Citat:
Ursprungligen postat av
Dunderqvist
Jag är just nu i division 7 men går alldeles strax upp till 6 då jag har två matcher kvar på mig med chans att vinna titeln.
Har inte spelat så jättemycket än då det tiden mestadels blivit upptagen till förmån för GTA V men har hunnit med 3 säsonger än så länge och vunnit titeln alla gånger och snart får man troligtvis fira titeln en gång till då det räcker med en oavgjord på återstående två matcher i slutskedet av division 7!
Nice! Jo blev en del GTA för mig också ett tag, men nu lirar jag typ bara fifa! Vann titeln i de första 4 säsongerna, men sen har det "bara" blivit uppflyttning
Citat:
Ursprungligen postat av
devilzeus
Är inne på min andra säsong i div 2 men ser inte ut att greja upplyftning. För mig har det blivit mycket roligare sen div 3 då det känns som man slipper de värsta inläggsnördarna.
Okej grymt ju! Är på väg upp ur 5 nu, känns som jag också börjar bli av med inläggsnördarna redan! Riktigt skönt
Citat:
Ursprungligen postat av
Floyd.Lemonpould
Division 7 atm.
Hur mycket tror ni level-rankingen spelar in på motståndet? Är det större bedrift att vinna div 1 med säg 70 i lvl än 10?
Okej, vunnit titeln hela vägen?

Ingen aning faktiskt!