Citat:
Ursprungligen postat av
Popcorn76
Har varit frånvarande en tid och nu bara skummat FUPen. En fråga som direkt poppar upp i huvudet är: FP1 (gula huset) ska ha känts "städat" och prydligt, alltså som om någon sopat (?) där. Snittytorna på benen var också rena, raka och snygga. Klingar det KJ? Jag vet inte. Min bild av honom är hittills lite slarvig.
Benen upplevs ju av vittnen vara ditlagda, inte inslängda, och anklarna korsade. Varför? Om man ändå lägger dit dem, varför inte bara lägga dem där? Varför korsa dem? Slump? Vad tror ni?
Ja det klingar KJ eftersom det är i hans bil man funnit blod och på hans tejprulle.
Han var arbetslös, hade psykproblem, spenderade som han sa nästan all sin tid inomhus i sin lght. Ingen vet hur mycket han planerat, sökt på hur man bäst undanröjer bevis, hur man ska stycka etc etc. Att KJ är så bakom flötet som han vill utmåla sig som tror jag inte ett skit på, han är bara en utstöring som med sina sjuka tankar gått till handling.
Dom låg inte korsade som i ett X, ena foten låg i höjd med det andra benets knä.