Citat:
Ursprungligen postat av
EvilG
Han frågade "Hmm men vad är det för sort "brott" då." (frågetecken ersatt med punkt, som man har i svenska), så jag svarade.
Intressant då att det är en högre frekvens i SvP då och liknande organisationer. "Vad vill du ha sagt?", sluta med dina cirkelfrågor. De är pinsamma.
Hmmm finns ingen inom SvP som jag vet om som varken mördat någon, rånat något, våldtagit någon eller kidnappat någon. Om någon packad skinnskalle slog ihjäl någon på 90 talet eller om någon förvirrad individ rånade en bank so what. Vad har det med dagens SvP att göra ? Jämför den minimala brottslighet som förekommit inom den nationella sfären med det som förekommer i ett vanligt ghetto bara under ett års tid. Nationalister är inte mer än människor och om det har begåtts ett fåtal snedsteg under säg 30 års tid vad fan är det jämfört med kriminaliteten som förekommer bland demokratiska medelsvenssons och våra kära kulturberikande gäster bara på en månad i typ en stad. Det rånas, mördas, våldtas och misshandlas folk hela tiden av goda demokrater och multikultiälskare. Skillnaden är bara att om du är medlem i SvP och gör en sådan sak så åker du ut medans om du är organiserad sosse får du sitta kvar efter avtjänat straff då de har en betydligt mer förlåtande syn på den typen av beteende än vad vi har. Men visst överbevisa mig om du kan, nämn en enda person inom SvP som gjort sig skyldig till tex rån, mord, våldtäckt, kvinnomisshandel eller dyl och som fortfarande är kvar i partiet ?