2013-10-18, 10:35
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Du glömde Balotelli

Haha, njaa.
Han har aldrig riktigt fungerat för mig som exempelvis Di Natale eller Muriel har gjort. Förväntade mig en mycket mer smidig och dynamisk spelare till skillnad från t.ex Milito som man bara ska skjuta och nicka med. Men han kändes väldigt fyrkantig och kan inte alls spela med honom på rätt sätt

Har bara testat honom en handfull gånger på 14 dock, så det är med risk att jag får äta upp min keps.
Senast redigerad av Floyd.Lemonpould 2013-10-18 kl. 10:40.
Citera
2013-10-18, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floyd.Lemonpould
Haha, njaa.
Han har aldrig riktigt fungerat för mig som exempelvis Di Natale eller Muriel har gjort. Känns lite fyrkantig.

Har bara testat honom en handfull gånger på 14, så det är med risk att jag får äta upp min keps.
Testa honom igen för jag har haft han sen spelet kom ut och han är den spelare som har gjort flest mål för mig och så har han fungerat i alla formationer som jag har använt, både som ensam ST eller ihop med nån annan.

Det bästa med han är hans Skott, styrka och att han alltid sätter dit bollen när läget dyker upp. Synd bara att dom har gett han 3* skills men det får duga för snart ska dom ge El Shaarawy 4* skills sådå får man skilla med han istället.
Citera
2013-10-18, 10:56
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Citat:
Testa honom igen för jag har haft han sen spelet kom ut och han är den spelare som har gjort flest mål för mig och så har han fungerat i alla formationer som jag har använt, både som ensam ST eller ihop med nån annan.

Det bästa med han är hans Skott, styrka och att han alltid sätter dit bollen när läget dyker upp. Synd bara att dom har gett han 3* skills men det får duga för snart ska dom ge El Shaarawy 4* skills sådå får man skilla med han istället.

Får väl ge honom en chans till

Är det bekräftat att Shaarawy ska få 4*? Känns som ett extremt bra läge att köpa på sig ett par isf nu innan det sker. Lär ju garanterat öka i pris.
Citera
2013-10-18, 10:59
Medlem
pellenicklass avatar
vad tycks?
http://www.futhead.com/14/squads/1374927/
Citera
2013-10-18, 11:02
Medlem
Sokans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
vad tycks?
http://www.futhead.com/14/squads/1374927/

Ser ut som ett bra balanserat lag, du får tumme upp av mig
Citera
2013-10-18, 11:03
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
Ser ut som ett bra balanserat lag, du får tumme upp av mig

tack!
Citera
2013-10-18, 11:04
Medlem
Citat:
Får väl ge honom en chans till

Är det bekräftat att Shaarawy ska få 4*? Känns som ett extremt bra läge att köpa på sig ett par isf nu innan det sker. Lär ju garanterat öka i pris.
Han ska få men jag har inte sett nåt datum än. Tror du han kommer öka mycket i pris?
Citera
2013-10-18, 11:11
Medlem
vapor21s avatar
Tips på ett lag 350k-400k? Är jävligt sugen på Reus, Lewandowski och Hulk i en 4-3-3(4).
Citera
2013-10-18, 11:15
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Citat:
Han ska få men jag har inte sett nåt datum än. Tror du han kommer öka mycket i pris?

Är ingen fena på att trade'a, men som en av spelets frontfigurer och med tanke på hur omtalad han varit med sina sjuka OP-finesskott så är det givet att han skulle bli ännu mer åtråvärd om man gav honom 4*. Däremot vet folk möjligtvis redan om detta så priset är kanske redan fixed?
Citera
2013-10-18, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Tips på ett lag 350k-400k? Är jävligt sugen på Reus, Lewandowski och Hulk i en 4-3-3(4).
Hulk är svår att få fullkemi med för det räcker inte med brassar på RB och CM positionen. Dom enda som är nåt att ha är Jucilei och Witsel.

Jag körde med IF Hulk innan men gillade han inte så mycket så nu har jag Reus, Lewandowski och Robben istället.
Citera
2013-10-18, 11:18
Medlem
badibangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matih
Tjena grabbar, jag sitter på ett andralag i progression, för tillfället ser det ut såhär; http://www.futhead.com/14/squads/1374384/

Med ett bannkkonto på ca: 100k vad kan jag rimligtvis förbättra?

Tack på förhand!

/M

Bra WR på högerbacken brur
Citera
2013-10-18, 11:18
Medlem
Citat:
Är ingen fena på att trade'a, men som en av spelets frontfigurer och med tanke på hur omtalad han varit med sina sjuka OP-finesskott så är det givet att han skulle bli ännu mer åtråvärd om man gav honom 4*. Däremot vet folk möjligtvis redan om detta så priset är kanske redan fixed?
Tycker han redan är lite dyr för att vara 81 och 3* skills med high/high workrates som vissa tycker är dåligt men jag själv älskar dom wr på en VM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in