
Men just om att det faktiskt inte är så flummigt när man hår personerna prata. Jag upplever "flumfaktorn" som galet mycket högre när jag hör flumfolk prata om ufoism exempelvis.
Edit: Och vad är skillnaden? Båda tror på saker utan bevis, eller så visar de upp någon bild som med god vilja och stort besvär skulle kunna tolkas som en bild på en missbildad big-foots rygg eller ett ufo.
DNA-prover från päls som hittats i Himalaya visar att Yetin kan vara en hittills okänd björn.
- Den är släkt med en urtida isbjörn som fanns på Svalbard.
Jag vet inte om det har tagits upp tidigare i tråden, men har ni tänkt på att vi har haft vår egen "Bigfoot" i Sverige? Trollen!
Jag har nog kollat på nästan alla videos som finns, och vissa berättelser och bilder är svåra atta bara avfärda, men samtidigt - om den fanns över typ halva USA är det ju rätt osannolikt att ingen någonsin ens har lyckats hitta en liten bajsklutt efter den...
Jag vet inte om det har tagits upp tidigare i tråden, men har ni tänkt på att vi har haft vår egen "Bigfoot" i Sverige? Trollen!
Jag har nog kollat på nästan alla videos som finns, och vissa berättelser och bilder är svåra atta bara avfärda, men samtidigt - om den fanns över typ halva USA är det ju rätt osannolikt att ingen någonsin ens har lyckats hitta en liten bajsklutt efter den...
Filmar du med en tvättmaskin eller hur blir det så dålig bild och ljud? Sen hade det ju varit oändligt mycket intressantare om du filmade varelsen som du påstår dig ha mött istället för dig själv.
I programmet "Ch4 Bigfoot Files 1of3 Himalayas Yeti" påstår de att dna-spår från rapporterade yeti är en björn, en förhistorisk isbjörn, dock var de osäkra på hur det skulle tolka resultatet. Vore kul att veta om undersökningen publicerats...