Citat:
Ursprungligen postat av
WhiskeyTango84
Hmm men vad är det för sort "brott" då. Olaga vapeninnehav eller brott mot knivlagen anser i alla fall jag vara helt ok för att skydda sig själv och sin egendom då vi tyvärr lever i en tid där detta är nödvändigt, framförallt pga stenkastarvänsterns framfart. Störande av allmän ordning när man håller en lugn och fredlig demo efter att ha nekats tillstånd ser jag inte som ett brott i den bemärkelsen heller. Skadegörelse eller olaga affischering pga spridandet av infomaterial såsom klistermärken är inte speciellt allvarligt i min bok heller. Våldsamt upplopp när det har brakat loss mellan nationella och rödingar under någon demo är heller inget att orda om. Sk hets mot folkgrupp pga att man sagt neger offentligt eller tryckt en bok staten inte gillar är heller inget "brott". När vi nu eliminerat dessa finns det inte speciellt mycket kvar.
Jo, allt som du radade upp är för det mesta brott här i Sverige. Gillar ni inte det så kan ni ta erat pick pack och dra, samt lämna plats åt några kulturberikare
Vad du eller dina nassekamrater anser om Sveriges Rikes lag har ingen relevans. Brott som brott. Ni står inte över lagen, om ni nu tror det.
Sen så kan jag rada upp andra brott man har begått inom dessa organisationer. Däribland (och många punkter har upprepats flera gånger), dock inte begränsade till:
- Misshandel
- Dråp
- Rån
- Mord
- Olaga frihetsberövande
- Framkallande av fara för annan
- Mordbrand
- Skadegörelse
- Narkotikabrott
- Olaga tvång
- Stöld
- Dopingbrott