Citat:
Ursprungligen postat av
trig
På de här forumet diskuterar man Gta Online, och ska kunna ställa frågor och argumentera utan att andra medlemmar ska leka mod och verka duktiga, genom att kommentera som du gör. Väx nu upp från 10 till 30, så lär du dig hur du ska hantera andra mäniskor.
Nej, allvarligt. Du är den som beter dig som en liten skitunge. Jag har sett dina svar till andras människors frågor här, lögn och trams. Jag har rapporterat flertal utav dina inlägg efter ditt tramsande.
Senast igår om någon som frågade om slipsar och du svarade med trams.
Ja, denna tråd är till för att svara på frågor och funderingar men du ställer så många "noob-frågor" att t o m jag som inte ens hunnit spela ännu kan svara på dessa. Försöker du ens lära dig medan du spelar? Eller för den delen söker?
Dessutom om din "Kritik/Förslag" var hälften skit, de fanns och du hade bara inte tagit dig tid att finna dem eller sökt. Fråga på men sök för fan först. Vi är uppe i 6000 inlägg och om fler fortsätter som dig kommer detta bli en enda stor gryta utav "noob-frågor" som besvaras simpelt med en liten sökning eller fortsätta spela.