Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
Med straff så menar MB garanterat sex, så som i ett straffkn*ll. Håller med om att VB stalkar och får panik och kör bekräftelseteknik. Men svarar gör MB. Ibland kort och koncist men ibland då han vill ha det enda han vill ha av henne. Ett ligg. Han vet att hon inte säger nej.
Jag tror VB var, eller sa sig vara, gravid. Jag tror hon levde i en utopi där hon såg sig själv bli MB's stora kärlek och hur dom skulle bli en familj. Sen spekulerar jag i om VB sa just detta till KJ. Sen har jag inte bestämt mig för om det var KJ som brann eller MB.
Stalkad är han uppenbart men han kunde ändå inte hålla sig från att pöka tjejen lite då och då, sen tror jag antalet pök klart nedskrivits av MB. Pöken är ju en form av bekräftelse för VB som nog hade en
bokstavskombination också. Nu kanske det är motbjudande för många att man skriver någon som kan uppfattas negativt om offret men det är väl hela sanningen som söks.
Att hon stalkar eller "What so ever" skall givetvis inte leda till att man tas av daga men det är iaf en möjlig annan GM för advokat BF som skulle kunna ha starkare motiv än KJ, finns några till figurer som BF kan/borde intressera sig av om man ser ur försvarets synvinkel.