2013-10-17, 20:49
Medlem
Mitt prov visade inget förutom att det var väldigt utspädd så i värsta fall ber dem om ett omtest och då har det gått ytterligare 12-14 dagar och jag bör vara uppe i 24-25 dagar totalt utan röka. Det borde vara rätt säkert då va ?
2013-10-18, 01:39
Medlem
Monstretsangs avatar
Tänkte höra om skillnaden på hur länge preparat syns i labtest jämfört med stickorna. Har hittills blivit testad med stickor, och då har de tabeller man kan se bl a här inne stämt bra, men nu gäller det körkortet och Länsstyrelsen godkänner endast labtest. För mig handlar det främst om opiater (morfin/heroin), och undrar om det räcker med 3-4 dagars uppehåll även om urinet skickas iväg till lab? Proverna kommer lämnas antingen hos sjukvården eller på någon beroendemottagning, så det är inte SKL som djupdyker i pisset :P. Tacksam för tips
2013-10-18, 11:24
Medlem
Hur länge syns tramadol i blodet?
Om man tar de nån dag varannan helg eller så
2013-10-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lujje
Mitt prov visade inget förutom att det var väldigt utspädd så i värsta fall ber dem om ett omtest och då har det gått ytterligare 12-14 dagar och jag bör vara uppe i 24-25 dagar totalt utan röka. Det borde vara rätt säkert då va ?

Jag fick precis reda på att jag får göra ett omtest på måndag (21/10-13). Senast jag rökte var alltså 29de September. Är jag på den säkra sidan då eller ?

Något jag bör göra dessa dagar för att förbättra mina chanser ännu mer ?
2013-10-20, 12:45
Medlem
Rallz.s avatar
Ser dom om man brukat ca 1st Inderal (betablockerare) på drogtest? Förklara gärna varför/varför inte.
2013-10-20, 23:23
Medlem
Artexs avatar
Vilka preparat tittat man efter på ett vanligt slumpmässigt rutin pissprov? Hur långt efter man tagit Ritalina kan de se det på ett pissprov?
2013-10-21, 14:57
Medlem
är halverings tiden på subutex mindre om man snortar det? undrar hur länge kan 4 mg synas i pisset? 4-5 dagar eller? tacksam för svar
2013-10-21, 15:47
Medlem
Division.Bells avatar
Ska göra ett standard urinprov för att kolla mig angående eventuell sjukdom imorgon hos en läkare, kommer det synas att jag rökt cannabis nu i helgen eller sker detta bara ifall de faktiskt söker efter det?

Ifall det skulle synas, rapporterar läkaren det då vidare?
2013-10-21, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Division.Bell
Ska göra ett standard urinprov för att kolla mig angående eventuell sjukdom imorgon hos en läkare, kommer det synas att jag rökt cannabis nu i helgen eller sker detta bara ifall de faktiskt söker efter det?

har för mig att det står i 1a inlägget att läkare inte letar efter droger vid såna tester, det gjorde dom inte på mig för ca 1 år sedan heller. Så du kan nog va lugn

-----------------------

Pissprov imorgon, har tänkt hälla i mig vatten. Tänker dricka minst 1,5 liter innan jag drar till jobbet, sen 2 liter i timmen fr.o.m. 7 till 10. Visst borde det va grönt då?
2013-10-21, 20:01
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallz.
Ser dom om man brukat ca 1st Inderal (betablockerare) på drogtest? Förklara gärna varför/varför inte.

Jag tar inderal ibland för om det är nåt nervöst jag skall göra,då kan dom hjälpa lite men jag tar piss/blodprov som skickas till labb och aldrig påpekats om att jag har haft inderal i kroppen. ser ingen mening personligen att leta efter det heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Vilka preparat tittat man efter på ett vanligt slumpmässigt rutin pissprov? Hur långt efter man tagit Ritalina kan de se det på ett pissprov?

En del säger att metylfenidat inte syns på piss således dom inte söker specifikt efter det.

Citat:
Ursprungligen postat av Division.Bell

Dom har ingen rätt att söka efter spår av droger utan ditt medvetande sen syns det bara om dom söker efter det isf ja.
2013-10-22, 12:26
Medlem
ekwohos avatar
Om nån är ren på ett drogtest för thc som mäter ned till 50ng/ml. Om det nu vill säga finns spår kvar, hur lång tid kan det tänkas ta innan dom sista säg 49ng/ml försvinner?..
Riktlinjer om det är så små mängder som dagar/ vecka..
Tacksam för svar.
2013-10-22, 18:49
Medlem
Pissade posetivt på metaamfteamin och amfetamin på multisticka har inte tagit något av det, utan det ja g har tagit är syntacaine, 4f-pvp, A-pbp och 4aco -met något av dom måste visat falskt på meta och amfetamin. Det har nu skickats in analys där dom söker efter Amfetamin och Metaamfetamin..

Kommer detta att vissa något på analysen då jag inte har tagit Meta eller Amfetamin ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in