Citat:
Ursprungligen postat av
Kinuski
Och om AS är sant, då är det cirka 40% sannolikhet att det dessutom finns AD/HD (ADD eller ADHD), några procents risk för Tourettes. Sen är det hög sannolikhet för samtidig förekomst av "vanliga psykiska sjukdomar" som OCD, social ångest, missbruk i olika former och allmänt hög ångest, bipolär sjukdom eller depression som en konsekvens av handikappet.
Den här killen har inte ett uns av social ångest, tourettes eller liknande vad man kan se. Tror att det här är en riktigt grav sociopat utöver annat eventuellt handikapp. Ryktet om att han dödat djur tror jag är sant, och det där med hunden framstår som allt mer troligt, att hunden "försvann" på ett oklart sätt. En hund han "älskade". VB "älskade" han också.
Här framkommer nu att han hotar dem som ska ta han om honom, hur f-n har han mage till det? Han tror fortfarande att han bestämmer. Den här killen kommer att sitta inlåst, oavsett. Han kan inte släppas fri, det har alla förstått. Hur ställer sig hans familj till honom? Känner de avsky? Ryktet om att de varit eller blivit rädda för honom tror jag också är sant.
Alla andra teorier kan avskrivas, här är gärningsmannen, och han kommer aldrig att erkänna något.
Pratet om att han velat döda tror jag också är sant. För ovanlighetens skulle tror jag att precis alla rykten som varit i sving runt denna person stämmer fullt ut.
Han blev inte plötsligt arg på VB, han har planerat det här. Han har sett fram emot händelsen. Han känner ingen ånger. Han är nöjd, eller kanske mer förargad över alla som "bråkar" med honom. Det mår han dåligt av. Brottet som sådant har han arkiverat för "minnesvärda händelser", typ som när han målat benet blått, och andra bisarra aktiviteter.
Av allt hemskt som framkommit är att VB fått lida under sina sista timmar i livet, hon har känt stark rädsla ända från klockan 17, när hon slog 112 panikslagen, men missade att trycka på telefonen och det blev en stjärna i stället. Hon måste ha skakat av rädsla, varit extremt pressad, hon fick en liten, liten chans att rädda sig, men lyckades inte.
Tänk att hon valde att umgås med den här mannen, och, som jag tror, återvände hon kanske när hon fick se bilden på hunden, att KJ kunde ha känslor för en hund gav henne kanske grönt ljus, igen, om hon tvivlat ett tag. Skaffade KJ hunden för att snärja tjejer kanske?
Det känns hemskt att tänka på att VB kanske aldrig skulle hamnat med den här typen om hon haft bättre självkänsla, då hade hon börjat umgås med sina studiekompisar på universitetet i stället. Hon borde lämnat Boden, arma flicka!
Att som anhörig tvingas genomlida rättegångar utan att gärningsmannen erkänner eller visar ånger efter att grymt och utstuderat ha haft ihjäl en älskad dotter måste var det värsta man kan behöva utstå.