Citat:
Ursprungligen postat av
BadWerdz
Då har han ju isådana fall lärt sig en viktig läxa om att det är dumt att klä sig som en nasse om man inte är nasse >_<
Vem vet, kanske gjorde denna händelsen honom till nazist
Citat:
Så jävla töntig diskussion. Ska vi börja spekulera om militärer i krig kanske är amerikanska hiphopare som råkat förvilla sig till Irak då med? För de gillar ju också kamoflage och stora vapen.
Tror inte amerikanska soldater väljer vad de ska ha för kläder på sig. Konstig jämförelse, minst sagt. Kanske om vi vänder på det och frågar oss om hiphoppare stöder militärer eftersom man använder samma typ av kläder? Troligtvis är det inte så, utan det visar ju bara att samma typ av kläder kan betyda många saker och användas i många oberoende sammanhang, vilket är det jag har försökt säga hela tiden. Tack för att du förstärkte min tes!
Citat:
Klär man sig i nazistiska symboler utan att vara nazist får man acceptera att folk tar en som nasse, speciellt om man bär dem ett stenkast från en nassemarsch och rör sig tillsammans med andra misstänkta nassar.
Tycker du även klädmärket Boy London är nazistiskt? Hade RF bankat på en fjortistjej som befunnit sig ett stenkast från demonstrationen om hon burit det märket? Jag är tveksam..
Citat:
Men nu är ju det här totalt jävla fria fantasier då mannen länkats samman med en slovakisk fascistisk ultrasgrupp. Jag litar betydligt mer på RFs sakkunskaper än nån random trafiksnuts uttalande.
Ja, en
påstådd fascistisk ultragrupp, än har det inte kommit fram några belägg för det

Men man får väl tro vad man vill antar jag.