Vad är det här för jävla tråd och vad är det för idioter som skriver här egentligen?
Jag får börja med att bekräfta att jag är inte en PK-anhängare, förespråkare av mångkulturen, utan jag är liberal och tror på individen och att allt blir vad man gör det till.
Jag kan även bekräfta att allt är definitivt inte så illa i Malmö som folk vill få det att låta här inne.
Jag är uppvuxen i en kranskommun till Malmö och har hunnit med att bo i ett antal små- till medelstora städer, från södra till norra Sverige. Har även hunnit bo en kortare tid i Sthlm. Sen 6 år tillbaka så har jag bott i Malmö. Jag älskar den här staden, mentaliteten, utbudet, närheten till kontinenten. Jag kan ta citytunneln via bron till Kastrup på 15 min och 30 min till Skandinaviens huvudstad Köpenhamn.
Sedan ska vi inte sticka under stolen med att Malmö har stora segregationsproblem men det har även Göteborg, Sthlm med fler.
Den enda staden i Sverige som jag skulle kunna tänka mig bo i förutom Malmö är Stockholm.
Nä, lyssna inte så mycket på vad folk skriver här. Jag har vänner alltifrån läkare till jurister som flyttat till Malmö från Sthlm, Göteborg m fl och stortrivs i staden. Kom hit och bilda er en egen uppfattning istället för att lyssna på dessa människor här inne. De vill inget annat än att Malmö ska msslyckas. Men jag är ledsen....det kommer inte ske.