Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-10-15, 19:47
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Den här killen skulle ni bjuda in som talare på era partimöten. Då hade det blivit drag under galoscherna.

http://www.youtube.com/watch?v=Yi6XV8yBFoU

Även om Carlin är rolig och ofta mycket rakt på sak så var han mig veterligen rödare än Stalin. Men han är nästan, näääääästan lika rolig som Björn Björkqvist.
Citera
2013-10-15, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Han frågade "Hmm men vad är det för sort "brott" då." (frågetecken ersatt med punkt, som man har i svenska), så jag svarade.
Intressant då att det är en högre frekvens i SvP då och liknande organisationer. "Vad vill du ha sagt?", sluta med dina cirkelfrågor. De är pinsamma.

Hmmm finns ingen inom SvP som jag vet om som varken mördat någon, rånat något, våldtagit någon eller kidnappat någon. Om någon packad skinnskalle slog ihjäl någon på 90 talet eller om någon förvirrad individ rånade en bank so what. Vad har det med dagens SvP att göra ? Jämför den minimala brottslighet som förekommit inom den nationella sfären med det som förekommer i ett vanligt ghetto bara under ett års tid. Nationalister är inte mer än människor och om det har begåtts ett fåtal snedsteg under säg 30 års tid vad fan är det jämfört med kriminaliteten som förekommer bland demokratiska medelsvenssons och våra kära kulturberikande gäster bara på en månad i typ en stad. Det rånas, mördas, våldtas och misshandlas folk hela tiden av goda demokrater och multikultiälskare. Skillnaden är bara att om du är medlem i SvP och gör en sådan sak så åker du ut medans om du är organiserad sosse får du sitta kvar efter avtjänat straff då de har en betydligt mer förlåtande syn på den typen av beteende än vad vi har. Men visst överbevisa mig om du kan, nämn en enda person inom SvP som gjort sig skyldig till tex rån, mord, våldtäckt, kvinnomisshandel eller dyl och som fortfarande är kvar i partiet ?
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2013-10-15 kl. 20:50.
Citera
2013-10-15, 21:38
Medlem
Håller SvP på att överge nationalismen likt SD?

http://www.nationell.nu/2013/10/15/svp-oppnar-upp-for-invandring-och-rasblandning/
Citera
2013-10-15, 21:42
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21g

http://www.nationell.nu/2013/10/15/svp-oppnar-upp-for-invandring-och-rasblandning/

Nej, läs senaste sidorna i tråden om Radio Framåt.
Citera
2013-10-16, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nej, läs senaste sidorna i tråden om Radio Framåt.

Ja, som vanligt är det bara att konstatera att nationell.nu medvetet misstolkat vad de sagt.
Citera
2013-10-16, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 21g

Nej, vad partiet tycker och anser står klart i de tio punkterna. För övrigt är en rekommendation i all välmening att faktiskt lyssna på radioprogrammet istället för att läsa delvis förljugna stycken tagna ur sin kontext på Nationell.nu.

Man får naturligtvis tycka vad man vill om Radio Framåt och om personernas åsikter men det blir väldigt problematiskt och konstigt att diskutera ett radioprogram med personer som inte har lyssnat på detta radioprogram men ändå försöker göra någon slags poäng med ett tredjeparts-referat. Jättemärkligt.
Citera
2013-10-16, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Hmmm finns ingen inom SvP som jag vet om som varken mördat någon, rånat något, våldtagit någon eller kidnappat någon. Om någon packad skinnskalle slog ihjäl någon på 90 talet eller om någon förvirrad individ rånade en bank so what. Vad har det med dagens SvP att göra ? Jämför den minimala brottslighet som förekommit inom den nationella sfären med det som förekommer i ett vanligt ghetto bara under ett års tid. Nationalister är inte mer än människor och om det har begåtts ett fåtal snedsteg under säg 30 års tid vad fan är det jämfört med kriminaliteten som förekommer bland demokratiska medelsvenssons och våra kära kulturberikande gäster bara på en månad i typ en stad. Det rånas, mördas, våldtas och misshandlas folk hela tiden av goda demokrater och multikultiälskare. Skillnaden är bara att om du är medlem i SvP och gör en sådan sak så åker du ut medans om du är organiserad sosse får du sitta kvar efter avtjänat straff då de har en betydligt mer förlåtande syn på den typen av beteende än vad vi har. Men visst överbevisa mig om du kan, nämn en enda person inom SvP som gjort sig skyldig till tex rån, mord, våldtäckt, kvinnomisshandel eller dyl och som fortfarande är kvar i partiet ?

En person var det?

Citat:
Relativism i viss mån är givetvis oundvikligt, omständigheterna dikterar villkoren för brottet. Nu finns det medlemmar som är dömda för att ha bragt människor om livet, Dan Berner tex. Dan dödade sin dåvarande flickväns far i tron om att denne far hade begått en rad sexuella övergrepp på hans flickvän, vilket senare visade sig vara en lögn. I förhör medger Dan även själv att han trodde på sin flickvän. Bör en sådan person få inneha medlemskap i SvP? Om detta är ok, pga att han nu sonat sitt brott så måste man ändå fråga sig; är en sådan lättmanipulerad individ någonting att ha?

Över 25 knivhugg om jag inte har fel.
Citera
2013-10-16, 09:02
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Snarare du som ska knipa käft, det är ett allmänt faktum att NSF snarare var föregångare till SvP än en konstellation av "random nazister och högerextremister". Ja, jag har redan bevisat tillräckligt.
Sen är EXPO en bra källa, det kallas grävande journalistik, bara för att ni inte gillar det betyder inte att den källan är falsifierad. Fast det är en annan femma.

Du dissar Realisten för att den är politiskt knuten menar hyllar Expo? Det säger ju egentligen allt om dig och vips står det solklart att du är ett troll som skall upp på ignorelistan illa kvickt!
Citera
2013-10-16, 09:41
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
En person var det?

Dan Berner är inte medlem i SvP. Varför ljuger du?
Citera
2013-10-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
En person var det?

Finns det något som styrker att denne Dan B är medlem i partiet ?
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2013-10-16 kl. 11:37.
Citera
2013-10-16, 12:57
Medlem
mrphonks avatar
Nu finns Jacobssons båda tal från Höstkonferensen uppe på https://www.svenskarnasparti.se/2013/10/16/stefan-jacobsssons-tal-under-hostkonferensen/ för den som vill få inte lite större inblick i partiets verksamhet.
Citera
2013-10-16, 13:03
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Nu finns Jacobssons båda tal från Höstkonferensen uppe på https://www.svenskarnasparti.se/2013/10/16/stefan-jacobsssons-tal-under-hostkonferensen/ för den som vill få inte lite större inblick i partiets verksamhet.

Utmärkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in