2013-10-17, 19:37
Medlem
"Ovanlig åtgärd": 2 domare skall ta sig an fallet (ber om ursäkt om post redan finns, isf missat)

http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=7006196
Citera
2013-10-17, 19:41
Medlem
Kontaktpersons avatar
Varför är det ingen som har FUP? Den släpptes ju offentligt idag.
Citera
2013-10-17, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KITTY007
Håller hel med ToZon och Cinnebar, och jag tror absolut är han skyldig, varför har han så mkt. Kirurgteip hemma och dessutom olika modeller.
Så stora blodfynd i bilen är också svårt att bortförklara + handskarna med både DNA OCH BLODFYND.
Dessutom har han varit på fyndplatsen .....Nej för många tillfälligheter för att han ska vara oskyldig.

Ang. Asperger, kan yttra sig ganska olika, men personerna är ofta inte känslolösa (kan älska fixerat) utan är mer i avsaknad av känslor för sånt man inte gillar. Men som sagt diagnos spektrat är brett och en person kan ha flera diagnoser... kanske mer än en, ex. Asbergerg med manodepresiv läggning.
☆☆☆☆☆ Hoppas "idagidag" att du kan hämta fuben imorgon. ☆☆☆☆☆ Vårt hopp står till dig,,, Jag skulle aldrig våga hämta ut den...!

Jag ska göra mitt bästa! Det enda jag drar mig för är att jag inte vill ha mitt namn på nått papper.
Citera
2013-10-17, 19:43
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag
Jag ska göra mitt bästa! Det enda jag drar mig för är att jag inte vill ha mitt namn på nått papper.
Köper du den kontant över disk behöver du inte uppge namn.
Citera
2013-10-17, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Mobilen dog 23:53. http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7935325 Hur stämmer det med att han säger kl 21?
Kan på uppgifterna inte se att hennes mobil är funnen, i så fall skulle man ha betydligt mer uppgifter. De uppgifter man redovisar kommer endast från masten. MSP hittade en telefon men det dementerades senare. Stängs telefonen av med knappen vet masten det, förstörs telefonen, batteriet tas ur eller läggs på ett ställe den inte kan nå masten finns inget annat registrerat i masen än sista handskakningen som i detta fall var vid 23 tiden.
Citera
2013-10-17, 19:47
Medlem
Citat:
Köper du den kontant över disk behöver du inte uppge namn.

Ja ska in på polisstationen imorgon, det är väl där man hämtar ut och se om jag kan skrapa fram 1000 kronor :-) Det löser sig :P det är ju fredag imorgon ^^
Citera
2013-10-17, 19:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Kan på uppgifterna inte se att hennes mobil är funnen, i så fall skulle man ha betydligt mer uppgifter. De uppgifter man redovisar kommer endast från masten. MSP hittade en telefon men det dementerades senare. Stängs telefonen av med knappen vet masten det, förstörs telefonen, batteriet tas ur eller läggs på ett ställe den inte kan nå masten finns inget annat registrerat i masen än sista handskakningen som i detta fall var vid 23 tiden.
Det finns andra uppgifter om att mobilen är funnen.
Citera
2013-10-17, 19:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag
Ja ska in på polisstationen imorgon, det är väl där man hämtar ut och se om jag kan skrapa fram 1000 kronor :-) Det löser sig :P det är ju fredag imorgon ^^
Kolla med TR först. Enligt MrsMagoo är den billigare där.
Citera
2013-10-17, 19:50
Medlem
Citat:
Det finns andra uppgifter om att mobilen är funnen.
Ok har du info var detta är angivet
Citera
2013-10-17, 19:50
Medlem
Citat:
Kolla med TR först. Enligt MrsMagoo är den billigare där.

Ska kolla där, tack. Polisen & tingsrätten ligger som tur är i samma byggnad i princip.
Citera
2013-10-17, 19:51
Medlem
Finns det inte nån journalist eller annan random person som sitter på FUP och kan lägga upp den? Utan att riskera outa sitt namn då.
Citera
2013-10-17, 19:53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Ok har du info var detta är angivet
https://www.flashback.org/sp45718586
Dessutom uppgiften som finns i flera media som säger att någon slog 112* istället för 112<lur> visar att mobilen är funnen. Telenätet vet inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in