Citat:
Ursprungligen postat av
Ghostface
Ja, inte omöjligt att kroppen tillfälligt lagts i en Sopkontinent ( eller kanske i en SopCONTAINER). Golfapplåd!!!!
Nu var jag väl mer intresserad av någon teori om hur det gått till om det inte är föräldrarna!
Att någon utomstående tagit flickan från hotellrummet är avskrivet som osannolikt och föräldrarna är ju avskrivna som misstänkta (hur det nu gått till som GW säger då polisen i princip inte haft någon möjlighet alls att göra en utredning mot dem....)
Vi kanske kan vara överens om att Maddie inte bara gått upp i rök eller?
Det är något som är helt solklart, Madde har inte försvunnit friviligt och då är det lika solklart att Madde utsatts för ett brott.
Kanske tråden skulle flyttas.
Iallafall så finns det bara två alternativ, det ena alternativet är utrett under många år utan att påvisa ens att det finns något stöd för det alternativet. När det gäller det andra alternativet har utredningen bara börjat och den ger massa stöd för det alternativet, men den utredningen har inte kunnat fortsätta på grund av politik.
Jag fastnade häromdagen på bortförande av kroppen. Men att det visade sig att Gerrys tennisbag plötsligt var borta så har det hindret med hur hon fördes bort försvunnit.
Jag tror därmed att ingen har sett vare sig Gerry eller Madde ute på gatorna denna kväll.
Möjligtvis kanske de istället för att söka vittnen som sett en person som bär ett barn, söka vittnen som sett en person som bär en blå sportbag.