2013-10-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Om hon så vore skulle hon inte veta det själv, än mindre andra. Sen kan hon ju ha påstått detta, men det är inget som jag har sett i förhören i övrigt så jag tror vi kan släppa det spåret.

Ja jag vet inte om jag vill kalla eventuell graviditet hos VB för "spår" utan mer brist på grundligt utförd förundersökning. Tycker inte du att man vid en rättegång ska kunna säga helt säkert till 100% om VB var gravid eller ej? Jag tycker i alla fall det.
Citera
2013-10-19, 21:53
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ja, det menar jag. När "märker" en kvinna att hon är gravid? Vid utebliven mens kanske hon börjar fundera i de banorna. Men att VB skulle ha vetat att hon var gravid och att rättsläkaren skulle ha missat detta håller jag för uteslutet.

Man skriver i obduktionsprotokollet att inga tecken på graviditet finns. Sidan 416 i FUP.
Citera
2013-10-19, 21:54
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObadymedN
Var han varit? -Jadu, ett slöjdverktyg... då känns ett snickeri i så fall som det första alternativet men känns ändå inte särskilt troligt men nån slags verkstad kan han varit i. Har pappans garage undersökts? Hittade inte något i FUP om det. Kan inte just nu komma på nåt annat eggvasst C-format som kan ha använts!?

Det finns även mattknivar som är som ett C i eggen
Citera
2013-10-19, 21:55
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penispung
Ett alternativ är ju att hon själv sagt att hon är gravid. Helt enkelt hittat på.
VB verkade ju ha lite behov av uppmärksamhet.
Om detta ens varit på tapeten så håller jag med. Då har hon hittat på. Men varför återfinns det då inte fler uppgifter om detta i förhör? Nä, bara en lösa rykten helt utan bäring. Påhittat av skvallerkärringar i Boden.
Citera
2013-10-19, 21:57
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penispung
Undrar om KJ är seriös när han i förhör säger att han inte tror att MB och VB knullat?

...och tvärtom med Alexander. Han trodde MB varit på henne men han upptäckte själv att hon var oskuld.
Citera
2013-10-19, 21:57
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObadymedN
Ja jag vet inte om jag vill kalla eventuell graviditet hos VB för "spår" utan mer brist på grundligt utförd förundersökning. Tycker inte du att man vid en rättegång ska kunna säga helt säkert till 100% om VB var gravid eller ej? Jag tycker i alla fall det.
Har det någon betydelse för utredningen om hon var gravid eller inte menar du? Skulle då skuggan falla över "pappan"`Hon hade en hel del sexuella kontakter, so what?
Citera
2013-10-19, 21:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Man skriver i obduktionsprotokollet att inga tecken på graviditet finns. Sidan 416 i FUP.
Nej, det står det inte. Håll dig till sanningen. Det står att inga tecken på graviditet syns.
Citera
2013-10-19, 21:59
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Ja, och jag tycker karatetränaren är ett riktigt svin, så som han betedde sig mot V och beter sig mot sin omgivning.
Citera
2013-10-19, 21:59
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Om detta ens varit på tapeten så håller jag med. Då har hon hittat på. Men varför återfinns det då inte fler uppgifter om detta i förhör? Nä, bara en lösa rykten helt utan bäring. Påhittat av skvallerkärringar i Boden.

Hon uppger ju det själv i SMS både till KJ och MB. Det tas också upp i förhör med MB.
Citera
2013-10-19, 22:00
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Verkar vara två olika typer av stick mot kroppen sett av en lekman, som du beskriver c-format rygg medan mer liknande knivstick framtill mot hjärtat. (sett av en lekman)

Jag tror han har inte gått över ån efter vatten och vatten fanns och finns i många liknande värn vid denna tid på året (snösmältning). Har ju trott att MP/SP är ovan bostaden i hans barnområde och tyckte det stärktes en del då han åker dit med sina polare och sedan lämnar klartecken på området till ledningen vid upprättade staben under dem massiva sökinsatsen Bodsvedjan/Sävast pågick.
Att MP/SP är skogen norra svartbyn eller ikring mjösjöfortet känns som det mest sannolika.

Softaif söndag morgon ställdes in.. han hade ju använt dildos kväll före så han sket en hel del..
frågan är som jag inte säkert uppfattat eller hunnit läsa, åkte polarna dit och krigade ovanför f-hemmet denna söndag förmiddag ?? Någon som har koll på det.
Det ställdes in. KJ skulle träna några rookies och när inte han kom som ledare beskriver några airsoftpolare att det inte blev någon träning.
Citera
2013-10-19, 22:01
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Hon uppger ju det själv i SMS både till KJ och MB. Det tas också upp i förhör med MB.
Att hon är gravid med KJ:s pappa? Det har jag missat isf.
Citera
2013-10-19, 22:02
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, det står det inte. Håll dig till sanningen. Det står att inga tecken på graviditet syns.

Det är sanningen och du får sluta svara att man hittat hennes mobil så blir det bra med desinformationen. Posthorandet tillför inget av värde här med att påstå att rättsläkaren inte vet om hon va gravid eller inte. Det är ingen tolkning av ord utan trams som du håller på med.
Rättsläkaren har gjort klart att hon inte va gravid. Vill du påstå motsatsen och gå emot rättsläkarens uppgift så får man väl ta och sortera bort den idiotinformationen helt enkelt. Kvalitet före kvantitet tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Guardian Angel
Ja, och jag tycker karatetränaren är ett riktigt svin, så som han betedde sig mot V och beter sig mot sin omgivning.
Ja, inget ovanligt i sig att han sätter på VB då och då, och han är egentligen bara ute efter sex inget annat. Såna typer finns överallt, så hon va kär i honom, men jag tror inte han va det i henne.

Så jag antar att det va honom hon skrev om på sin facebook som redan va upptagen.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-10-19 kl. 22:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in