Citat:
Ursprungligen postat av
kakburk
Expressen skriver stöddigt att hela Sverige har engagerat sig. Vad de inte skriver är att ena delen av "engagemanget" är att många vill att han ska utvisas.
Men är det inte för jävligt? Mig-verket vågar inte följa regelverket om det blir tidningsrubriker. Istället går de på fåntrattspöbelns känsloargument och gör ett medvetet felbeslut.
Och vad tjänar ni två på att antal negrer i landet ökar?
Får ni pengar varje gång en rasfrämling får uppehållstillstånd?
Hur påverkar det ert liv i positiv riktning att antaetl främlingar ökar?
Det är precis såhär personer uttrycker sig när de inte ser en människa. De ser en individ. Klart som fan du inte bryr dig när en vit person dör i Polen, Vitryssland, eller likaså svart kvinna i USA, Uganda, eller annat land.
Men däremot när din mor blir felaktigt dömd, då bryr du dig garanterat. Men de andra 9 miljonerna i Sverige skulle inte bli ett skit berörda ifall din mamma blev våldsamt våldtagen utav fyra illegala invandrare i Sverige.
Vet du varför? De ser inte till människan, de ser till att det är individer. Det är inget som berör dem.
Vet du varför personer engagerat sig? En hel skola står upp för killen, för att de
tycker om honom. Vet du varför väldigt många i Sverige stått upp för skolan, kommunen, och killen? För de är medlidande och
bryr sig.
Och vill du veta sanningen? Jag tjänar ingenting på att killen är kvar. Förutom ifall jag skulle känna killen och han gör något för mig. Folket runtomkring honom tjänar på att ha honom kvar eftersom de har en relation till honom. Får du mer pengar för att han blir utvisad?
Nej. Utnyttja istället folkets röst genom att göra din röst hörd. Precis som dessa gjort. Varför ställer du inte upp och gör din röst hörd genom att få folk utvisade istället?