2013-10-14, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Nej jag vet, det beror på vilken grad av AS man lider av.

Men KÄLLA då!?!? Allra helst diagnoskriterium. Har letat bland dem och hittar ingenting om det du påstår... Att du "pluggar" psykologi skrämmer mig.

Sen, det är en jävla skillnad på att inte känna empati och att inte förstå HUR andra känner. Att ha asperger innebär inte att du t.ex. har antisocial personlighetsstörning, där man sällan känner empati, utan innebär att du inte kan tolka HUR andra känner och NÄR de känner vad de känner.
Citera
2013-10-15, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Bernys senaste facebooksinlägg är "Skål!" Så gick det med den lugna rytmen och allt vad det var. Den enda kommentaren är någon som skrivit: "Eller lär dig vara utan skiten."

Och nu är personen blockerad och alla dennes kommentarer borttagna...
Citera
2013-10-15, 15:07
Medlem
Vad är grejen med att Emma kommenterar Berny's facebook?
Citera
2013-10-15, 15:10
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av digerlivet
Jag tycker en tyst överenskommelse sunda individer emellan om att inte låta sig provoceras av och istället ignorera Pajnispung vore på sin plats. Dels är dennes inlägg svåra att ta på tillräckligt allvar för att bemödas med ett svar, men framförallt blir diskussionen så jävla OT. Vill man fortsätta tjafsa kriterier för olika diagnoser i Pajnispungs universum kontra verkligheten kan man göra det i psykiatriforumet. Berny har inte asperger. Punkt liksom.

Men har Berny börjat gymma än? Pics or it didn't happen.

En kommentar på senaste inlägget antyder att Emma mår väldigt dåligt efter att ha blivit dumpad av Berny. Undrar om det kommer nån respons på det. Inte för att jag såg något särskilt positivt hos Emma men kan inte låta bli att ömma lite för henne om det nu stämmer att hon manipulerats så grundligt och har äkta känslor för Bönan.

Det är bara att trycka ignore så ser man inte Pajnispungs inlägg annat än när någon citerar denne.

Jag gick efter att jag läste ditt inlägg in på Emmas blogg (vilket jag ångrar) och höll hon inte på med porr förut så gör hon det verkligen nu. Men oavsett om hon ägnar sig åt porr eller inte så är Bernys förhållandetaktik inte okej. Det går inte att påstå att man verkligen älskar någon ena dagen och sedan vilja något helt annat och ha helt andra känslor nästa dag.
Citera
2013-10-15, 15:15
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetfancymoses
Vad är grejen med att Emma kommenterar Berny's facebook?

Det är väl inga konstiga kommentarer alls?
Citera
2013-10-15, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Det är väl inga konstiga kommentarer alls?

Nej, inte alls. Syftade mer på att jag tycker det är märkligt att kommentera en person man just blivit dumpad av's facebook.
Citera
2013-10-15, 15:45
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av digerlivet
En kommentar på senaste inlägget antyder att Emma mår väldigt dåligt efter att ha blivit dumpad av Berny. Undrar om det kommer nån respons på det. Inte för att jag såg något särskilt positivt hos Emma men kan inte låta bli att ömma lite för henne om det nu stämmer att hon manipulerats så grundligt och har äkta känslor för Bönan.

Ja du, jag kollade in hennes Instagram för första gången på väldigt länge och tonen känns minst sagt annorlunda numera. Gråtbilder, massor av pillerbilder och någon bild var till och med taggad #ptsd.

Bernys livsstil verkar ha minst sagt påverkat henne...
Citera
2013-10-15, 16:05
Avslutad
Emma hade tjänat sitt syfte: Att festa med en sommar, och annat allmänt runtlallande. Nu är Berny färdig med henne och likt en trasa är hon bortslängd.

Det är ju hur hon behandlar alla i sitt liv, förr eller senare. Och har personen i fråga något att invända mot hennes beteende, skriker hon våldtäkt eller ljuger ihop otroliga historier.
Senast redigerad av GenesisP 2013-10-15 kl. 16:51.
Citera
2013-10-15, 18:57
Medlem
Kardnialvokals avatar
På tal om Emma, har ni sett detta? http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/proud-owner-of-my-plastic-fake-boobs
Trodde det var konstaterat vid det här laget att hon inte har plasttuttar? Hahahahahaha
Citera
2013-10-15, 19:37
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Emma hade tjänat sitt syfte: Att festa med en sommar, och annat allmänt runtlallande. Nu är Berny färdig med henne och likt en trasa är hon bortslängd.

Det är ju hur hon behandlar alla i sitt liv, förr eller senare. Och har personen i fråga något att invända mot hennes beteende, skriker hon våldtäkt eller ljuger ihop otroliga historier.

På något märkligt sätt tycker jag faktiskt synd om Emma.
För man ser verkligen hur hon förändrats till en mer öppen piller-kvinna.
Citera
2013-10-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
På tal om Emma, har ni sett detta? http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/proud-owner-of-my-plastic-fake-boobs
Trodde det var konstaterat vid det här laget att hon inte har plasttuttar? Hahahahahaha

Ärligt talat tror jag hon skrivit det mest för att provocera oss och hon är nog lika förvånad som jag över att ingen har tagit upp det tidigare.
Citera
2013-10-15, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
På något märkligt sätt tycker jag faktiskt synd om Emma.
För man ser verkligen hur hon förändrats till en mer öppen piller-kvinna.

Ja. Att involvera sig med Berny kan aldrig sluta bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in