2013-10-15, 15:17
Medlem
skogspromenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hauswife
Nej, jag är inte det minsta orolig. Jag är som sagt övertygad om att jag kommer klara det. Jag har förstått att du inte tycker jag ska få veta något, nu behöver du och jag inte älta det.
Är du slö? Varför tror du inte att du kan söka dig till massa info om SANS? I princip allt finns ju att hitta på internet.
2013-10-15, 16:35
Medlem
Har en fråga angående betyg som man ska ha med sig, måste jag beställa dem från skolverket eller räcker det att jag skriver ut dem från t.ex. antagning.se

tackar för svar!
2013-10-15, 17:13
Medlem
hauswifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
Är du slö? Varför tror du inte att du kan söka dig till massa info om SANS? I princip allt finns ju att hitta på internet.
Ja, jag är slö. Mest pga att jag som sagt genomför GMU för stunden och har begränsad tid att använda mobilen och även väldigt dåligt nätverk på regementet.
2013-10-15, 17:15
Medlem
hauswifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffmeister
Och hur vet du att du kommer klara SANS?
Jag upplever att jag har tillräckligt god fysisk och psykisk förmåga för att klara av det som kan tänkas ingå i SANS-testerna helt enkelt.
2013-10-15, 17:27
Medlem
aNKones avatar
Citat:
Ska göra SANS på k3 (där jag gör min GMU) nästa vecka. Vad kan jag förvänta mig? Ge mig mer detaljer än "jobbigt" och "psykisk påfrestning", tack!

De som gjort SANS på valfritt jägarförband kommer förmodligen inte tala om vad det är som dyker upp under de dagarna. Varför ge någon annan en fördel som man inte hade själv liksom? Att veta om att någon fått en fördel och möjligtvis fulat sig igenom med ett G när han i själva verket inte håller måttet är ju inte så rock n' roll.

Hur som helst, lycka till!
2013-10-15, 17:39
Medlem
Soleies avatar
Hejsan! Jag skall mönstra imorgon och jag visste ej om att behövde original dokumentet med betygen från gymnasiet eller att ens betyg papper var underskriven av två olika personer. Jag fick en kopia på mina betyg av min förra rektor från gymnasiet några veckor tillbaka just för mönstringen. Tror ni att detta kommer bli ett problem, att jag ej får mönstra?
2013-10-15, 19:29
Medlem
GoPalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soleie
Hejsan! Jag skall mönstra imorgon och jag visste ej om att behövde original dokumentet med betygen från gymnasiet eller att ens betyg papper var underskriven av två olika personer. Jag fick en kopia på mina betyg av min förra rektor från gymnasiet några veckor tillbaka just för mönstringen. Tror ni att detta kommer bli ett problem, att jag ej får mönstra?
Måste det vara original? Jag har en kopia av mitt original betyg, gäller det alltså inte?
2013-10-15, 19:31
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Nej, jag är inte det minsta orolig. Jag är som sagt övertygad om att jag kommer klara det. Jag har förstått att du inte tycker jag ska få veta något, nu behöver du och jag inte älta det.
Vad för resultat har du fått på multi- och beeptesterna nu under din gmu?
2013-10-15, 20:06
Medlem
Soleies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoPalt
Måste det vara original? Jag har en kopia av mitt original betyg, gäller det alltså inte?

När jag läste på deras sida stod det ungefär så som jag skrev det, även jag har en kopia. Tror knappast att dom nekar oss.
2013-10-15, 20:56
Medlem
hauswifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Vad för resultat har du fått på multi- och beeptesterna nu under din gmu?
440 och 13:12
2013-10-15, 22:19
Medlem
Pangaea250s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franzkaka
Mönstrade häromdagen. Blev riktigt dåliga resultat. Men ändå.

Intelligens 4
Styrka 4
Cykel 6
Psykolog 7
Tjänstbarhet A. Syn B. Godkänd hörsel.

Har man någon chans? Sökte p7 markstrid heltid. Var 30 sökta på 32 platser.

Andra val p7 deltid. 0 sökta platser av 38.

Är du kvinna? Isåfall kan du kanske bli inkvoterad för du kommer nog inte in på GSS/K med de där resultaten som man.
2013-10-15, 22:43
Medlem
steffen13s avatar
Citat:
440 och 13:12

Jag fick 500 och 14:11. För mig var SANSen riktigt utmanande. Dock har jag ingen erfarenhet av K3s SANS, ni är ju trots allt inte riktigt jägare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in